[ AEL 2.5 140 KM] Problem z turbiną
[ AEL 2.5 140 KM] Problem z turbiną
Witam wszystkich. Mam taki problem. Samochód bardzo mocno kopcił na czarno, nie wkręcał się w obroty i tym samym nie miał tyle mocy co powinien. Mechanik podobno ustawił prawidłowo jakiś kąt zapłonu czy jakiegoś innego wtrysku - nie wiem. Pomogło na tyle, że kopci trochę mniej ale mocy nie ma. Typ orzekł że turbina nie ładuje tak jak powinna, ładuje na 1,5 a powinna na 1,8 bara i tu leży problem. Chciałem zapytać czy faktycznie to może być ta przyczyna, bo mechanik nie wydał mi się jakiś przekonujący (mówi: być może, prawdopodobnie, możliwe że itp.) Robota przy turbinie to już trochę kosztuje i wolałbym mieć pewność że usuwam faktyczną usterkę a nie daję zarobić jakiemuś przyjacielowi.
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!
Logów niestety nie będzie, sam raczej też się za to nie wezmę bo nie umiem takich rzeczy. To może znacie jakiegoś mechanika w okolicach Sokołowa Podlaskiego, Siedlec, Węgrowa. Muszę to komuś dać do roboty. Do tych sokołowskich specjalistów raczej nie pojadę bo efekt będzie mizerny.
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 123
- Rejestracja: 11 maja 2012, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
Styl jazdy mam normalny. Przedmuchiwanie nic nie da bo robiłem to na początku. Ale ciekawostka: wydaje mi się że bez włączonej klimy jest silniejszy Muszę to zrobić bo to zabija całą przyjemność z jazdy. Potrzebuję jakiegoś łebskiego mechanika. ÂŻaden nie chce zarobić czy co??
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 14 kwie 2010, 16:51
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 lip 2009, 23:10
- Lokalizacja: warm-maz Działdowo okolice
No właśnie sprawdź ten wąż i filtr powietrza, bo u mnie od jakiegoś czasu już kopcić zaczął osłabł nieco szczególnie na wyższych obrotach i myślałem że może wtryski siadają, przy okazji sprawdzania filtra powietrza okazało się że wąż od kolektora ssącego do intercoolera jest pęknięty. Na razie owinąłem taśmą zbrojoną i fura od razu dostała skrzydeł, przegoniłem ją trochę żeby sadzę wydmuchała i kopcenie się skoĂączyło ale w poniedziałek poszukam węża od kamaza tak jak chyba Lechu pisał w którymś poście, no i przy okazji zaślepiłem EGR bo jak zajrzałem co nieco w kolektor ssący i .... <szok> chyba kiedyś będzie trzeba go wyczyścić porządnie.
No i przewód do turbo zakupiony przez internet z http://www.rengum.pl/
OPIS - przewód silioknowy karbowany fi.57/320mm koloru niebieskiego zbrojony potrójnym oplotem poliestrowym wzmocniony spiralą z drutu która zapobiega załąmywaniu się przewodu -Grubość ścianki 5 mm -Bardzo wytrzymały materiał pozwala na przepływ powietrza i wody o temperaturze od -50`C do +230`C -ciśnienie max. 4,5 BAR -Przewód doskonale nadaje się do budowy profesjonalnych dolotów powietrza, układów Pasuje idealnie cena po małych negocjacjach 56zł z przesyłką.
No i przewód do turbo zakupiony przez internet z http://www.rengum.pl/
OPIS - przewód silioknowy karbowany fi.57/320mm koloru niebieskiego zbrojony potrójnym oplotem poliestrowym wzmocniony spiralą z drutu która zapobiega załąmywaniu się przewodu -Grubość ścianki 5 mm -Bardzo wytrzymały materiał pozwala na przepływ powietrza i wody o temperaturze od -50`C do +230`C -ciśnienie max. 4,5 BAR -Przewód doskonale nadaje się do budowy profesjonalnych dolotów powietrza, układów Pasuje idealnie cena po małych negocjacjach 56zł z przesyłką.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga