Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 27 cze 2012, 12:43

Korektor pisze:Jeśli chodzi o grupę 072 - 077 to mam zapieczone tj od +15 do +42 na poszczególnych wartościach.
Any help?
To się nazywa spalone( co niektóre) a nie zapieczone,jeżeli chodzi o grupę 013,014 to nie wiem o co chodzi.
Może przez to ,że masz tak zapieczone wtryski to w grupie 013,014 tak Ci te wartości skaczą,ale to pozostawmy gronu kolegów co się lepiej znają i wypowiedzą.
Pozdrawiam.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

Korektor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 22 maja 2012, 08:43
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Korektor » 27 cze 2012, 14:57

M1A1 pisze:
Korektor pisze:Jeśli chodzi o grupę 072 - 077 to mam zapieczone tj od +15 do +42 na poszczególnych wartościach.
Any help?
To się nazywa spalone( co niektóre) a nie zapieczone,jeżeli chodzi o grupę 013,014 to nie wiem o co chodzi.
Może przez to ,że masz tak zapieczone wtryski to w grupie 013,014 tak Ci te wartości skaczą,ale to pozostawmy gronu kolegów co się lepiej znają i wypowiedzą.
Pozdrawiam.
A czy te spalone da radę przeczyścić specyfikami typu LM czy STP albo jakieś płukanie lub ultradzwięk w Boschu? - czy już amen?
takie mechaniczne czyszczenie to koszt od 600 do ok 2000 (Bosch) - z tego co wyczytałem na forum.
STP sprawdzę na pewno,ale już wydanie konkretnej $$$ na płukanie bez efektu mi szkoda.

No i pytanie o efekty jazdy na takich wtryskach? bo efekty po lejących są znane, a zapieczone?
Dodam,że takie wartości mam od ok 15Tkm i żadnych niepokojących oznak.

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 27 cze 2012, 22:51

Tak jak pisałem nie jestem tu żadnym specem ale wydaje mi się ,że na +42 to już nic nie pomoże,żadne specyfiki co do ultradźwięków to zadzwoĂą do Boscha i się zapytaj.

Tak jak pisałem wcześniej jestem w dniu wczorajszym po wymianie wtrysków i oczywiście nie były zakodowane :[ ,ale kabelek i 10 min i już na wszystkich 0-0-0 <lol> teraz pozostaje pojeździć trochę i sprawdzić co się zmienia. <rotfl>

Pozdrawiam.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

estor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 29 wrz 2011, 21:50
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: estor » 01 lip 2012, 19:04

witam mam banalne dla was pytanie ale gdzie mam sprawdzić odczyty wtrysków vagiem 2.0 tdi ?

matz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matz » 25 lip 2012, 22:23


kolekurs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 18:46
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolekurs » 26 lip 2012, 21:41

Witam, czy mógł by ktoś spojrzeć fachowym okiem na moje bloki pomiarowe ?


Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

18:19:29 Group 013
-0.09 mg/str Inj. Quantity
0.80 mg/str Inj. Quantity
-0.66 mg/str Inj. Quantity


18:19:29 Group 014
0.24 mg/str Inj. Quantity
-0.66 mg/str Inj. Quantity
0.38 mg/str Inj. Quantity


18:21:34 Group 072
-30.0 ms Time Corr.
-14.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.


18:21:34 Group 073
-26.0 ms Time Corr.
-12.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.


18:21:34 Group 074
-30.0 ms Time Corr.
-10.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.

18:22:20 Group 075
-32.0 ms Time Corr.
-12.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


18:22:20 Group 076
-12.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


18:22:20 Group 077
-26.0 ms Time Corr.
-12.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.

-----------------------------------------------------------

18:25:37 Group 001
777 /min RPM
7.7 mg/str Inj. Quantity
475.7 bar Pressure
88.2°C Temperature

Pablo200
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 223
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:48
Lokalizacja: Śląski

Post autor: Pablo200 » 27 lip 2012, 23:02

do wymiany kolego :>

kolekurs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 18:46
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolekurs » 28 lip 2012, 00:09

wszystkie wartości kalibracyjne mieszczą się w fabrycznych normach.
A jakie są fabryczne normy ?

kolekurs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 18:46
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolekurs » 28 lip 2012, 00:13

Czyli nie powinny lać ?

kolekurs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 18:46
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolekurs » 28 lip 2012, 00:19

Ponoć warsztatów które sprawdzają tak profesjonalnie wtryski piezo jest mało ?

Awatar użytkownika
zpl27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 29 sie 2011, 22:05
Lokalizacja: Police

Post autor: zpl27 » 12 sie 2012, 11:31

Witam kolegów
potrzebuje podpowiedzi w temacie zakodowania wtrysków od kolegów którzy sami wymieniali wtryski
kupiłem wtryski używki , sprawdziłem dodatkowo w diesel serwis bosch na tzw. stole
kupiłem kabelek vcds po polsku od kolegi polecanego na forum po trzech wymianach kabelek działa,więc sprawdziłem czy dam rade sam zakodować wtryski .
a wiec wszedłem w silnik 01 potem w długie kodowanie i wpisałem blok 071 żeby sprawdzić jak są wpisane numery starych wtrysków i zobaczyłem ,że numery wtrysków są zapisane w następujący sposób


..................podszybie
cylinder-6-076..........cylinder-3-073
cylinder-5-075..........cylinder-2-072
cylinder-4-074..........cylinder-1-071
.................chłodnica
...................przód auta


Czy taka kolejność cylindrów jest prawidłowa przy adaptacji ???
Z tego co wyczytałem na forum i z wiadomości od mechaników przy sprawdzaniu jakości wtrysków to kolejność jest taka
..................podszybie
cylinder-3-074.........cylinder-6-077
cylinder-2-073.........cylinder5-076
cylinder1-072...........cylinder-4-075
...................chłodnica
Bardzo proszę o odpowiedz jaką kolejność cylindrów zachować przy kodowaniu bo według mnie oznaczenie cylindrów powinno być jednakowe do wszystkich operacji .

gerain@op.pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2012, 15:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerain@op.pl » 12 sie 2012, 23:13

Jestem po wymianie wtrysków na nowe, objaw dymienia na postoju i zapach nie spalonego paliwa ustąpił,
Ale olej w silniku wciąż przybywa i nie wiem co może być przyczyną. Od wymiany wtrysków zrobiłem 6tk, z czego połowę w trasie.
Silnik 3.0 BMK
Przebieg 154 000 , 100% sprawdzony
Przez 5tk przybyło oleju aż zakryło kulkę na bagnecie.
Nie dymi nie szarpie, poziom płynu w chłodnicy ok, olej nie spieniony, DPF czysty wypalony 700km temu.
Pomiary na wtryskach ok.
Co może być przyczyną przybywania oleju ?
epa

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 13 sie 2012, 10:25

[quote="zpl27"]

Kolego ja u siebie przed wymianą sprawdzałem jak jest kolejność wtrysków zakodowanych u mnie i potwierdziło się to co jest na forum a mianowicie to co przedstawiłeś poniżej.
Tak były zakodowane wtryski i nr zgadzały sięz wtryskami

..................podszybie
cylinder-3-074.........cylinder-6-077
cylinder-2-073.........cylinder5-076
cylinder1-072...........cylinder-4-075
...................chłodnica
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

Awatar użytkownika
zpl27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 29 sie 2011, 22:05
Lokalizacja: Police

Post autor: zpl27 » 13 sie 2012, 17:14

Ok dzięki M1A1

maran
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 11 wrz 2008, 00:21
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: maran » 21 sie 2012, 05:56

zpl27 , M1A1

u mnie w bmk vcds pokazuje ze przypisane są wtryski na kanalach 071-076 wiec tak jak zpl27 podał i kazdy ma inny symbol / np.ettplai ; 881fwi; bkauh5i itd /nic sie nie powtarza a przy pomiarze wtrysków kanaly 072 077 w grupie A maja wszystkie same 0,0 , roznice sa tylko na grupie B od 0-8 natomiast grupa c ma znowu same zera na kazdym kanale, wyglada to podejrzanie dziwnie czy mam niezakodowane i stad taki rezultat ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja