[ ASG 4.2 299 KM] [A6 C5 4.2] Wycięcie katalizatorów
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Temat zamiany katalizatorow juz byl walkowany setki razy.
Strumianica moze dawac wkurzajacy metaliczny dzwiek wiec najlepiej wspawac tlumiki specjalnie robione w miejsce katalizatorow, tez znajdziesz na allegro.
Po za tym masz jeszcze katalizatory wstepne zaraz za pierwszymi sondami na gorze zaraz za silnikiem.
Strumianica moze dawac wkurzajacy metaliczny dzwiek wiec najlepiej wspawac tlumiki specjalnie robione w miejsce katalizatorow, tez znajdziesz na allegro.
Po za tym masz jeszcze katalizatory wstepne zaraz za pierwszymi sondami na gorze zaraz za silnikiem.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Możesz wyciąć te które są na dole i wyłączanie tych drugich sond nie jest potrzebne.Pisi pisze:Sluchaj, to że są tam u góry to wiem, dlatego pytam czy mogę wyciąć te które są na dole?fassi1 pisze:Po za tym masz jeszcze katalizatory wstepne zaraz za pierwszymi sondami na gorze zaraz za silnikiem.
Czy jak je wytne będzie wszystko ok? Na zdrowy rozum skoro tam na dole sonda jest przed katem jak go wytne nie będzie to miało żadnego znaczenia. Ale to jest tylko moje domniemanie a potwierdzenia szukam u was.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
fassi1, sprawdzałem lejąc pod korek , 100 km i znów pod korek z tego samego dystrybutora
najdziwniejsze jest w tym to, że czy jeżdzę jak emeryt czy z dobrą dynamiką nic się nie zmienia w spalaniu LPG.
Defakto może spalanie gazu może dałoby się zmniejszyć przez przestawienie butli (mam do jazdy na wstecznym - zawór na godz 11 patrząc od tyłu auta) bo kończy mi się gaz przy 190-200 km ale czasem jeszcze 25 km spokojnie pojadę jak nie wciskam lub nie jadę pod górę.
Najgorsza ta trasa , że tyle pali.
Założyłem węższe koła , wywaliłem wszystkie zbędne rzeczy z auta. Pełny serwis (hamulce, świece, filtry, płyny) i nic się nie zmieniło.
Dziwi mnie tylko to , że zaraz po założeniu gazu palił w mieście 19 litrów / trasa 15 przez 2 zbiorniki i potem coraz więcej i więcej
najdziwniejsze jest w tym to, że czy jeżdzę jak emeryt czy z dobrą dynamiką nic się nie zmienia w spalaniu LPG.
Defakto może spalanie gazu może dałoby się zmniejszyć przez przestawienie butli (mam do jazdy na wstecznym - zawór na godz 11 patrząc od tyłu auta) bo kończy mi się gaz przy 190-200 km ale czasem jeszcze 25 km spokojnie pojadę jak nie wciskam lub nie jadę pod górę.
Najgorsza ta trasa , że tyle pali.
Założyłem węższe koła , wywaliłem wszystkie zbędne rzeczy z auta. Pełny serwis (hamulce, świece, filtry, płyny) i nic się nie zmieniło.
Dziwi mnie tylko to , że zaraz po założeniu gazu palił w mieście 19 litrów / trasa 15 przez 2 zbiorniki i potem coraz więcej i więcej
Kolego coś mi się tu nie zgadza z tym twoim motorem.labiss pisze:Witam.
Jestem po wycięciu katalizatorów.Mam ASG 4,2 z jedną sondą na stronę.
Wyjąłem katy ,sondy wkręcone w rurę i wywala mi błąd.Czy możliwe jest,że dlatego,że sonda siedzi za głęboko w rurze ? Pozdrawiam i dzięki za konkrety.
Silnik ASG został zrobiony tak aby spełniał normę Euro3 (choc elsa mówi nawet o EU4) i fabrycznie powienien mieć 4 sondy czyli po 2 na strone.
W V8 na każdej stronie pierwsza sonda powinna być tuż za kolektorem wydechowym (ledwo widoczna) a druga wkrecona w katalizator. Więc moim zdaniem wyciąłeś własnie te drugie sondy dlatego masz błąd w sterowniku.
Nie wycinałem żadnych sond.
W katalizatory miałem wkręcone sondy i te sondy wkręciłem w rurę.
Sondy to podobno są za katalizatorem i przed katalizatorem lub tylko przed katalizatorem.U mnie są tylko te przed katalizatorem.Tzn. niby wkręcone w katalizator,ale praktycznie na samym jego początku,a nie za nim.
[ Dodano: 2012-06-06, 19:32 ]
Pisi - nie stosowałem żadnej redukcji u mnie wyglądało to dokładnie tak jak na zdjęciu u ciebie Pisi.Widzę,że też jest asg,a sondy po jednej na stronę przed katem.
W katalizatory miałem wkręcone sondy i te sondy wkręciłem w rurę.
Sondy to podobno są za katalizatorem i przed katalizatorem lub tylko przed katalizatorem.U mnie są tylko te przed katalizatorem.Tzn. niby wkręcone w katalizator,ale praktycznie na samym jego początku,a nie za nim.
[ Dodano: 2012-06-06, 19:32 ]
Pisi - nie stosowałem żadnej redukcji u mnie wyglądało to dokładnie tak jak na zdjęciu u ciebie Pisi.Widzę,że też jest asg,a sondy po jednej na stronę przed katem.
Pisi, moim zdaniem nie masz 2 katalizator na strone, z 4 katalizatorami to ledwo by jechalo
Opcja jest taka: sonada - katalizator - sonda. Na tej fotce co umiesciles to sa wlasnie te drugie sondy. W tamtym czasie konstruktorzy umiescili je na poczatku katalizatora dlczego, tego nie wiem. Pierwsza sonda regulacyjna jest za kolektorem wydechowym a drugie diagnostyczne sa wlasnie przy katalizatorach.
Sprawdz najlepiej dokladnie ten wydech choc te pierwsze sondy sa ledwo widoczne i to tylko od spodu auta.
Opcja jest taka: sonada - katalizator - sonda. Na tej fotce co umiesciles to sa wlasnie te drugie sondy. W tamtym czasie konstruktorzy umiescili je na poczatku katalizatora dlczego, tego nie wiem. Pierwsza sonda regulacyjna jest za kolektorem wydechowym a drugie diagnostyczne sa wlasnie przy katalizatorach.
Sprawdz najlepiej dokladnie ten wydech choc te pierwsze sondy sa ledwo widoczne i to tylko od spodu auta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga