Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6] Distronic

Elektryka
szynszyl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 26 sty 2010, 13:31
Lokalizacja: Lublin

[A6 C6] Distronic

Post autor: szynszyl » 17 wrz 2010, 23:34

Pojeździłem dziś Volvo z aktywnym tempomatem, bardzo praktyczny bajer w naszych warunkach drogowych. Odrazu szukałem co trzeba do A6 aby coś takiego założyć, wyszło mi że głównie radar, i dosyć prosta instalacja. Trzeba także zmienić dźwignie tempomatu na taką z przełącznikiem odległości, ale co z zegarami?? W oryginale są jakieś diody po obwodzie prędkościomierza, czy bez tego nie będzie głupiało...??
Interesował się ktoś tym tematem, faktycznie to jest dość proste czy uległem złudzeniu,żadnych dodatkowych modułów??? hmmm...

pozdr
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led

tmr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 770
Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2007
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Konin/wlkp
Kontakt:

Post autor: tmr » 17 wrz 2010, 23:56

zegary, radar, wiązka, can-gateway (zazwyczaj :) ), agregat abs (zazwyczaj), fragment rurek hamulcowych z przodu z czujnikami ciśnienia. No i tak jak piszesz - manetka :-)
W sumie dość proste, ale koooosztowne :)
Wykonane mody :) :
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS

C7:
- ori kamerka, ori hak

szynszyl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 26 sty 2010, 13:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szynszyl » 19 wrz 2010, 10:50

Z tego co widzę na filmie to nie montował czujników ciśnienia i nie wymieniał zegarów. Natomiast oprócz w/w wymienionych elementów potrzeba jeszcze element grzewczy/nakładka na atrapę. Ciekaw jestem jeszcze jak jest z agregatem ABS, nie wiem jak jest w starszych modelach ale u mnie mogę hamować dźwignią tempomatu, czyli sterowanie hamulcami z elektroniki działa.
Czy moduł/radar może mieć ochronę komponentu ?

tmr czy jak gateway będzie miał na liście możliwość włączenia ACC to znaczy że go obsłuży i nie ma potrzeby go wymieniać??

pozdr
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led

andrzej-Quattro-A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 20 lis 2011, 10:02
Lokalizacja: Mikołów/Śląsk

Post autor: andrzej-Quattro-A6 » 29 lis 2011, 18:42

czy ktoś może napisać co potrzebuję aby zamontować i uruchomić distronic???? i jakie koszty się z tym wiążą??
Pozdro Andzej

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 29 lis 2011, 19:21

kolego,czytales tego posta od poczatku??????

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 02 gru 2011, 13:00

szynszyl, Tak jak TMR napisał kilka rzeczy trzeba. Zegar nie jest koniecznością. Zegary od distronicu róznią się tylko tym że jest podświetlona skala od 30 do 200km/h bo przy takich predkościach tylko distro działa. ja u siebie zamontowałem całkowity koszt 1200 zł bez zegarów.
Należy jeszcze pamiętać że sterowniki gateway mają wbudowaną fukcję obsługi distronica alee przy podłaczeniu wszystkiego i tak nie bedzie to działac dlatego praktycznie zawsze trzeba wymienic steronik gateway.

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 07 lip 2012, 16:40

biorę sie za temat, zegary już są z obsługa ACC, zobaczymy jak pójdzie dalej...

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 10 lip 2012, 10:20

sir KENnY XVIII, A dokupowałeś 2 czujniki pod ABS + 2 przewody hamulcowe pod distro + rozdzielacz ?

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 10 lip 2012, 23:06

igo_89 nie, a jest to konieczne? Gdzieś czytałem albo ktoś mi mówił ze będzie działać bez tego ale będzie wywalac jakiś błąd...

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 11 lip 2012, 14:28

sir KENnY XVIII, Błąd będzie tylko wywalać w okienku w VCDS na FIS nie będzie żadnych błędów. Oczywiście że możesz jeździć bez tego tylko że wtedy on nie umie hamować z wyczuciem tylko za każdym razem ostro to robi. A gdy są te czujniki i przewody on dobiera czułość hamowania samodzielnie i nie będzie hamował za każdym razem ciągle na maxa. Oczywiście to nie jest hamowanie takie że pasy Cię łapią ale jest mocniejsze niż zwykłe :)

Ogólnie taki zestawik kosztuje w ASO jakieś 1500 zł. Ja go kupiłem za 800 zł również w ASO :)

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4K
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 11 lip 2012, 15:45

Wiecie moze ile kosztuje zamontowanie tego ustroijstwa w ASO wraz z potrzebnymi gratami?

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 11 lip 2012, 16:16

Domel48, Jakoś 15-17k życzą sobie za all. Dlatego wychodzi tyle że sam radar w ASO kosztuje 6,5k + zegary koło 4k, robota, okablowanie, czujniki, gateway.

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 12 lip 2012, 23:52

igo_89 pisze:sir KENnY XVIII, A dokupowałeś 2 czujniki pod ABS + 2 przewody hamulcowe pod distro + rozdzielacz ?
a masz jakies numery czesci? bym byl wdzieczny

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 13 lip 2012, 10:17

sir KENnY XVIII,
4F0907597A - czujnik ciśnienia potrzebujesz 2 sztuki
4F0611755L - rozdzielacz do rurek hamulcowych również 2 sztuki
4F0614771M - rurka hamulcowa między rozdzielaczem a wężykiem hamulcowym strona lewa 1 sztuka
4F0614772M - rurka hamulcowa między rozdzielaczem a wężykiem hamulcowym strona prawa 1 sztuka
4F0614723A - rurka hamulcowa do układu hydraulicznego do rozdzielacza 1 sztuka to jest strona lewa
4F0614724A - rurka hamulcowa do układu hydraulicznego do rozdzielacza 1 sztuka to jest strona prawa.

To jest wszystko co potrzeba aby dokładany distronic hamował z wyczuciem i sam dobierał siłę hamowania.

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 16 lip 2012, 23:22

igo_89 wielkie dzieki

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl