Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] Mały kłopot z paliwem .

Silniki wysokoprężne
Zablokowany
Patryk-pomorze
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 22 wrz 2011, 14:17
Imię: Patryk
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: GDA

[ INNY] Mały kłopot z paliwem .

Post autor: Patryk-pomorze » 03 kwie 2012, 08:24

Witam ! Od razu mówię, że nie miałem czasu szukać czy był już ten temat przerabiany . Jestem w trasie do domu mam prawie 200 km.
Silnik 2.5 quattro 98'
W baku rezerwa, z moich obliczeĂą do zrobienia na tym baku jeszcze 50 km. Podjeżdżałem na 1 biegu pod ostrzejszą górkę i silnik zaczął przerywać, obroty falowały, cofnąłem się do tyłu już na zgaszonym silniku, kręcę kręcę i odpalił, przygazowałem tak do 2800 obrotów i ruszam, podjechałem na szczyt tej górki wyjechałem na ulicę i znowu obroty zaczęły falować mocno poniżej 2000 obrotów i zgasł. Kręciłem i nie odpalił, pchnąłem go do tyłu i zjechałem przodem z tego wzniesienia i spróbowałem na pych, odpalił, to mocniej przygazowałem prawie do 3000 obrotów, odpuściłem gaz, podusił się i zgasł . O co tu chodzi ?! Proszę o szybką odpowiedź ! :|
Ostatnio zmieniony 30 cze 2012, 16:22 przez Patryk-pomorze, łącznie zmieniany 1 raz.

krzysiek1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
Lokalizacja: białystok

Post autor: krzysiek1972 » 03 kwie 2012, 09:45

najpierw zatankuj auto potem pytaj

ralf_24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 02 cze 2009, 10:54
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: ralf_24 » 03 kwie 2012, 09:48

Pewnie się zapowietrzył przy podjeździe. Sam piszesz że masz mało paliwa. Odsłoniło smoka i już. Musisz dolać paliwa,odpowietrzyć i odpalić

Bartek28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2012, 22:42
Lokalizacja: koszęcin

Post autor: Bartek28 » 03 kwie 2012, 12:39

napewno się nie zapowietrzył bo jest czujnik g210 no chba że sie zawiesil .zatankuj auto .......

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 03 kwie 2012, 20:46

Bartek28 pisze:napewno się nie zapowietrzył bo jest czujnik g210 no chba że sie zawiesil .zatankuj auto .......
dokladnie <okok>
jezeli kontrolka swiec zarowych nie mruga to musial by sie czujnik zawiesic i pompka w baku nie pompowac,malo prawdopodobne <stres> .
ja tu stawiam na pompe wtryskowa <uoee>

krzysiek1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
Lokalizacja: białystok

Post autor: krzysiek1972 » 04 kwie 2012, 13:43

Panowie to jest gdybanie, kolega jezdzi na koĂącu rezerwy wystarczy że siatka w zbiorniku się zasyfi-jest takie coś jak cpn

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 07 kwie 2012, 11:34

Patryk-pomorze,
i co było przyczyną problemu ??
Inni sie rozpisują i czekaja na wynik . wiec poradziłes sobie z problemem ?? i co było przyczyną ?

Patryk-pomorze
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 22 wrz 2011, 14:17
Imię: Patryk
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: GDA

Post autor: Patryk-pomorze » 21 cze 2012, 15:15

Sory, że po takim długim czasie odpisuję, ale nie było mnie w domu .
A więc, zatankowałem i wszystko wróciło do normy odpalał jeździł.
Pierwsze kroki na forum w 2011- A6 C5 2.5 TDI Quattro (świeże prawko 0 pojęcia o mechanice) 2016-2019 A3 8P 2.0 FSI | 2022 - A6 C7 3.0 TDI CLAA Quattro Sline

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 21 cze 2012, 15:39

a potem ludzie sie dziwia, ze pompy padaja...z tymi silnikami powinno sie miec powyzej 1/4 baku...

Patryk-pomorze
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 22 wrz 2011, 14:17
Imię: Patryk
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: GDA

Post autor: Patryk-pomorze » 30 cze 2012, 16:25

Pompy w tych silnikach padają bez względu na ilość paliwa w baku . Taki już urok tego modelu .
Pierwsze kroki na forum w 2011- A6 C5 2.5 TDI Quattro (świeże prawko 0 pojęcia o mechanice) 2016-2019 A3 8P 2.0 FSI | 2022 - A6 C7 3.0 TDI CLAA Quattro Sline

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 30 cze 2012, 17:24

Patryk-pomorze pisze:Pompy w tych silnikach padają bez względu na ilość paliwa w baku . Taki już urok tego modelu .
moja kolego wytrzymala 270 tys km...nic nie jest wieczne...pzoa tym 3000 zl na cwierc miliona km to i tak malo :).

Patryk-pomorze
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 22 wrz 2011, 14:17
Imię: Patryk
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: GDA

Post autor: Patryk-pomorze » 02 lip 2012, 12:20

Moja ponad 220 tyś ale to nie jest prawdziwy przebieg, jestem 100 % pewny, że licznik był cofnięty, jak zresztą większość samochodów sprowadzonych z zachodu ;)
Pierwsze kroki na forum w 2011- A6 C5 2.5 TDI Quattro (świeże prawko 0 pojęcia o mechanice) 2016-2019 A3 8P 2.0 FSI | 2022 - A6 C7 3.0 TDI CLAA Quattro Sline

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 02 lip 2012, 14:55

Patryk-pomorze pisze:Moja ponad 220 tyś ale to nie jest prawdziwy przebieg, jestem 100 % pewny, że licznik był cofnięty, jak zresztą większość samochodów sprowadzonych z zachodu ;)
u mnie raczej prawdziwy...samochod kupiony od rodzicow..po 3 latach miala 170-190 tys. Takze normalnie uzytkowana.

Zablokowany

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja