Witam,
od ponad roku uzytkuje c5 z 2.5 tdi +tip.
Nie wiem czemu ale od kiedy pamietam, "czuc" zmiane z 2 na 3 ( takie lekkie szarpniecie ).
skrzynia w grunidu miala wymieniany olej +sprzeglo itp. Skrzynia w bdb stanie.
Ostatnio jako pasazer jechalem passatem 1.9 tdi z tipem i tam nie bylo czegos takiego.
Ktos mial podobny "problem "?
[ TIP] delikatne szarpanie podczas zmiany biegow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
U mnie też szarpie przy zmianie każdego biegu a czasami w ogóle nie szarpie. Zazwyczaj szarpie jak zmienia bieg w granicach od 2000-3500 obr. Poniżej 2000 jadą delikatnie nie szarpie praktycznie nigdy chociaż sporadycznie też się zdarza. U mnie czuje że olej do wymiany bo 2 lata temu poprzednik robił wymianę statyczną tylko.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Co by Ci tu napisaćmichok pisze:wlasnie ciekawi mnie takie zachowanie tipa...
Czy ktos jeszcze z tipem + 2.5 tdi moglby sie wypowiedziec ?

Wiadomo, że szarpnięć nie powinno być, jeżeli są wyraźne (teraz: co dla kogo wyraźne ?) to coś nie działa jak powinno. A co ? to już epopeja może powstać i zgaduj zgadula

Generalnie jak Ci to bardzo przeszkadza to daj do naprawy a jak nie bardzo to jeździj dalej aż do wysypania skrzyni

Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Dziekuje za odpowiedzi koledzy.
Jutro odbieram ( mam nadzieje ) samochod po naprawie opisanej w dziale diagnostyka...
w sobote podroz do Wroclawia ( lacznie ok 900 km ) i mam nadzieje, pomoc w zebraniu logow koledze z forum...
U mnie wlasnnie szarpanie wystepuje nawet przy obrotach rzedu ok 1200-1300 gdy sie tocze ( skoryguje swoja wypowiedz, bo teraz po prostu sie do tego przywyklem ).
Piotrusiu powiem Ci, ze ten samochod juz mnie wymeczyl wystarczajaco...nigdy nie myslalem, ze samochod moze az tak sie psuc...
Smialem sie kiedys jak kazdy z kierowcow Alf romeo...ale widac audi tez nie lezy od tego zbyt daleko...
Jutro odbieram ( mam nadzieje ) samochod po naprawie opisanej w dziale diagnostyka...
w sobote podroz do Wroclawia ( lacznie ok 900 km ) i mam nadzieje, pomoc w zebraniu logow koledze z forum...
U mnie wlasnnie szarpanie wystepuje nawet przy obrotach rzedu ok 1200-1300 gdy sie tocze ( skoryguje swoja wypowiedz, bo teraz po prostu sie do tego przywyklem ).
Piotrusiu powiem Ci, ze ten samochod juz mnie wymeczyl wystarczajaco...nigdy nie myslalem, ze samochod moze az tak sie psuc...
Smialem sie kiedys jak kazdy z kierowcow Alf romeo...ale widac audi tez nie lezy od tego zbyt daleko...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
dobrze Piotrze 
Zapewne wina wtryskiwaczy....wszystkie laly ( pomijajac 3 sterujacy ktory byl wymieniony )...
dzisiaj zamieszcze logi 001, 004,004bs,003 ( 003 bs aby stwierdzic czy EGR dziala poprawnie ) no i slawne 013/014...
Powiem wam, ze udalo mi sie uniknac niezlych komplikacji...gdyz "smieszny" kabelek za 40 zl uratowal mi silnik...
Jak juz pisalem, w ta sobote bede jechal do Wroclawia...nawet nie chce myslec, co by bylo gdybym nie logowal auta po tych 300 km...

Zapewne wina wtryskiwaczy....wszystkie laly ( pomijajac 3 sterujacy ktory byl wymieniony )...
dzisiaj zamieszcze logi 001, 004,004bs,003 ( 003 bs aby stwierdzic czy EGR dziala poprawnie ) no i slawne 013/014...
Powiem wam, ze udalo mi sie uniknac niezlych komplikacji...gdyz "smieszny" kabelek za 40 zl uratowal mi silnik...
Jak juz pisalem, w ta sobote bede jechal do Wroclawia...nawet nie chce myslec, co by bylo gdybym nie logowal auta po tych 300 km...