[A6 C5 2,5 tdi V6] brak mocy i powrot mocy
[A6 C5 2,5 tdi V6] brak mocy i powrot mocy
witam panowie, mam pytanko bo ostatnio cos z autkiem nie tak, jade sobie a samochod przy obrotach 2000 nagle traci moc, cisne pedal gazu do konca a tu nic, po przejechaniu jakiś 5km puszcza chmure dymu i obroty wracaja. pozdrawiam
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 25 lis 2008, 22:01 przez kocurrr, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- MR.A6
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 962
- Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: Van
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zielona Góra
poczytaj tu kolego,to co Cię interesuje masz chyba na dole postu,może choć trochę pomogę  viewtopic.php?t=3625#37902
  viewtopic.php?t=3625#37902
			
			
									
									 viewtopic.php?t=3625#37902
  viewtopic.php?t=3625#37902Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl
						- 
				
				marcinzpolski
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 lut 2011, 15:15
- Lokalizacja: Zamość/Biłgoraj
Witam w ten piękny majowy weekend.
Nie chcąc zakładać nowego tematu podpinam się do tego.
Otóż: wybierając się w drogę zatankowałem auto i po przejechaniu ok 20 km od tanku zaczęło mu brakować mocy tak od ok 1900-3000 obrotów powyżej 3 tyś zbierał super pomyślałem turbo, przepływomierz lub paliwo. podczas powrotu i przejechaniu ok 70 km auto kręciło już tylko do 2400 obrotów wyżej za nic i pojawiała się chmura białego dymu(tylko na gazie wciśniętym w podłogę).
Udałem się do diagnosty "błąd przepływomierza" zmieniłem przepływomierz bo tamten się zawieszał ten jest już ok.
Ciężko palił na ciepłym silniku (zimny OK) wyskoczył "błąd Kąta wtrysku" i zaczął ustawiać chociaż było ciężko. i było ok chociaż podczas przyśpieszenia miał delikatne zaniki tak ok 3500 obrotów i ciągle wyskakiwał błąd. gdy powiedział że już jest dobrze i palił w miarę na ciepłym podczas powrotu zaczął znowu świrować w taki sposób na postoju i pedałem gazu wciśniętym w podłogę:
 
  czasami ma huśtawki nastroju i przyśpiesza od początku a przy ok 2200 załącza turbinę i jest super.Tak jak powinno być
 czasami ma huśtawki nastroju i przyśpiesza od początku a przy ok 2200 załącza turbinę i jest super.Tak jak powinno być
Czasami od startu do 1900 później przerwa i dopiero od 3000-4900.
A momentami do 2500 kręci i dalej nic z tego.(ale już nie dymi) 
  
wszystkie filtry i oleje, uszczelki pod pokrywami zaworów,termostat,płyn g12 wymieniłem 6000 km temu
wałki w super stanie 0 zużycia.
Przepraszam za taki mętlik i natłok informacji ale starałem się jak najlepiej opisać mój problem aby wykluczyć niektóre rzeczy.
pozdrawiam i udanego grillowania
			
			
									
									Nie chcąc zakładać nowego tematu podpinam się do tego.
Otóż: wybierając się w drogę zatankowałem auto i po przejechaniu ok 20 km od tanku zaczęło mu brakować mocy tak od ok 1900-3000 obrotów powyżej 3 tyś zbierał super pomyślałem turbo, przepływomierz lub paliwo. podczas powrotu i przejechaniu ok 70 km auto kręciło już tylko do 2400 obrotów wyżej za nic i pojawiała się chmura białego dymu(tylko na gazie wciśniętym w podłogę).
Udałem się do diagnosty "błąd przepływomierza" zmieniłem przepływomierz bo tamten się zawieszał ten jest już ok.
Ciężko palił na ciepłym silniku (zimny OK) wyskoczył "błąd Kąta wtrysku" i zaczął ustawiać chociaż było ciężko. i było ok chociaż podczas przyśpieszenia miał delikatne zaniki tak ok 3500 obrotów i ciągle wyskakiwał błąd. gdy powiedział że już jest dobrze i palił w miarę na ciepłym podczas powrotu zaczął znowu świrować w taki sposób na postoju i pedałem gazu wciśniętym w podłogę:
 czasami ma huśtawki nastroju i przyśpiesza od początku a przy ok 2200 załącza turbinę i jest super.Tak jak powinno być
 czasami ma huśtawki nastroju i przyśpiesza od początku a przy ok 2200 załącza turbinę i jest super.Tak jak powinno byćCzasami od startu do 1900 później przerwa i dopiero od 3000-4900.
A momentami do 2500 kręci i dalej nic z tego.(ale już nie dymi)
 
  wszystkie filtry i oleje, uszczelki pod pokrywami zaworów,termostat,płyn g12 wymieniłem 6000 km temu
wałki w super stanie 0 zużycia.
Przepraszam za taki mętlik i natłok informacji ale starałem się jak najlepiej opisać mój problem aby wykluczyć niektóre rzeczy.
pozdrawiam i udanego grillowania

Kto ma miękkie serce, ten ma twardą d..e
						 
							





 podłaczyłem pod Vag wyskoczył bład jakis "czujnik od wtrysku" jutro jeszcze szczegołowa diagnoza komputerowa, mam nadzieje, ze to nie pompa wtrysku.
 podłaczyłem pod Vag wyskoczył bład jakis "czujnik od wtrysku" jutro jeszcze szczegołowa diagnoza komputerowa, mam nadzieje, ze to nie pompa wtrysku.




 
 
