[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
Dziś miałem możliwość zrobić zdjęcia dla porównania wyglądu światła.
Tak jak wcześniej pisałem, mam nowe 4300K i jeszcze świecą z lekką niebieską poświatą.
U ojca w lewej lampie (od kierowcy) siedzi nowy żarnik 6000K (dziwi mnie tylko że te 6000K świeci lekko różowo, nie wiem jak to w nocy wygląda) i świeci wyraźnie gorzej od prawej, w której siedzi 5000K lub 4300K (nie ma nigdzie napisane jaki jest to żarnik - tą informację ma poprzedni właściciel samochodu). ÂŚwiatło w prawej lampie VW jest idealnie białe bez żadnej poświaty niebieskiego ani żółtego.W passacie inaczej to wygląda w porównaniu do mojej A6 ponieważ mam małe soczewki. Nie wiem po jakim czasie moje osiągną optymalną temperaturę tj. białą.
Sylwek240, Ty kilka stron wcześniej wstawiłeś zdjęcie i u Ciebie temperatura świecenia jest 5000K i są idealnie białe światła więc w passacie prawdopodobnie w prawej lampie siedzi 5000K.
Lewa lampa na zdjęciu świeci bardziej na niebiesko ale to tylko zjawisko optyczne. Na żywo lampy świecą równomiernym białym światłem z lekką poświatą niebieską. Najbardziej odzwierciedla to prawa lampa na pierwszym zdjęciu.
Od razu mogę stwierdzić że 6000K (w dużej soczewce) w porównaniu do 4300K (w małej soczewce) świecą słabiej. ÂŻałuję, że nie mogę porównać jak świecą w nocy.
Jak klikniecie zdjęcie to jest możliwość zobaczyć je w powiększeniu.
Tak jak wcześniej pisałem, mam nowe 4300K i jeszcze świecą z lekką niebieską poświatą.
U ojca w lewej lampie (od kierowcy) siedzi nowy żarnik 6000K (dziwi mnie tylko że te 6000K świeci lekko różowo, nie wiem jak to w nocy wygląda) i świeci wyraźnie gorzej od prawej, w której siedzi 5000K lub 4300K (nie ma nigdzie napisane jaki jest to żarnik - tą informację ma poprzedni właściciel samochodu). ÂŚwiatło w prawej lampie VW jest idealnie białe bez żadnej poświaty niebieskiego ani żółtego.W passacie inaczej to wygląda w porównaniu do mojej A6 ponieważ mam małe soczewki. Nie wiem po jakim czasie moje osiągną optymalną temperaturę tj. białą.
Sylwek240, Ty kilka stron wcześniej wstawiłeś zdjęcie i u Ciebie temperatura świecenia jest 5000K i są idealnie białe światła więc w passacie prawdopodobnie w prawej lampie siedzi 5000K.
Lewa lampa na zdjęciu świeci bardziej na niebiesko ale to tylko zjawisko optyczne. Na żywo lampy świecą równomiernym białym światłem z lekką poświatą niebieską. Najbardziej odzwierciedla to prawa lampa na pierwszym zdjęciu.
Od razu mogę stwierdzić że 6000K (w dużej soczewce) w porównaniu do 4300K (w małej soczewce) świecą słabiej. ÂŻałuję, że nie mogę porównać jak świecą w nocy.
Jak klikniecie zdjęcie to jest możliwość zobaczyć je w powiększeniu.
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Z lewej strony VW / D1S oryginał 4300k Bi-ksenon
Z prawej strony A6 / HID Noxon 4300k (tytułowy zestaw) lampa Hella.
Barwa 5000k wchodzi trochę w niebieski odcieĂą i będzie gorsza na deszczu
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
zastanawiam sie co ulega "uszkodzeniu" w takiej przetwornicy ze robi zwarcie a co za tym idzie pali bezpiecznik. Jak by nie patrzył zwarcie w elektryce samochodu przyjemne nie jest... . Browar temu co wymyslił bezpiecznik
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
jak sprawdzałem miernikiem kable od przetwornicy to nie pokazało mi zwarcia. Dopiero po zapodaniu zasilania bezpiecznik jest palony. Sprawdzałem to w domu podłączając do akumulatora. Oczywiście też dałem bezpiecznik. 15A pali od razu a przy 25A trochę iskrzyło i skwierczało, bezpiecznika nie zdążyło spalić bo rozłączyłem kable.
Przy okazji wymiany przetwornicy wstawiłem zwykłą żarówkę w jedną lampę i poniżej przedstawiam jak to wygląda w nocy (temperatura 4300K ale mam jeszcze lekką niebieską poświatę - na zdjęcia wygląda to bardziej intensywnie, iż na żywo, po prostu aparat fiksuje przy tak ostrym świetle).
Mam dodatkowy problem bo od momentu założenia hidów parują mi lampy. Znalazłem sposób, żeby mieć zdjęty dekiel za lampą (wiem, że przez to lampa może brudzić się od środka) przetwornicę zamiast przykręcał do dekla włożyłem ją w lampę pomiędzy ściankę a reflektor świateł mijania. Przetwornica siedzi sztywno pomimo, iż nie zamocowałem jej na śrubę. Musiałem tylko wyjąć silniczek od regulacji świateł i po włożeniu przetwornicy silniczek zamontowałem na swoje miejsca.
Przy okazji wymiany przetwornicy wstawiłem zwykłą żarówkę w jedną lampę i poniżej przedstawiam jak to wygląda w nocy (temperatura 4300K ale mam jeszcze lekką niebieską poświatę - na zdjęcia wygląda to bardziej intensywnie, iż na żywo, po prostu aparat fiksuje przy tak ostrym świetle).
Mam dodatkowy problem bo od momentu założenia hidów parują mi lampy. Znalazłem sposób, żeby mieć zdjęty dekiel za lampą (wiem, że przez to lampa może brudzić się od środka) przetwornicę zamiast przykręcał do dekla włożyłem ją w lampę pomiędzy ściankę a reflektor świateł mijania. Przetwornica siedzi sztywno pomimo, iż nie zamocowałem jej na śrubę. Musiałem tylko wyjąć silniczek od regulacji świateł i po włożeniu przetwornicy silniczek zamontowałem na swoje miejsca.
czesc,
miesiac temu kupilem xenon slim ze sklepu MD carbon. Dzis po dluzszej trasie zauwazylem problem z jedna z przetwornic a mianowicie nie startuje jak sie nagrzeje (po 3-4h pracy). Musze odczekac około 15 min, ostygnie i wtedy działa normalnie.
Skrobnąłem maila do sklepu zobaczymy co odpowiedza.
Spotkaliscie sie z takim problemem?
[ Dodano: 2012-06-23, 15:42 ]
dzisiaj, po nocnym postoju xenon nawet nie pierdnął - przetwornica padła na amen.
miesiac temu kupilem xenon slim ze sklepu MD carbon. Dzis po dluzszej trasie zauwazylem problem z jedna z przetwornic a mianowicie nie startuje jak sie nagrzeje (po 3-4h pracy). Musze odczekac około 15 min, ostygnie i wtedy działa normalnie.
Skrobnąłem maila do sklepu zobaczymy co odpowiedza.
Spotkaliscie sie z takim problemem?
[ Dodano: 2012-06-23, 15:42 ]
dzisiaj, po nocnym postoju xenon nawet nie pierdnął - przetwornica padła na amen.
W sumie jak przejrzycie ten temat to jest kilka przetwornic slim, które są polecane (wydaje mi się, że większość zdecydowała się na to co Eldo kupił). Ja przestrzegam, żebyś dokładnie wczytał się w treść kupowanego przedmiotu, żeby było wyraźnie wskazane, że jest to cyfrowa przetwornica. Pierwsze jakie kupiłem okazały się być analogowe i miałem ostre szumy w radio.
Kupiłem później polecane na forum i jestem zadowolony (choć jedną musiałem zwrócić w ramach gwarancji bo po miesiącu zdechła).
Ach i jeszcze jedno, te co kupiłem mają inne wymiary niż podane w aukcji (pisałem o tym na 40 str.)
PZDR
Kupiłem później polecane na forum i jestem zadowolony (choć jedną musiałem zwrócić w ramach gwarancji bo po miesiącu zdechła).
Ach i jeszcze jedno, te co kupiłem mają inne wymiary niż podane w aukcji (pisałem o tym na 40 str.)
PZDR
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brzeg
po zamonowaniu załączając światła włącznikiem nie mam, natomiast mam automatyczne załączanie i jak się w ten sposób załączy po paru sekundach dostaję komunikat - w tym momencie załączam włącznikiem i komunikat znika....
Ja kupiłem wersję slim z allegro za 150.. na razie czekam az sie wyswieca, bo kupilem 4300 a jak narazie po kilkunastu godzinach jazdy jest lekko zimna barwa....druga sprawa dzięki bogu przy okazji wyciągałem lampy żeby zrobić polerkę i gdyby nie to byłbym stracony - wkładająć żarnik w miejsce H1 trzeba giąć sprężynki bo inaczej nie dopniesz ich na żarniku...kupione w www_xen-gsm_com na allegro - brak zakłóceĂą w CB, generalnie wiecej brak zatrzeżeĂą.
Ja kupiłem wersję slim z allegro za 150.. na razie czekam az sie wyswieca, bo kupilem 4300 a jak narazie po kilkunastu godzinach jazdy jest lekko zimna barwa....druga sprawa dzięki bogu przy okazji wyciągałem lampy żeby zrobić polerkę i gdyby nie to byłbym stracony - wkładająć żarnik w miejsce H1 trzeba giąć sprężynki bo inaczej nie dopniesz ich na żarniku...kupione w www_xen-gsm_com na allegro - brak zakłóceĂą w CB, generalnie wiecej brak zatrzeżeĂą.
slawq, a w dekle normalnie Ci się zmieściły? bo jak również od niego kupiłem i musiałem trochę zmodyfikować dekiel
pisałem o tym kilka postów temu.
Co do sprężynek to ja też musiałem w jednej lampie "dostosować" ale akurat żarniki kupowałem gdzie indziej.
Miałem tylko jedną przygodę z tymi przetwornicami (te z czerwonym Xem) . Jedna zaczęła palić mi bezpiecznik ale sprzedawca bez żadnych problemów wymienił mi na nową.
PZDR
pisałem o tym kilka postów temu.
Co do sprężynek to ja też musiałem w jednej lampie "dostosować" ale akurat żarniki kupowałem gdzie indziej.
Miałem tylko jedną przygodę z tymi przetwornicami (te z czerwonym Xem) . Jedna zaczęła palić mi bezpiecznik ale sprzedawca bez żadnych problemów wymienił mi na nową.
PZDR
hidy tak maja zalezy na co trafisz ja sie meczylem przez tydzien bo albo zarnik padl to znowu przetwornica ale na szczescie juz od 2 lat spokoj
Regulamin / ogłoszenia / podpisu - https://a6klub.pl/regulamin-forum-au ... t51872.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 191
- Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
przeczytałem cały temat i teraz dopiero mi się mętlik w głowie zrobił bo nie wiem czy były wymienione tutaj takie z którymi nikt nie miał problemu, chyba nawet z tymi polecanymi przez autora tematu Noxonami były problemy
Z tego wynika, że chyba lepiej na miejscu kupować i potem do skutku reklamować
Z tego wynika, że chyba lepiej na miejscu kupować i potem do skutku reklamować
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Ja kupiłem u siebie na miejscu okazała się lipa bo sugerowałem się wyglądem przetwornicy i nie doczytałem, że nie są cyfrowe.
Reklamowałem ze 3 razy (światła mocno mrugały) i w koĂącu oddałem i odzyskałem kasę.
Po tym kupiłem przetwornice na allegro i tylko jedną musiałem zareklamować i jak na razie mam spokój.
Reklamowałem ze 3 razy (światła mocno mrugały) i w koĂącu oddałem i odzyskałem kasę.
Po tym kupiłem przetwornice na allegro i tylko jedną musiałem zareklamować i jak na razie mam spokój.