jericho24,
Nie ma zbytnio do czego się przyczepić w tych logach. Jedynie można by dopieścić poprzez korektę od obrotów (bo chyba tylko ustawione na sam mnożnik) i ewentualnie od temperatury gazu.
[ C5+LPG] Wskazania komputera pokładowego wyższe na LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
To fajnie. Tylko, pali wiecej niz te 120% Pb. Jakies 125-130%.
Z tym od poczatku instalacji sa problemy, a graty mam dobre (STAG 300ISA2 8.7, AC R-01, Hana Green).
Na logu Pb widac, ze pod koniec pomiaru korekta zaczela schodzic do zera.
Wczoraj gazownik ustawil mi w korekcie po obrotach wolne obroty tak ze chodza idealnie. Wczesniej co jakies 2 min. byly chwilowe minimalne wahania obr. wyczuwalne w kabinie.
Chociaz za wczesnie chwale to ustawienie, bo bylo torobione na w pelni rozgrzanym silniku, a na chlodniejszym jeszcze nie sprawdzilem
ISA dawala za duze poprawki i tak bujalo co jakis czas.
[ Dodano: 2012-06-19, 08:41 ]
[ Dodano: 2012-06-21, 21:34 ]
C.d. ustawien LPG:
Log z trasy po malych korektach ustawien: Grupy: 001,032,033 - http://vaglog.rtnet.pl/szuriamb_89101.html
Log z trasy po recznym ustawieniu na nowo korekty po obrotach z podgladem na skaner sond. Wg gazownika gaz pracuje identyko jak Pb. Przy wyjezdzie od niego korekta Pb i LPG byla taka sama, czyli ok +2%. W trasie sie rozjechala. Nie wiem dlaczego.
Grupy: 001,032,033 - http://vaglog.rtnet.pl/szuriamb_89104.html
Aktualne ustawienia z wyl. ISA i recznym ustawieniem:
Stare ustawienia z wyl. ISA po ok 2kkm:
Z tym od poczatku instalacji sa problemy, a graty mam dobre (STAG 300ISA2 8.7, AC R-01, Hana Green).
Na logu Pb widac, ze pod koniec pomiaru korekta zaczela schodzic do zera.
Wczoraj gazownik ustawil mi w korekcie po obrotach wolne obroty tak ze chodza idealnie. Wczesniej co jakies 2 min. byly chwilowe minimalne wahania obr. wyczuwalne w kabinie.
Chociaz za wczesnie chwale to ustawienie, bo bylo torobione na w pelni rozgrzanym silniku, a na chlodniejszym jeszcze nie sprawdzilem
ISA dawala za duze poprawki i tak bujalo co jakis czas.
[ Dodano: 2012-06-19, 08:41 ]
Korekta po obrotach byla ustawiana recznie tylko w gornym koncowym zakresie, a tak to reszte ISA robila przez 2kkm i wczoraj zostala wylaczona po lekkiej recznej poprawce zakresu obr. jalowych.grzemo pisze:(bo chyba tylko ustawione na sam mnożnik
[ Dodano: 2012-06-21, 21:34 ]
C.d. ustawien LPG:
Log z trasy po malych korektach ustawien: Grupy: 001,032,033 - http://vaglog.rtnet.pl/szuriamb_89101.html
Log z trasy po recznym ustawieniu na nowo korekty po obrotach z podgladem na skaner sond. Wg gazownika gaz pracuje identyko jak Pb. Przy wyjezdzie od niego korekta Pb i LPG byla taka sama, czyli ok +2%. W trasie sie rozjechala. Nie wiem dlaczego.
Grupy: 001,032,033 - http://vaglog.rtnet.pl/szuriamb_89104.html
Aktualne ustawienia z wyl. ISA i recznym ustawieniem:
Stare ustawienia z wyl. ISA po ok 2kkm:
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
byłem u mechanika wczoraj podniósł mi mnożnik o całą jedną wartość i trochę poprzestawiał tą żółtą kreskę od mnożnika i średnie na kompie teraz jest 12,5l a było 17,5l
ale jeszcze trochę nie tak jedzie samochód chyba wymaga trochę dokładniejszej kalibracji i nowego tłumika bo nieszczelny układ wydechowy też chyba źle wpływa na wkręcanie się silnika na obroty ?
ale jeszcze trochę nie tak jedzie samochód chyba wymaga trochę dokładniejszej kalibracji i nowego tłumika bo nieszczelny układ wydechowy też chyba źle wpływa na wkręcanie się silnika na obroty ?
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
grzemo pisze:Nie tyle kalibracji co korekt po obrotach, czyli gaziarz laptop na kolana, Ty za kierownicę i w trasę,xpbit pisze:ale jeszcze trochę nie tak jedzie samochód chyba wymaga trochę dokładniejszej kalibracji
he no to właśnie miałem na myśli :D tzn to akurat nie gazownik tylko mechanik ale sam sobie gazował swoje samochody i uczył się na błędach kumplowi A4 B6 1,8T 170KM ustawił super mam nadzieję że moją A6 też ustawi
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga