[A6 C5 2.4+LPG] przejsciowka LPG na Europe
[A6 C5 2.4+LPG] przejsciowka LPG na Europe
Jako świeżak nie mam jeszcze obycia w końcówkach dla LPG.
Z tego co widzę sa ACME i Dutch, które obowiązują w Europie zachodniej.
Czy taka przejściówka jest:
1. jakościowo dobra
2. wystarczająca ?
Może macie lepsze propozycje?
Z tego co widzę sa ACME i Dutch, które obowiązują w Europie zachodniej.
Czy taka przejściówka jest:
1. jakościowo dobra
2. wystarczająca ?
Może macie lepsze propozycje?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Siema. Ja bym się nie zastanawiał i kupował redukcje. Ja 0d 3 lat podróżuje Polska - Anglia i mam 2 oddzielne końcówki, ta węższa z bolcami w angli i czasami w belgi a ta z szerokim gwintem w niemczech i belgi również. Mam swoje i się nie martwie bo wydateg straszny to nie jest. Wydasz raz 57zł i nie musisz się martwić.
Pozdro
Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 lis 2008, 20:40
- Lokalizacja: boleslawiec/uk
ta przejsciowka ktora wkleiles z allegro na kraje do ktorych jezdzisz jest wystarczajaca,ja mam 2 osobne ktore walaja sie po schowku a tak bedziesz mial 2 w 1.o ile jest dobra jakosciowo powinienes byc zadowolony.wegry i chorwacja to ciezki temat,moj znajomy byl kilka razy i mowi ze srednio z dostepnoscia ale to bylo ok. roku temu wiec moze cos sie teraz pozmienialo.pzdr
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Będzie wystarczająca ale jeden mały myk. Dowiedz się czy ta pirwsza z bolcami ma wgłębienie dookoła tego cienkiego gwintu w którym ładnie chowa się ta malutka uszczelka? Jeśli tak to dokręcając ją do naszego zakończenia dochodzi ona do końca i uszczelki nie widać. Jeśli nie to dokręcając ją uszczelka tworzy dystans między nimi i całą siłę wiszącego pistoletu przenosi ten cienki gwint. Ja taką miałem na początku i wkońcu mi się ten cienki gwint ułamał i został w naszym zakończeniu do tankowania. Potem kupiłem z tym wgłębieniem i jest super.Cabi pisze:Dzieki za opinie. Jestem zdecydowany kupić bo wole polegać na sobie i nie wozić 50Euro jako zastaw
Czy to co podałem jako link jest wystarczające dla kogoś podróżującego po Europie zachodniej? (francja,holandia,niemcy,wlochy)
Jak to jest na wegrzech i chorwacji ?
nie kupuj takiej
http://www.allegro.pl/item499713526_lpg ... angli.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 418
- Rejestracja: 22 mar 2008, 14:12
- Imię: Maciej
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 80 B4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Ja zawsze przytrzymywałem pistolet do tankowania,po przygodzie w belgii gdzie właśnie urwała mi sie ta końcówka i gwint został w środku.Dodam że końcówke wypożyczyłem na stacji pod zastaw dowodu os. :mrgreen:fassi1 pisze:Będzie wystarczająca ale jeden mały myk. Dowiedz się czy ta pirwsza z bolcami ma wgłębienie dookoła tego cienkiego gwintu w którym ładnie chowa się ta malutka uszczelka? Jeśli tak to dokręcając ją do naszego zakończenia dochodzi ona do końca i uszczelki nie widać. Jeśli nie to dokręcając ją uszczelka tworzy dystans między nimi i całą siłę wiszącego pistoletu przenosi ten cienki gwint. Ja taką miałem na początku i wkońcu mi się ten cienki gwint ułamał i został w naszym zakończeniu do tankowania. Potem kupiłem z tym wgłębieniem i jest super.
nie kupuj takiej
http://www.allegro.pl/ite...ndia_angli.html
Cudem udało mi się ten kawałek gwintu wykręcić i z nim w jednej dłoni a pozostałą częścią w drugiej poszedłem oddać z myślą,że drogo mnie to wyniesie.Na szczęście pracownik stacji spoko gość i zakończyło się na no problem
Więc to bardzo ważne przy wyborze co fassi1, napisał.
Pozdro.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Mi stało się dokładnie tak samo ale z moją końcówką w angli i czekałem aż mi prześlą z polski nową (tym razem z wgłębieniem wokoło gwintu).magic1977 pisze:Ja zawsze przytrzymywałem pistolet do tankowania,po przygodzie w belgii gdzie właśnie urwała mi sie ta końcówka i gwint został w środku.Dodam że końcówke wypożyczyłem na stacji pod zastaw dowodu os. :mrgreen:fassi1 pisze:Będzie wystarczająca ale jeden mały myk. Dowiedz się czy ta pirwsza z bolcami ma wgłębienie dookoła tego cienkiego gwintu w którym ładnie chowa się ta malutka uszczelka? Jeśli tak to dokręcając ją do naszego zakończenia dochodzi ona do końca i uszczelki nie widać. Jeśli nie to dokręcając ją uszczelka tworzy dystans między nimi i całą siłę wiszącego pistoletu przenosi ten cienki gwint. Ja taką miałem na początku i wkońcu mi się ten cienki gwint ułamał i został w naszym zakończeniu do tankowania. Potem kupiłem z tym wgłębieniem i jest super.
nie kupuj takiej
http://www.allegro.pl/ite...ndia_angli.html
Cudem udało mi się ten kawałek gwintu wykręcić i z nim w jednej dłoni a pozostałą częścią w drugiej poszedłem oddać z myślą,że drogo mnie to wyniesie.Na szczęście pracownik stacji spoko gość i zakończyło się na no problem
Więc to bardzo ważne przy wyborze co fassi1, napisał.
Pozdro.
- daniel508
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 05 kwie 2008, 13:41
- Lokalizacja: Siedlce/Tamworth
Tak przejściówka ci wystarczy na trasę anglia - polska. Ta mniejsza będzie ci potrzebna belgia, francja i u niemca ( choć u niemca można zatankować bez przejściówki) natomiast ta druga to w angli i holandi. Ja kiedyś ja kupiłem to gwint ten który sie wkręca w naszą polską końcówką był zadl€gi i nie dało sie zatankować
Srebna strzała