[ BRE 2.0 140 KM] brak mocy co jakis czas
[ BRE 2.0 140 KM] brak mocy co jakis czas
witam co jakis czas w moim aucie brakuje mocy tzn wciska, pedal do konca i auto nie przyspiesza co jakis jednak czas auto zalapuje i wtedy jest dobrze jak dawniej, vcds wyrzucil takie bledy 00257 mass air flow sensor g 70 001027 egr n18 malfunction dodam ze czysilem przeplywke ale to nic nie dalo sgdzie moze lezec problem sorki ze ide na latwizne e auto popsulo mi sie w szwecji i na dodatek pisze z fona
Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, 10:46 przez ceemack, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI RULES
A może czyściłeś przepustnicę, a przepływomierz powinieneś wymienić na nowy?ceemack pisze:oradodam ze czysilem przeplywke
Tu kilka słów więcej: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 101/000257
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 30 sty 2012, 18:50
- Imię: tomasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
kolego jak masz przejechane powyżej 180 tys. to skup się na turbinie , miałem to samo i po jakimś padła turbina. Najprostszy sposób:wypnij wąż od filtra powietrza, sprawdź luz osiowy na turbinie , powinien być minimalny, jeżeli jest wyczuwalny duży luz to od razu rób turbine. Powodzeniaceemack pisze:nie no czyscilem przrpływomierz ktory usytuwany jest tuz za filtrem , myslicie ze jakgo wymienie to usterka minie???
nygus069 pisze:kolego jak masz przejechane powyżej 180 tys. to skup się na turbinie , miałem to samo i po jakimś padła turbina. Najprostszy sposób:wypnij wąż od filtra powietrza, sprawdź luz osiowy na turbinie , powinien być minimalny, jeżeli jest wyczuwalny duży luz to od razu rób turbine. Powodzeniaceemack pisze:nie no czyscilem przrpływomierz ktory usytuwany jest tuz za filtrem , myslicie ze jakgo wymienie to usterka minie???
zrobiłem jak pisał kolega powyzej ale jakos nie moge wyczuc duzego,uzu , niemniej jednak jest on wyczuwalny ale musze uzyc siły , martwi mnie tez inna rzecz olej w tubinie to dobrze czy zle? z tyłu turba po przeciwnej stronie wlotu jest jakby przedmuch mozeto to jest przyczyna?? dodam ze po przeczyszceniu przepływomierzai skasowaniu błedów kontrolka od silnika znika , pozostaje tylko jeden błoąd ten od egr i autko dalej nie ma mocy od czasu do czasu
001027 - EGR Valve (N18): Malfunction
P0403 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 105
Mileage: 222458 km
Time Indication: 0
Date: 2012.07.08
Time: 11:22:46
AUDI RULES
identycznie jest i u mnie musze chyba wyciagnac ten egrmarski24 pisze:Prawdopodobnie masz wyjechanych kilka ząbków na zębatce, która steruje otwieraniem grzybka zaworu EGR. Miałem kiedyś to samo. Auto jechało tak jak w trybie awaryjnym a czasami niespodziewanie przypieszało odzyskując moc.
[ Dodano: 2012-07-17, 22:17 ]
no i wyciągnołem ten egr i pod jednym z dekielków było troche oleju oczyszciłem to wysuszyłem, pod drugim dekielkiem gdzie jest 1 kółko i i 1 połkolista zębatka zauwazyłem ze na koncu tej zebatki sa wyrobione zęby oraz bolec kraĂącowy jest jakby wybity i zebatka cofała sie za bardzo i nie była w pozycji 0 tylko tak jakby -1 , dlategio silniczek wraz z drugim kólkiem nie mógł jej poruszyc., w miesce wybitego bolczyka krancowego wkreciłem wkreta na niego nasunołem kawałek rurki co by nie uszkadzało zębatki. Jak na razie vcds nie wywala błedu o egr , autko jakby żwawiej chodzi zobaczymy jak długo bo na razie zrobiłem tylko pare km, musze jeszce looknąc na IC czy gdzies sie nierozszcelnił bo brakuje mi jednak cy w porównaniu z tym co było wczesniej , niemniej jednak jest o niebo lepiej
AUDI RULES
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga