Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AYM 2.5 155 KM] Spalanie i kąt wtrysku po wymianie pompy V

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Haiko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 194
Rejestracja: 09 lis 2008, 02:07
Lokalizacja: Wielkopolska

[ AYM 2.5 155 KM] Spalanie i kąt wtrysku po wymianie pompy V

Post autor: Haiko » 28 cze 2012, 22:29

Witam! Mam pytanie, wymieniłem w swoim samochodzie pompe VP44, tzn. oddałem starą pompę do regeneracji. Po wymianie, wydaje mi się, że samochód więcej pali. Mam takie pytanie jaką macie wartość spalania paliwa na godzinę podczas postoju, u mnie jest to 0,9l/h. Nie wiem czy tak ma być czy to za dużo? Oraz jaki powinien być przedział ustawienia kąta wtrysku? Nie wiem, czy ta pompa jeszcze musi się jeszcze jakoś ułożyć,czy może wyolbrzymiam problem?

zchrobot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 26 lis 2008, 14:33
Imię: Tomasz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wawa Łódź Tomaszów

Post autor: zchrobot » 29 cze 2012, 00:06

oczywiście kąt wtrysku powinien być ustawiony w odpowiednim przedziale, to jest jeden z podstawowych warunków aby auto ładnie zapałało na ciepłym oraz zimnym silniku oraz nie spalało za dużo paliwa oraz m.in. wpływa to na samą pracę silnika jeśli weźmiemy pod uwagę jego słyszalność

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 29 cze 2012, 00:16

Haiko pisze:u mnie jest to 0,9l/h
U mnie akurat tyle samo :)

a kat wtrysku powinien być 2st ATDC+_ 2 st. Z tym, że na forum przeważa opinia, żeby to było ok. 1 -2 st ATDC.
Części samochodowe online - Motostacja pl

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 29 cze 2012, 08:05

Jeżeli chodzi o spalanie na postoju to zgodnie ze wszystkimi specyfikacjami i danymi auto powinno palić 1l/h więc u Ciebie jest jak najbardziej wszystko w porządku.
Jak pisał już RomanS kąt wtrysku powinien wynosić ok. 2 ATDC, oczywiście idealnie go nie ustawisz ale próbuj oscylować w pobliżu wartości 2, metodą prób i błędów.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Re: Spalanie i kąt wtrysku po wymianie pompy V

Post autor: michok » 29 cze 2012, 11:24

Haiko pisze:Witam! Mam pytanie, wymieniłem w swoim samochodzie pompe VP44, tzn. oddałem starą pompę do regeneracji. Po wymianie, wydaje mi się, że samochód więcej pali. Mam takie pytanie jaką macie wartość spalania paliwa na godzinę podczas postoju, u mnie jest to 0,9l/h. Nie wiem czy tak ma być czy to za dużo? Oraz jaki powinien być przedział ustawienia kąta wtrysku? Nie wiem, czy ta pompa jeszcze musi się jeszcze jakoś ułożyć,czy może wyolbrzymiam problem?
kolego....logi 004 i bedziesz wiedzial czy wszystko jest ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja