Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 16 cze 2012, 13:42

fabricjo, pewnie przeczyszczone ultradźwiękami i szumnie nazwano 'regeneracją'... a $$ leci konkretnie ;|

Rangers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rangers » 19 cze 2012, 11:37

Hmmm, widzę że temat nowych i najlepszych wtryskiwaczy..... specjalistów z Boscha..... i znajomych z Niemiec ( dosć popularne na tym forum) mógłby się ciągnąć bez koĂąca. Ja dziś wiem jedno, kupiłem nowe wtrychy za 850 zeta (po przeczyszczeniu ultradzwiękiem "wypalenia" nie da się wyczyścić ), czy regenerowane ... czy są bez testów.... czy są Bóg wie jakie ???? to mnie juz nie obchodzi ..... bo są napewno lepsze od tych co miałem. Co daje gwarancja na rok ???? Ile kilomertów ???? 40 ... 50 tys, a ja na swoich poprzednich sam zrobiłem 150 a na szafie mam 250 tys. Ja nikogo nie namawiam do kupowania za 850 z symbolem BE ( a notabene przeszperałem całe aledrogo i nie znalazłem takich nowych w cenie 700 zeta???? ) Panowie !! Ja wyrażam tylko swoje zdanie, jesli mi padną przed rokiem albo ... jutro <wnerw> napewno Wam napiszę. Przy wymianie Pan mi powiedziłą tylko tyle, że jeszcze te nowe wymieniane do nich jescze żaden nie wrócił na ponowną wymianę.... a nowe montowane seryjnie??? ... myślę że większość , więc te z literką Q "the best" chyba nie były.

co do tej mojej decyzji nawija mi się taka myśl... aktualna !! " Nie karnych obronionych, są tylko źle strzelone"..... co wcale ni ujmuję Tytoniowi :)

miłego dziona Panowie, mam nadzieję że pośmigam na tych moich BE

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 cze 2012, 13:23

Rangers pisze:miłego dziona Panowie, mam nadzieję że pośmigam na tych moich BE
I tego Ci życzę Kolego <okok>

Rangers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rangers » 19 cze 2012, 14:57

Sorki za pismo ale pisałem z telefonu... Teraz dopiero widzę ze "tragedia" <lol>

speedy81uk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 23 maja 2010, 19:35
Lokalizacja: UK

Potrzeba wtryskow 059 130 277 bd

Post autor: speedy81uk » 20 cze 2012, 19:02

Potrzebuje wtryskiwaczy 059130277bd 6 sztuk wiec jesli ktos by mial namiar gdzie moge kupic prosil bym o kontakt.

Awatar użytkownika
darel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 12 kwie 2011, 18:21
Imię: Darek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: darel » 20 cze 2012, 21:56

Może tutaj

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 20 cze 2012, 23:06

Rangers,
Nie ma się co spinać ,po prostu każdy robi jak uważa ,też Ci życzę abyś śmigał na tych BE jak najdłużej,bo przecież o to chodzi.

Pozdrawiam.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 21 cze 2012, 01:00

Rangers,

obyś jeździł jak najdłużej i bezproblemowo oczywiście ;)

pozdro

Rangers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rangers » 22 cze 2012, 08:53

Dzięki Panowie !! Generalnie nie spinam sie, ale wydaje mi sie ze cieżko wyliczyć ile i na jakich wtryskach sie pojeździć. Miałem możliwość kupienia innych ale wybrałem te. ÂŻycie pokaże ...
Dzięki jeszcze raz chłopaki <luzik>

bartq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 31 mar 2011, 08:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bartq » 25 cze 2012, 22:41

Dzisiaj byłem na wymianie wtrysków w BOSH Serwis. Zdecydowałem się na wymianę ponieważ auto ma przebieg 165kkm i przybywało oleju. Ostatnio przez 2 miesiące i 1500km przybyło z 2-3 mm i czuć było zapach ropy w oleju.
Wcześniej o przybywanie oleju podejrzewałem DPF (zima, miasto i krótkie odcinki) ale zrobiłem procedurę wypalania filtra, wymieniłem olej i autem jeździłem również na trasie.

Zastanawia mnie jednak odczyt danych przez VCDSa, ponieważ w grupach 72-77 nic się nie zmieniło po wymianie i jest tak:
Grupa 072
0.0 / 10.0 / 4.0
Grupa 073
0.0 / 10.0 / 0.0
Grupa 074
8.0 / 18.0 / 10.0
Grupa 075
0.0 / 14.0 / 6.0
Grupa 076
20.0 / 22.0 / 10.0
Grupa 077
0.0 / 10.0 / 6.0

Zmieniło się w grupach 13 i 14 tylko że stare wtryski sprawdzałem na zimnym silniku a nowe na ciepłym (nie wiem czy jest jakaś różnica?)
Było tak:
Grupa 013
0.42 mg/str
0.09 mg/str
0.38 mg/str

Grupa 014
-0.42 mg/str
-0.09 mg/str
-0.33 mg/str

Obecnie mam tak:
Grupa 013
0.00 mg/str
0.00 mg/str
-0.14 mg/str

Grupa 014
0.14 mg/str
0.05 mg/str
-0.05 mg/str

Dlaczego po wymianie nic się nie zmieniło w grupach 72-77? Czy nie trzeba tam czegoś zresetować, ustawić czy coś?
Wtryski oczywiście wkodowali w BOSH Serwis i dali 2 lata gwarancji.

Tylko jak teraz znowu zacznie przybywać oleju to szlag mnie trafi na miejscu.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 26 cze 2012, 07:42

bartq, a czy byłeś w 100% pewien, że to wina wtrysków? Ktoś to zdiagnozował porządnie i wykluczył inne wady jak np. głowica, uszczelniacze tłoków, zaworów itp.?

Awatar użytkownika
zpl27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 29 sie 2011, 22:05
Lokalizacja: Police

Post autor: zpl27 » 26 cze 2012, 14:15

Witam
w swojej audi gdy zauważyłem przybywanie oleju zacząłem od kontroli wtrysków i pdf w serwisie w styczniu
stwierdzili ,że filtr jest ok a wtryski do wymiany,na poprzednich stronach jest wklepany opis trzy sztuki leją ale żaden nie przekracza wartości krytycznych(-45,-15)
w lutym podczas jazdy dałem mu w pędzel coś strzeliło i spadł wąż gumowy łączący turbo z kolektorem ssącym,silnik wszedł w tryb awaryjny a po kolejnych 10 km zapaliła się kontrolka od pdf.Na drugi dzieĂą pojechałem do pierwszego napotkanego warsztatu V-tronik usłyszałem że filtra nie można już wypalić i trzeba wyciąć lub wstawić nowy.zależało mi na szybkiej naprawie więc wycieli filtr i oszukali programowo.Do teraz jeżdzę na tych samych wtryskach i oleju nie przybywa. wtryski też wymienie tylko czekam na przypływ złociszy

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 26 cze 2012, 14:24

Zgadzam się z zpl27... DPFa także trzeba wykluczyć... <okok>

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 27 cze 2012, 11:06

bartq,


bartq pisze:Zastanawia mnie jednak odczyt danych przez VCDSa, ponieważ w grupach 72-77 nic się nie zmieniło po wymianie i jest tak:
Grupa 072
0.0 / 10.0 / 4.0
Grupa 073
0.0 / 10.0 / 0.0
Grupa 074
8.0 / 18.0 / 10.0
Grupa 075
0.0 / 14.0 / 6.0
Grupa 076
20.0 / 22.0 / 10.0
Grupa 077
0.0 / 10.0 / 6.0
Jeżeli przed wymianą miałeś jak wyżej to z tego wynika ,że wtryski masz zapieczone a nie lejące.
Po wymianie wtrysków trzeba je zakodować do sterownika i wtedy po przejechaniu ok 1000 km wtryski się ułożą.
Sam jestem po wymianie w dniu wczorajszym i dziś sprawdzę co się zmieniło u mnie ,bo też nie jestem pewien że zakodowali mi te wtryski,jakoś nie mam przekonania do tych serwisów Boscha.
U mnie korekty były ujemne dość dużo na 4 szt na 2 w normie.
DPFa nie mam a wcześniej olej już przybywał.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

Korektor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 22 maja 2012, 08:43
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Korektor » 27 cze 2012, 12:33

Koledzy,
Zalozyłem jakiś czas temu nowy temat, ale umarł śmiercią natualną, więc pozwalam sobie wkleić tutaj - bo co chwila wrzucacie info o grupie 013 i 014

Pytanie - czy wartości w grupie 013 i 014 powinny być stałe w trakcie pomiarowania?
Tzn jak sprawdzam VCDS`em to w tych grupach cały czas te wartości się zmieniają/skaczą.
Wahania są w granicach +/- -0,30 do 0,30
Czy to jest normalnie a jak nie to gdzie szukać odpowiedzi na taki stan?
Jeśli chodzi o grupę 072 - 077 to mam zapieczone tj od +15 do +42 na poszczególnych wartościach.
Any help?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja