[A6 C5 2,5 tdi V6] brak mocy i powrot mocy
[A6 C5 2,5 tdi V6] brak mocy i powrot mocy
witam panowie, mam pytanko bo ostatnio cos z autkiem nie tak, jade sobie a samochod przy obrotach 2000 nagle traci moc, cisne pedal gazu do konca a tu nic, po przejechaniu jakiś 5km puszcza chmure dymu i obroty wracaja. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 lis 2008, 22:01 przez kocurrr, łącznie zmieniany 1 raz.
- MR.A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 962
- Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
- Imię: Robert
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Van
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zielona Góra
poczytaj tu kolego,to co Cię interesuje masz chyba na dole postu,może choć trochę pomogę viewtopic.php?t=3625#37902
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 lut 2011, 15:15
- Lokalizacja: Zamość/Biłgoraj
Witam w ten piękny majowy weekend.
Nie chcąc zakładać nowego tematu podpinam się do tego.
Otóż: wybierając się w drogę zatankowałem auto i po przejechaniu ok 20 km od tanku zaczęło mu brakować mocy tak od ok 1900-3000 obrotów powyżej 3 tyś zbierał super pomyślałem turbo, przepływomierz lub paliwo. podczas powrotu i przejechaniu ok 70 km auto kręciło już tylko do 2400 obrotów wyżej za nic i pojawiała się chmura białego dymu(tylko na gazie wciśniętym w podłogę).
Udałem się do diagnosty "błąd przepływomierza" zmieniłem przepływomierz bo tamten się zawieszał ten jest już ok.
Ciężko palił na ciepłym silniku (zimny OK) wyskoczył "błąd Kąta wtrysku" i zaczął ustawiać chociaż było ciężko. i było ok chociaż podczas przyśpieszenia miał delikatne zaniki tak ok 3500 obrotów i ciągle wyskakiwał błąd. gdy powiedział że już jest dobrze i palił w miarę na ciepłym podczas powrotu zaczął znowu świrować w taki sposób na postoju i pedałem gazu wciśniętym w podłogę:
czasami ma huśtawki nastroju i przyśpiesza od początku a przy ok 2200 załącza turbinę i jest super.Tak jak powinno być
Czasami od startu do 1900 później przerwa i dopiero od 3000-4900.
A momentami do 2500 kręci i dalej nic z tego.(ale już nie dymi)
wszystkie filtry i oleje, uszczelki pod pokrywami zaworów,termostat,płyn g12 wymieniłem 6000 km temu
wałki w super stanie 0 zużycia.
Przepraszam za taki mętlik i natłok informacji ale starałem się jak najlepiej opisać mój problem aby wykluczyć niektóre rzeczy.
pozdrawiam i udanego grillowania
Nie chcąc zakładać nowego tematu podpinam się do tego.
Otóż: wybierając się w drogę zatankowałem auto i po przejechaniu ok 20 km od tanku zaczęło mu brakować mocy tak od ok 1900-3000 obrotów powyżej 3 tyś zbierał super pomyślałem turbo, przepływomierz lub paliwo. podczas powrotu i przejechaniu ok 70 km auto kręciło już tylko do 2400 obrotów wyżej za nic i pojawiała się chmura białego dymu(tylko na gazie wciśniętym w podłogę).
Udałem się do diagnosty "błąd przepływomierza" zmieniłem przepływomierz bo tamten się zawieszał ten jest już ok.
Ciężko palił na ciepłym silniku (zimny OK) wyskoczył "błąd Kąta wtrysku" i zaczął ustawiać chociaż było ciężko. i było ok chociaż podczas przyśpieszenia miał delikatne zaniki tak ok 3500 obrotów i ciągle wyskakiwał błąd. gdy powiedział że już jest dobrze i palił w miarę na ciepłym podczas powrotu zaczął znowu świrować w taki sposób na postoju i pedałem gazu wciśniętym w podłogę:
czasami ma huśtawki nastroju i przyśpiesza od początku a przy ok 2200 załącza turbinę i jest super.Tak jak powinno być
Czasami od startu do 1900 później przerwa i dopiero od 3000-4900.
A momentami do 2500 kręci i dalej nic z tego.(ale już nie dymi)
wszystkie filtry i oleje, uszczelki pod pokrywami zaworów,termostat,płyn g12 wymieniłem 6000 km temu
wałki w super stanie 0 zużycia.
Przepraszam za taki mętlik i natłok informacji ale starałem się jak najlepiej opisać mój problem aby wykluczyć niektóre rzeczy.
pozdrawiam i udanego grillowania
Kto ma miękkie serce, ten ma twardą d..e