Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRE 2.0 140 KM] Wibrowanie przy przyspieszaniu i hamowaniu

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
spider12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 08 mar 2012, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

[ BRE 2.0 140 KM] Wibrowanie przy przyspieszaniu i hamowaniu

Post autor: spider12 » 16 mar 2012, 23:40

Witam,
wiem ze temat niejednokrotnie poruszany na forum ale nigdzie nie spotkalem sie zeby komus auto wibrowalo przy hamowaniu. Dzieje sie to nie zawsze i nie czesto ale jak sie zdarza to wibracje sa silniejsze niz te ktore czesto wszyscy tu mamy przy przyspieszaniu, drgania ustepuja po puszczeniu pedalu hamulca badz zatrzymaniu. przy przyspieszaniu pojawiaja mi sie szarpania silnikiem ktore sa bardzo widoczne na wskazowce obrotow ktora drga a silnik tak jakby chcial przyspieszyc ale nagle odcina mu moc. oczywiscie zdarza sie to przy obrotach okolo 1800-2000 i przy spokojnym przyspieszaniu. lecz gdy docisnie sie gazu auto odrazu normalnie przyspiesza. bardzo prosze o pomoc i informacje czy jest to cos powaznego i niezlocznego gdyz przebywam za granica i moze to sporo w Euro kosztowac. I mam jeszcze trase do pokonania z Francji okolo 2200 km.

Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Pozdrawiam

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 17 mar 2012, 08:05

spider12 pisze:nie spotkalem sie zeby komus auto wibrowalo przy hamowaniu.
Było sporo o tym Kolego :) Najprawdopodobnie, problem leży w krzywych tarczach tudzież klockach hamulcowych... Kiedy zmieniałeś oba te elementy?

roberttom83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 16 sie 2009, 16:53
Lokalizacja: london

Post autor: roberttom83 » 20 maja 2012, 22:37

mam kolego podobny problem gdy wychamowuje z wiekszej predkosci i zatrzymam sie obroty spadaja prawie na 700 i drzy auto jak odpuszcze chamulec obroty normuja sie dziwne nie sadzec ze to tarcze bo bysmy tanczyli na jezdni
sadze naped pompy raczej wlasnie przymierzam sie na wymiane na nowe i zadnego badziewa jak wywalenie przekladanie
mam 160 a do 300 tys niewiem czy te auta dojezdza wiec o to chodzilo vw aby tak bylo i zakladam orginal drozej ale strup na lata z glowy a nie potem trzesie nie trzesie warto nie warto wiekszy strup i loteria a po za tym 2 lata gwarancji a 2 wyjscie loteria

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja