Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRE 2.0 140 KM] [A6c6 2.0 tdi ] Glosna praca silnika - bia

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

[ BRE 2.0 140 KM] [A6c6 2.0 tdi ] Glosna praca silnika - bia

Post autor: Ciachu » 26 maja 2012, 11:57

Witam ,
Otoz od tygodnia moja maszinu zaczyna znow platac figle.. Wczoraj po przejechaniu 200 km i przerwie kilku gdzin zasiadlem do maszynu i zaczynam odpalac - jak silnik zaskoczyl a jakas ciezko mu bylo odpalic z rur wylecial bialy dym gryzacy i silnik strasznie nierowno pracowal - po chwili sytuacja sie unormowala . Gdy wracalem do domu auto bylo jakas takie bardziej przymulone - nie widzialem za soba dymu ale silnik nie pracowal tak jak powinien . Mianowicie przy jezdzie i przyspieszaniu slysze takie " syczenie" . Motor chodzi jakas glosniej i nie ma "kopa" ...Mam wrazenie ,ze gdzis jest nieszczely uklad turbo- intercooler...Czy bialy dymek moze byc oznaka padajacego turbo ? No i co z tym ciaglym syczeniem jakby gdzies spierdzielalo powietrze ?

Dzieki za sugestje ..
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 26 maja 2012, 12:18

Ciachu, jak najbardziej... wygląda na to, że olej poszedł turbo... jedź z tym czym prędzej do sensownego warsztatu <okok>

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 26 maja 2012, 12:32

Czy jest ktos w UK ( londyn moze?) kto robil regeneracje turbo ? Jakich kosztow mozna sie spodziewac?
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 26 maja 2012, 21:13

jak syczenie to IC sprawdz , pewnie sie rozszczelnil auto nie ma mocy i przy zaciaganiu lewego powietrza syczy. powinno jeszcze dymic na czarno ale pewnie masz jeszcze DPF-a i dlatego nie widac dymu. Pozdrawiam

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 26 maja 2012, 23:17

Ciachu, A czy płynu od chłodnicy w zbiorniczku to przypadkiem Ci nie ubyło?
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 27 maja 2012, 00:40

Czyżby to znany z 2.0tdi problem z głowicą

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 27 maja 2012, 08:30

No to Kolego Ciachu... masz już 3 typy:

- turbo;
- IC;
- głowica.

Może nie straszmy go więcej i niech podjedzie do 'ogarniętego' serwisu... bo na odległość, to wszystko może być <okok>

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 27 maja 2012, 09:47

Sprawdz przewody od płynu , jesli sa twarde i znika ci płyn ze zbiorniczka to tak jak kolega wczesniej napisał mozesz miec problemy z peknieta glowicą

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 09 cze 2012, 09:40

Panowie, u mnie to było Turbo niestety , dozylo swojego wieku ( 200 tys km) i czas na nowe ..
pozdrawiam
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja