[ AFN 1.9 110 KM] nie wyciśnięty olej ze szklanek - konsekwe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
[ AFN 1.9 110 KM] nie wyciśnięty olej ze szklanek - konsekwe
witam, tak jak w temacie, chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś konsekwencje tego że przed ponownym założeniem szklanek nie został wyciśnięty z nich olej? stosuje pełny syntetyk 5w40. pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
chelsea78, żadnych konsekwencji nie będzie.
A tak ogólnie to nie wiem skąd wziął się ten stereotyp o wyciskaniu oleju z nowych jak to napisałeś "szklanek" . W twoim silniku to mały pikuś, olej po chwili pracy by je napełnił. Ale wyobraź sobie poskładany rozrząd 2.5tdi v6 z pustymi "szklankami"- po pierwszej próbie rozruchu wszystko by się rozsypało .
A tak ogólnie to nie wiem skąd wziął się ten stereotyp o wyciskaniu oleju z nowych jak to napisałeś "szklanek" . W twoim silniku to mały pikuś, olej po chwili pracy by je napełnił. Ale wyobraź sobie poskładany rozrząd 2.5tdi v6 z pustymi "szklankami"- po pierwszej próbie rozruchu wszystko by się rozsypało .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
piotras72, ale to nie są nowe, po prostu wymieniałem uszczelkę pod głowicą i po zapaleniu zaczął tarabanić, znajomy mechanik który to posłuchał powiedział że to wina nie wyciśniętego oleju z POPYCHACZY chciałem się dowiedzieć czy są tego jeszcze jakieś inne konsekwencje ale skoro nie ma to już się ich czepiał nie będę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
tak tak, specjalnie je sobie poustawiałem tak żeby włożyć s powrotem tak jak były, nagranie dodam jutro
i dodam jeszcze że to jest takie tykanie, na luzie, nie cały czas tylko jest to taka cyklicznie że chodzi normalnie jak diesel i w pewnym momencie tyk tyk tyk tyk parę razy i potem normalnie znowu, w regularnych odstępach czasu, jak dodam gazu i odpuszczę to tykanie nasila się przy spadku obrotów a podczas jazdy tyka najgłośniej przy 1800 obr./min , najwyżej jak do poniedziałku nie odpuści to w poniedziałek wezmę te popychacze powyjmuję i zawiozę gdzieś do mechanika aby mi je wycisnął i wtedy będzie wiadomo czy to to czy nie bardzo, mechanik który wyciągał mi zawory z głowicy oglądał je i powiedział ,,aj one już takie... ale jeszcze będą'' nie wiem co miał na myśli ale skoro twierdził że jeszcze będą to może i będą, nie wydaje mi się żeby wina leżała po stronie błędnie zsynchronizowanego koła zębatego z wałkiem bo w kole zębatym i w wałku mam nacięcie szlifierką chyba że przy dokręcaniu śruby mogło się lekko koło przesunąć względem wałka, okaże się w poniedziałek
pozdrawiam
ps. nagranie jak obiecałem będzie jutro
i dodam jeszcze że to jest takie tykanie, na luzie, nie cały czas tylko jest to taka cyklicznie że chodzi normalnie jak diesel i w pewnym momencie tyk tyk tyk tyk parę razy i potem normalnie znowu, w regularnych odstępach czasu, jak dodam gazu i odpuszczę to tykanie nasila się przy spadku obrotów a podczas jazdy tyka najgłośniej przy 1800 obr./min , najwyżej jak do poniedziałku nie odpuści to w poniedziałek wezmę te popychacze powyjmuję i zawiozę gdzieś do mechanika aby mi je wycisnął i wtedy będzie wiadomo czy to to czy nie bardzo, mechanik który wyciągał mi zawory z głowicy oglądał je i powiedział ,,aj one już takie... ale jeszcze będą'' nie wiem co miał na myśli ale skoro twierdził że jeszcze będą to może i będą, nie wydaje mi się żeby wina leżała po stronie błędnie zsynchronizowanego koła zębatego z wałkiem bo w kole zębatym i w wałku mam nacięcie szlifierką chyba że przy dokręcaniu śruby mogło się lekko koło przesunąć względem wałka, okaże się w poniedziałek
pozdrawiam
ps. nagranie jak obiecałem będzie jutro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
nagrywane telefonem więc na początku może wydać się że wszystko jest ok ale jak ktoś się przysłucha do usłyszy tykanie dodatkowo że pod koniec zaczął głośno tykać
Mariusz888 nie jest możliwe aby źle był ustawiony rozrząd, porobiłem sobie znaki na pasku i na kołach zębatych farbą i na blaszce tej którą jest za kołami zębatymi i wszystko się zgrało elegancko więc rozrząd nie jest źle ustawiony, nie zauważyłem spadku mocy ani nic podobnego, samochód ładnie się zbiera i ma dobre odejście, nie kopci w ogóle a przed robotą jak przycisnąłem nie raz np na jedynce to widziałem za sobą w lusterku siwawy dym, teraz nic się nie dzieje[/b]
[ Dodano: 2012-06-13, 17:31 ]
problem zażegnany, to tłok doganiał zawór stąd to stukanie, źle ustawiony rozrząd, koło względem wałka, cóż, miałem prawo źle zrobić, jak się oszczędza na mechaniku to tak wychodzi, na szczęście nic specjalnego się nie stało, jest ok
Mariusz888 nie jest możliwe aby źle był ustawiony rozrząd, porobiłem sobie znaki na pasku i na kołach zębatych farbą i na blaszce tej którą jest za kołami zębatymi i wszystko się zgrało elegancko więc rozrząd nie jest źle ustawiony, nie zauważyłem spadku mocy ani nic podobnego, samochód ładnie się zbiera i ma dobre odejście, nie kopci w ogóle a przed robotą jak przycisnąłem nie raz np na jedynce to widziałem za sobą w lusterku siwawy dym, teraz nic się nie dzieje[/b]
[ Dodano: 2012-06-13, 17:31 ]
problem zażegnany, to tłok doganiał zawór stąd to stukanie, źle ustawiony rozrząd, koło względem wałka, cóż, miałem prawo źle zrobić, jak się oszczędza na mechaniku to tak wychodzi, na szczęście nic specjalnego się nie stało, jest ok
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga