Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRF 2.0 136 KM] zawór egr

Silniki wysokoprężne
smierciu1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2011, 21:19
Lokalizacja: Słupsk

[ BRF 2.0 136 KM] zawór egr

Post autor: smierciu1 » 07 lis 2011, 19:21

Wiecie ktoś może czy zawór egr jest "rozbieralny"? bo zaczyna coś mi autko szwankować...raz jest moc raz jej nie ma. podczepiłem auto pod komputer i pokazuje mi że coś jest z egr. nowy kosztuje 400zł i zastanawiam się czy jest możliwość rozebrania i przeczyszczenia starego może to coś pomoże zanim zdecyduje się na wymianę na nowy...

satch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 10 mar 2009, 07:57
Lokalizacja: wrocław

Post autor: satch » 11 lis 2011, 10:56

jest mozliwość czyszczenie egr ale na 90 % są wytarte plastikowe elementy zębatki , sam je zobaczysz jak sie do niego dobierzesz ... <okok>
GPW

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 11 lis 2011, 19:32

zaslep go i zmien w sterowniku ze go nie ma i bedziesz miał juz spokój Pozdrawiam

wiesiek1902
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 25 wrz 2009, 23:33
Lokalizacja: antwerpia

Post autor: wiesiek1902 » 18 lis 2011, 22:51

miałem rowniez problem w tym samym silniku.
mianwicie objaw byl taki ze czasem auto tracilo moc i poprostu niemal stawalo ,az pewnego feralnego dnia stanelo i brak mocy.
okazalo sie wlasnie ze to egr,mialem pecha bo grzybek sie urwal ,wiec bez wymiany sie nie obyło.
rowniez proponuje wymienic na nowy ,bo czyszczenie pomaga na jakis czas ,dopuki sie nie uwali grzybek lubjak kolega pisal nie zjada sie zeby.

kris_wro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 22 lip 2010, 22:55
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kris_wro » 20 cze 2012, 11:55

Witam Panowie. Mam właśnie ten sam problem. zalałem pełny bak paliwa na radomskim statoilu, PRZEJECHAÂŁEM PONAD 250KM AUTO PODCZAS TEJ DROGI NIE BYLO TAK MOCNE JAK WCZESNIEJ... NAGLE JUZ NIE MIAL WCALE MOCY NAWET PRZY REDUKOWANIU BIEGÓW... WSZEDÂŁ W TRYB AWARYJNY I PO CHWILI ZGASÂŁ. pOKAZAÂŁ SIE BÂŁÂĄD EGR-U, WYMIENIÂŁEM NA NOWY WRAZ Z FILTREM PALIWA I AUTO ODPALA ALE PO KILKU SEKUNDACH GAÂŚNIE... O CO CHODZI? POMOCY CO TO MOZE BYć?
Pokornie, aby do celu.
Usunieto-Regulamin

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja