Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
joonny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:54
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: joonny » 26 cze 2012, 18:42

Kamoka w Jc Auto to ,to samo co 4max w InterCarsie. Nie zakładaj badziewia, nie ujedziesz daleko.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 26 cze 2012, 19:45

rysiekj pisze:np. w Intercarsie. Koszt około 300-350 zł sztuka
złodziejski sklep i tyle
i nie pisz że tyle kosztuje sztuka, bo ceny są bardzo różne tych wahaczy co logiczne, bo góra od dołu bardzo inna

Awatar użytkownika
rysiekj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 30 kwie 2010, 12:25
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: rysiekj » 26 cze 2012, 22:48

Złodziejski może i jest, ale nie możesz do takiego auta jak A6 zakładać wahaczy za 50 zł.
Zabijesz siebie i może jeszcze kogoś. Te wahacze podlegają ogromnym obciążeniom. Na tych byle jakich zrobisz może 10 k i to wszystko. Cudów nie ma.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2012, 12:58 przez rysiekj, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrowionka Rysiek

elemenateur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 11 maja 2012, 12:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: elemenateur » 27 cze 2012, 11:50

Miałem kiedyś niemiłą przygodę w A4 B5, wahacz dolny nośny pękł przy sworzniu podczas jazdy. Na szczęście prędkość nie była duża i udało mi się w miarę bezpiecznie zatrzymać. SkoĂączyło się pogiętym błotnikiem i wyrwaną ze skrzyni półosią. Na wahaczu był znaczek TRW (prawdopodobnie oryginalny z 96r), na blacie miałem wtedy 280tkm (ile naprawdę - nie wiem). Wtedy wymieniłem tylko tamten jeden wahacz. Kiedy pojawiły się kolejne stuki zainwestowałem już w zestaw Lemfordera. Zobaczymy, ile wytrzymają :)

AudiForever
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 10 lut 2012, 17:58
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: AudiForever » 08 lip 2012, 19:58

tak jak mówiłem zdam relacje z jazy po wymianie wahaczy na master sport i amorów koyaba . aulo rowadzi sie dużo lepiej tylko ciekawe ile wytrzymaja te wahacze . dam znać ile km zrobiłem jak sie rozlecą troche juz przeszwedłem z tym samochodem bo jest w rodzinie juz od 7 lat . powiem wam ze moje auto ma nastukane juz 600 tyś km i jest po wymianie wszystkiego oprucz pompy wspomagania i abs ale to i tak chyba chodzi na jednej o ile pamietam . ale to tak na marginesie ., a tym aucie najbardziej jest wadliwe zawieszenie oraz te silniki 2.5 tdi przed liftem ,teraz mam silik z 2004 roku z oznaczeniem bau . ale to tylko margises zeby nie robić bałaganu na forum,

TeEs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 07 mar 2009, 19:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TeEs » 09 lip 2012, 00:23

AudiForever
u mnie Master Sport nie wytrzymał nawet 10 000 km, a był montowany zgodnie ze sztuką montażu. <nerwus> SkoĂączyło się na wymianie na ORI więć kasa na MS była wywalona w błoto. Od tamtej pory cisza <okok>

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 09 lip 2012, 00:34

U mnie na LMO 50kkm i jak na razie - odpukać - bez stuków.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 10 lip 2012, 10:38

HattoriHonza pisze:U mnie na LMO 50kkm i jak na razie - odpukać - bez stuków.
kolego a jakie masz koła ?


ja planuje kupić właśnie komplet MASTER-SPORTa

http://allegro.pl/wahacze-komplet-wahac ... 76239.html


w zeszłe lato wstawiałem samą górę MASTER-SPORTa i do tej pory trzymają <rotfl>

dodam że ja jeżdżę na profilu 40 i 18" felgach więc tak czy siak wahacz bardziej w dupę dostaje <uoee>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 10 lip 2012, 11:39

xpbit, U mnie koła lajtowe - 195/65 r15 :P Myślałem nad zmianą na jakieś 16/17" i ~205, ale jak zobaczyłem ceny opon plus fakt, że na moich zawiecha dłużej pojeździ to sobie dałem spokój ;)

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 10 lip 2012, 14:08

HattoriHonza pisze:xpbit, U mnie koła lajtowe - 195/65 r15 :P Myślałem nad zmianą na jakieś 16/17" i ~205, ale jak zobaczyłem ceny opon plus fakt, że na moich zawiecha dłużej pojeździ to sobie dałem spokój ;)

he no też właśnie a duży samochód lepiej się prezentuje jak ma duże koła :]

ja nie zamierzam zakładać mniejszych niż 18stki :) i czy Lemforder czy jakiś taĂąszy zamiennik to pewnie podobnie by wytrzymały a przebitka w cenie jest 4krotna <uoee>


chyba zaryzykuje i wezmę te MASTER-SPORTy niektórzy co się wypowiadali to trochę tych km na trzaskali tylko też nikt nie pisał jaki ma rozmiar kółek <uoee>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 10 lip 2012, 15:22

xpbit pisze:
HattoriHonza pisze:xpbit, U mnie koła lajtowe - 195/65 r15 :P Myślałem nad zmianą na jakieś 16/17" i ~205, ale jak zobaczyłem ceny opon plus fakt, że na moich zawiecha dłużej pojeździ to sobie dałem spokój ;)

he no też właśnie a duży samochód lepiej się prezentuje jak ma duże koła :]

ja nie zamierzam zakładać mniejszych niż 18stki :) i czy Lemforder czy jakiś taĂąszy zamiennik to pewnie podobnie by wytrzymały a przebitka w cenie jest 4krotna <uoee>


chyba zaryzykuje i wezmę te MASTER-SPORTy niektórzy co się wypowiadali to trochę tych km na trzaskali tylko też nikt nie pisał jaki ma rozmiar kółek <uoee>
Kilka stron wcześniej masz mój wpis na temat MasterSport, mam koła 17" -ponad 40 tys zrobiłem na jednym zestawie.
Teraz założyłem drugi-bo zaczęło stukac i niestabilnie się prowadził(trzy wahacze były do wymiany) nie bawiłem się w pojedyncze wymiany bo MasterSport jest tani i ponownie wymieniłem cały zestaw.
Powiem szczerze miałem kupowac Lemfordera ale jak poczytasz o podróbkach i to za jakie kosmiczne pieniądze to się odechciewa.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 19 lip 2012, 16:36

Ja kupiłemFEBI za ok. 1100zł. Nie chciałem tanich, a za LM nie chciałem już przesadzać.

Po 15 tysiącach już dolny banan ma luzy co stwierdził Pan na geometrii.
Auto trzyma się super i innych problemów nie ma, ale raczej teraz kupiłbym LM.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 19 lip 2012, 17:06

Kaszeszczuk pisze:Ja kupiłemFEBI za ok. 1100zł. Nie chciałem tanich, a za LM nie chciałem już przesadzać.

Po 15 tysiącach już dolny banan ma luzy co stwierdził Pan na geometrii.
Auto trzyma się super i innych problemów nie ma, ale raczej teraz kupiłbym LM.
kolego a po jakich drogach jeździłeś bardzo dziurawych itd czy mniej i jakie masz duże koła ?? :]
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 19 lip 2012, 21:16

Więc koła mam standardowe Alu 16 audi. robię głównie trasę 60km dziennie. drogi super nie są, ale nie dojeżdzam po jakiś podrzędnych drogach.

Awatar użytkownika
audizeus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 17 lip 2010, 05:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: audizeus » 19 lip 2012, 22:28

Czy ktoś przerabiał temat z wachaczami ''Dachstein''? I wie ile wytrzymują?
Brać z życia ile się da....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga