Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRE 2.0 140 KM] Falujące obroty przy zimnym silniku po dod

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
fanatic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 24 gru 2010, 15:19
Lokalizacja: Elbląg

[ BRE 2.0 140 KM] Falujące obroty przy zimnym silniku po dod

Post autor: fanatic » 10 cze 2012, 09:36

Witam koledzy

Swego czasu szukalem odpowiedzi dlaczego przy ruszaniu silnik wibruje, poszarpuje, -padaly odpowiedzi ze to dwumas, wiec go wymienilem i zdecydowanie jest lepiej, chociaz minimalne wibracje przy ruszaniu pozostaly /nadmieniam, ze przejechalem juz po wymianie kolka i sprzegla ok 2 tys km/
Pozostal jedynie problem na zimnym silniku jak dodaje gazu efekt spadajacych obrotow (wum wum wum.....wum wum wum...) moze amatorsko chce to przedstawic ale chyba najbardziej obrazowo ;) jak silnik dostanie temperaturki to obroty sa juz rowne. Jedynie na jalowym biegu na postoju szarpie buda.
- dwumas wymieniony;
- rozrzad wymieniony;

Moze akumulator jest do wymiany, bo wiem ze uszkodzony potrafi niekorzystnie wplywac na obroty.
Prosze Was, bo wiem, ze jest sporo dobrych fachowcow na tym forum o odpowiedz, ewentualnie polecic mi naprawde dobrego elektro - mechanika w okolicach ELBLAGA.
Z gory bardzo dziekuje.
Moja niunia ma 170 kucyków :)

Awatar użytkownika
murzyn89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 paź 2011, 08:48
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: murzyn89 » 11 cze 2012, 09:19

możesz mi powiedzieć ile dałeś za dwumas i jego wymianę?. Z góry dzięki za odpowiedź :)

Awatar użytkownika
fanatic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 24 gru 2010, 15:19
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: fanatic » 11 cze 2012, 11:30

Komplet sprzęgło +dwumas =2380zł
wymiania 400zł
Moja niunia ma 170 kucyków :)

Patryk77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 13 cze 2012, 11:38
Lokalizacja: Grudziadz

Post autor: Patryk77 » 14 cze 2012, 12:13

Witam wszystkich .Ja mam 2,0 tdi i 140 konny silnik i z tego co slyszalem to te 2 litrowe diesle na wolnych obrotach lubia nierowno chodzic.Ja mam tez maly problem moze ktos juz cos slyszal wchodzi mi czasem na podwyzszone obroty tak do 1000 i wtedy lubi zakurzyc na czarno po jakies chwili same obroty spadaja i jest ok. ale mnie to niepokoi czy to niesa wtryski lob pompa?pozdro.

waldekkk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 02 wrz 2009, 09:34
Imię: Waldek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów -okolice

Post autor: waldekkk » 14 cze 2012, 14:53

Witam
Na początek spróbujcie wypiąć wtyczkę i zaślepić egr-a ,miałem podobny przypadek.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 14 cze 2012, 21:19

kolego jak ci wali na czarno to sprawdz IC lub cały uklad czy sie nie rozszczelnił. jesli wali na czarno i jest spadek mocy to masz walniety układ dolotowy najczęściej rozszczelniony IC , słychac syczenie przy dodawaniu gazu jak zaciaga lewe powietrze

boberek

Post autor: boberek » 22 cze 2012, 10:38

Patryk77 pisze:Witam wszystkich .Ja mam 2,0 tdi i 140 konny silnik i z tego co slyszalem to te 2 litrowe diesle na wolnych obrotach lubia nierowno chodzic.Ja mam tez maly problem moze ktos juz cos slyszal wchodzi mi czasem na podwyzszone obroty tak do 1000 i wtedy lubi zakurzyc na czarno po jakies chwili same obroty spadaja i jest ok. ale mnie to niepokoi czy to niesa wtryski lob pompa?pozdro.
Masz DPF ??
Bo jesli tak to jak obroty wchodzą na 1000 to załacza się cicha procedura wypalania DPFa bo komputer widocznie stwierdza dobre warunki
podnosi obroty i leje wiecej paliwa w cylindry zeby była temperatura odpowiednia

Patryk77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 13 cze 2012, 11:38
Lokalizacja: Grudziadz

Post autor: Patryk77 » 22 cze 2012, 12:44

Witam Boberek .Tak mam DPF nowy bo ostatni tak zatkalo ze stanol na drodze i spaliny poszly przodem he .Tylko ze wczesniej takich objawow nie bylo tylko na starym filtrze zapalala sie lampka swiece zarowe to niepowinno tak wygladac jak sie wlacza funkcja wypalkania? pozdro

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 22 cze 2012, 19:35

sprawdz wtryski i IC

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja