[ ABK 2.0 115 KM] silnk niedomaga muli jak ciepły
[ ABK 2.0 115 KM] silnk niedomaga muli jak ciepły
A więc tak po przyjezdzie z trasy żona auto
popsute wsiadam jak zimny-rano pali przejażdżka ok 2km idzie na max ale cyrk się zaczyna jak ciepły na biegu jałowym ok wkręca na max.biegi 1 do odcinki 2 i tu już problem delikatne dodawanie gazu idzie wciskam max muli jak by brakowało jej paliwa dodam że jak odpale na zimnym to obroty 300-400 jak się rozgrzeje ok 950 i taki cyrk na PB. na gazie lalka chodzi cacy wymienione kable świece przeczyszczone kopułka i palec filtr paliwa ok 5000 tyś. temu wymiana niemam już pomysłu co ją zabolało prosze o odpowiedzi
[/b]
maku34
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Odepnij przepływke i zobacz czy coś się zmieni w obrotach, przeczyść krokowca zdejmij klemę z aku reset adaptacja przepustnicy i jazda próbna. Przydało by się podłączyć vaga i od niczego sprawdz sondę lambda dolot czy jest szczelny, węże podciśnienia itd. Jak będzie padał czujnik halla nie będzie chciał palić
i dalej ciągne problem byłem dziś na VAG-u i wyszło błąd czujnik stukowy ale ten mistrzu twierdzi że to nie jego wina kazał pomieżyć ciśnienie na cylindrach bo jak zaczyna przebierać to chodzi na 3garki czwarty rozłancza ręce opadają
[ Dodano: 2012-05-23, 15:27 ]
tak jesze myślę że może gdzieś na kablach jest jakieś małe zwarcie i prąd kradnie i jest cyrk gadałem ze znajomym elektrykiem i nie wyklucza tej opcji już nerw brak
[ Dodano: 2012-05-23, 15:27 ]
tak jesze myślę że może gdzieś na kablach jest jakieś małe zwarcie i prąd kradnie i jest cyrk gadałem ze znajomym elektrykiem i nie wyklucza tej opcji już nerw brak
maku34
Przypomniała mi się jedna taka Audi 2.0 gdzie zalewało ją. Koleś jeździł od warsztatu do warsztatu podmieniali wszystko co im do głowy przyszło a efektu nie było. Jak trafiła do mnie to jeszcze raz wykonałem pomiary dodatkowe i niby wszystko o.k ale nadal zalewało ją. Dopiero kiedy zdjąłem przewód od podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa zobaczyłem że wydobywa się z niego paliwsko i to była przyczyna zalewania. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w szynie bo może być dziurawy.
Ferdrico
Jestem mechatronikiem pojazdowym. Pracuje w BOSCH CAR SERVICE i chętnie pomogę. Specjalizuję się w LPG.
Jestem mechatronikiem pojazdowym. Pracuje w BOSCH CAR SERVICE i chętnie pomogę. Specjalizuję się w LPG.
-
sawik
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 546
- Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2014
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
święte słowa zapomniałem, że miałem to samo, wymieniłem regulator i było ok! U mnie było po każdej jeździe widać jak ubywa mi benzyny - a jeździłem na gazie! hammett dobrze mówi - sprawdź ten regulator ciśnienia paliwa co siedzi w szynie!hammett pisze:Jak trafiła do mnie to jeszcze raz wykonałem pomiary dodatkowe i niby wszystko o.k ale nadal zalewało ją. Dopiero kiedy zdjąłem przewód od podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa zobaczyłem że wydobywa się z niego paliwsko i to była przyczyna zalewania. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w szynie bo może być dziurawy.
ok patrzyłem tam sucho ale wczoraj jak zaczynała wariować na pb popuściłem parę razy rurkę od paliwa na wyjściu z filtra pb i na chwilę pomogło tak ok 10km tak jak to się robi w dieslu żeby odpowietrzyć ale tu powietrza nie było takiego cyrku to jeszcze nie spotkałem <szok> a w sobotę wyciągam pompę paliwa zobaczę czy tam cosik się nie uwaliło 
maku34
wczoraj wymieniłem pompę wody zmarła i na lpg wczoraj nie przerywał a na pb oczywiści bez zmian tylko tera ma chociaż wolne obroty ale i tak muli dziś po przejechaniu się ok 5km problem wrucił i też poszarpuje na lpg
ręce opadają
[ Dodano: 2012-05-27, 08:55 ]
panowie a może ten słynny przekaznik nr 30
[ Dodano: 2012-05-28, 15:54 ]
koledzy dzięki waszej pomocy chyba mamy usterkę dzisiaj testy sondy po odpięciu masakra szarpanie zero jazdy więc odpięcie emulatora podpięcie sondy jak powinno być i ogieĂą na tłoki i zaczeła się odmulać ale i tak muszę ją wyjąć i przeczyścić ale to chyba to pojeżdżę ze 2 dni to zobaczymy efekt jeżeli to to znaczy że czas do normalnego gazownika zajechać i zrobić pożądek z lpg i będzie banglać.relację będe zdawał na bieżąco
[ Dodano: 2012-05-27, 08:55 ]
panowie a może ten słynny przekaznik nr 30
[ Dodano: 2012-05-28, 15:54 ]
koledzy dzięki waszej pomocy chyba mamy usterkę dzisiaj testy sondy po odpięciu masakra szarpanie zero jazdy więc odpięcie emulatora podpięcie sondy jak powinno być i ogieĂą na tłoki i zaczeła się odmulać ale i tak muszę ją wyjąć i przeczyścić ale to chyba to pojeżdżę ze 2 dni to zobaczymy efekt jeżeli to to znaczy że czas do normalnego gazownika zajechać i zrobić pożądek z lpg i będzie banglać.relację będe zdawał na bieżąco
maku34










