[ C5+LPG] Problem z odpalenie w każdych warunkach ;/
[ C5+LPG] Problem z odpalenie w każdych warunkach ;/
Witam Panowie, przejdę od razu do setna problemu, a więc jak w temacie od pewnego czasu mam problem z odpaleniem auta (2.4 l + lpg avant) a chodzi o to, iż muszę kręcić jakoś 3 - 4 sekundy żeby auto odpaliło, i tak jest przy każdym odpalaniu czy zimny czy ciepły ale jak już odpali to w jeździe czy wolnych obrotach nie widać różnicy z przed miesiąca czyli jak palił jak trzeba.
PS. szukałem podobnych tematów ale nic mi one nie mówią. Jeśli mieliście takie problemy i udało wam się z nimi uporać proszę o pomoc. Dodam jeszcze, że próbowałem gasić na benzynie itp lecz nic nie pomagało. pzdr
PS. szukałem podobnych tematów ale nic mi one nie mówią. Jeśli mieliście takie problemy i udało wam się z nimi uporać proszę o pomoc. Dodam jeszcze, że próbowałem gasić na benzynie itp lecz nic nie pomagało. pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Ostatnio kolega miał podobne problemy związane z trudnym uruchamianiem i winowajcą okazał się czujnik, wskazywał przy dzisiejszych temp -20 stopni co skutkowało oczywiście zalewaniem silnika. Twierdził że gdy już uruchomił silnik to w jedzie nie odczuwał jakichś większych problemów.łukaniu pisze: czujnik cieczy nie powodowały by różnicy w "chodzie" nawet po odpaleniu
Po wymianie czujnika odpala bez problemu (1,8t) ale to akurat było tylko przyczyną.
Warto jeszcze sprawdzić regulator ciśnienia, może puszczać i też mogą być kłopoty z uruchomieniem.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2012, 22:18 przez Forum Audi A7, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
witam kolego miałem identyczny problem tyle ze w golfie tez tak sie działo jesli chcesz wykluczyc układ zasilania benzyny to zalej benzynki i pojezdzij ze 2 dni powinna być róznica w odpalaniu tzn na ciepłym powinien odpalić z pierwszego nie ma bata oczywiscie na paliwie na zimnym również wtedy bedziesz miał pewność ze cos z gazem nie tak( najlepiej gdybyś wyciagnoł bezpieczniki z sekwencji by nie włączałą sie przyprzekreeceniu kluczyka...
oopcji jest wiele np zalewa sie gazem jak tylko przekrecisz kluczyk wina podłaczenie instalacji sekwencyjnej jest pod zapłon ...
kolejna sprawa jesli na benzynie jest tak samo ze musisz krecić troszke czasu to proponuje wymiane czujnika cieczy chłodzącej i to w ciemno bo drogie to nie jest zasadniczo a odopwiada za odpalanie bankowo...
jesli natomiast to gaz to jak koledzy wyzej napisali zaworek zwrotny do wymiany...
u mnie własnie tak było zaworek gazu nei wypuszczał a parownik przepuszczał tak wiec przy odpalaniu auta gaz znajdował sie w kolektorze dolotowym uniemozliwiajac odpalenie tak jak by był zalany gazem a wiadomo ze odpalam sie na benzynie....
oopcji jest wiele np zalewa sie gazem jak tylko przekrecisz kluczyk wina podłaczenie instalacji sekwencyjnej jest pod zapłon ...
kolejna sprawa jesli na benzynie jest tak samo ze musisz krecić troszke czasu to proponuje wymiane czujnika cieczy chłodzącej i to w ciemno bo drogie to nie jest zasadniczo a odopwiada za odpalanie bankowo...
jesli natomiast to gaz to jak koledzy wyzej napisali zaworek zwrotny do wymiany...
u mnie własnie tak było zaworek gazu nei wypuszczał a parownik przepuszczał tak wiec przy odpalaniu auta gaz znajdował sie w kolektorze dolotowym uniemozliwiajac odpalenie tak jak by był zalany gazem a wiadomo ze odpalam sie na benzynie....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
nie ten czujnik nie odpowiada za wskazania na tablicy
gdzie dokładnie jest hmmm
wiesz co zajrzyj do etki gdzie jest dokładnie
miernikiem mozna sprawdzic musisz znac tylko jak to z tymi omami jest....trzeba by znalewzc rozpiske omów w internecie i gdzie mierzyć na pinach
zasadniczo samochód powinien odpalic odrazu gdy zdejmiesz tą wtyczke z tego czujnika taki prosty test sprawnosci
gdzie dokładnie jest hmmm
wiesz co zajrzyj do etki gdzie jest dokładnie
miernikiem mozna sprawdzic musisz znac tylko jak to z tymi omami jest....trzeba by znalewzc rozpiske omów w internecie i gdzie mierzyć na pinach
zasadniczo samochód powinien odpalic odrazu gdy zdejmiesz tą wtyczke z tego czujnika taki prosty test sprawnosci
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Na zegarach może być ok a do ecu może podawać błędne wartości gdyż jest to czujnik podwójny z oddzielnymi pinami do ecu i zegarów.łukaniu pisze:ten czujnik odpowiada za wskazania temp na tablicy ? bo temperature dobrze pokazuje dobrze sie grzeje itp.
Najlepiej go sprawdzić vagiem w blokach mierzonych.łukaniu pisze:można go miernikiem uniwersalnym sprawdzić czy jest sprawny ?
Pod dolotem przepustnicy, na przewodzie podgrzewającym przepustnicę.łukaniu pisze:a gdzie on sie znajduje ?