[A6 C5]Woda pod dywanikiem
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
Witam
Ostatnio i u mnie pojawił się problem wody po stronie pasażera - było jej tak dużo, że sięgała nawet do tylnego rzędu <szok>
Początkowo myślałem, że to nieszczelności w podszybiu, bo jechałem ok 400 km w ulewnym deszczu, ale po kilku dniach (pogodnych) wracałem już w pełnym słońcu i sytuacja się powtórzyła. Poczytałem więc na forum co nieco i zacząłem drążyć temat.
Okazało się, że woda podchodzi właśnie od klimy - bo jechałem przy włączonej (nawiasem mówiąc, zawsze tak jeżdżę od ponad 3 lat, a dopiero teraz się tak stało.)
Po wyrwaniu tapicerki pod nogami pasażera przekonałem się, jak bardzo są nasiąknięte znajdujące się tam gąbki - SZOKKKK <szok>
ÂŚlady wody biegły właśnie z tego lejka, który ktoś wcześniej nawet sfotografował - jego odpływ jest dość płytko osadzony w szkielecie grodzi i otoczony gąbką. przy nawet niewielkim zapchaniu odpływu woda nasącza gąbkę (nie wiem czemu jest tam gąbka zamiast np. silikonowej uszczelki???) i po niej spływa pod dywanik pasażera. Jest możliwość podejścia tego od spodu po zdjęciu "pampersa" ale i tak trzeba to przepchnąć od środka i nalepiej sprężarką "przedmuchać". Po tej operacji dołożyłem do lejka przedłużenie odpływu z małej rurki i całość uszczelniłem silikonem - POWINNO wytrzymać.
Nawiasem mówiąc mocowanie lejka - szczególnie ta trzecia śruba to koszmar....
Pisze to na świeżo, więc jeszcze nie wiem jakie będą skutki.
Idę dalej osuszać wykładzinę i gąbki pod nogami.
Pozdrawiam.
Ostatnio i u mnie pojawił się problem wody po stronie pasażera - było jej tak dużo, że sięgała nawet do tylnego rzędu <szok>