[ BRE 2.0 140 KM] OIL PRESSURE
- murzyn89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2011, 08:48
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
[ BRE 2.0 140 KM] OIL PRESSURE
Czy to prawda, że kiedy wyskoczy komunikat oil pressure podczas jazdy w kolorze pomaraĂączowym to oznacza to tylko że brakuje oleju w silniku, bo kiedy zapali się na kolor czerwony no to chyba wszyscy wiemy co to oznacza ...
murzyn89, moim zdaniem Oil pressure to Oil pressure... i raczej oznacza to samo... jeśli oleju jest właściwa ilość...
a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... t28061.htm - 2.0TDI problemy
a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... htm#491908 - modernizacja 2.0TDI
a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... t28061.htm - 2.0TDI problemy
a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... htm#491908 - modernizacja 2.0TDI
Re: OIL PRESSURE
Chyba cus pokreciles kolego- jesli wyskoczy ci Kontrolka pomaranczowa/zolta z komunikatem OIL MIN lub OIL SENSOR oznacza to ,ze masz minimalny stan oleju lub sensor jest uwalony!!murzyn89 pisze:Czy to prawda, że kiedy wyskoczy komunikat oil pressure podczas jazdy w kolorze pomaraĂączowym to oznacza to tylko że brakuje oleju w silniku, bo kiedy zapali się na kolor czerwony no to chyba wszyscy wiemy co to oznacza ...
Jesli natomiast zobaczysz CZERWONY komunikat OIL PRESSURE znaczy ,ze umarlo ci smarowanie a jesli jestes szczesliwym posiadaczem 2.0 Tedeji to pompa oleju przeszla na ciemna strone mocy...
Nie ma czegos takiego jak POMARANCZOWY/ZOLTY komunikat OIL PRESSURE
Pozdro
Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Ciachu - 100% racji. Albo żółta i nie ma problemu (ale inny komunikat), albo czerwona i jest problem.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Przykro slyszec kolegomurzyn89 pisze:no to jednak jest problem bo to bylo Oil Pressure, dla pewnosci sprawdzalem poziom oleju i sie wszsytko zgadza. Naszczescie kiedy wyskoczyl komunikat to wiedzialem co robic no i zgasilem natychmiast silnik... teraz musze poszukac dobrego mechanika i dalej działac w temacie...
Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria?murzyn89 pisze:no to jednak jest problem bo to bylo Oil Pressure, dla pewnosci sprawdzalem poziom oleju i sie wszsytko zgadza. Naszczescie kiedy wyskoczyl komunikat to wiedzialem co robic no i zgasilem natychmiast silnik... teraz musze poszukac dobrego mechanika i dalej działac w temacie...
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- murzyn89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2011, 08:48
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Zgadza się, czytałem już o tym problemie na forum ale nie spodziewałem się ze to akurat mnie dopadnie . Jednak ta awaria czeka chyba każdego użytkownika z silnikiem 2.0 TDI, bez wyjątku. W piątek zaprowadzam samochód do (z tego co słyszałem) sprawdzonego i dobrego mechanika:)murzyn89 pisze:To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria?
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii...
Piero jeżeli pytasz o przebieg, przy którym nastąpiła awaria to 185K, silnik 2.0 BRE z 2007 roku.
Heh... Ja wymienilem pompe przy 190 tys i imbusik z oznaczeniem A byl juz prawie okraglymurzyn89 pisze:Zgadza się, czytałem już o tym problemie na forum ale nie spodziewałem się ze to akurat mnie dopadnie . Jednak ta awaria czeka chyba każdego użytkownika z silnikiem 2.0 TDI, bez wyjątku. W piątek zaprowadzam samochód do (z tego co słyszałem) sprawdzonego i dobrego mechanika:)murzyn89 pisze:To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria?
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii...
Piero jeżeli pytasz o przebieg, przy którym nastąpiła awaria to 185K, silnik 2.0 BRE z 2007 roku.
Slinik rowniez BRE z konca 2006 - modelowo 2007. Tak wiec rowniez zalecam wymiane , niby poprawione w SPAM do BLB ale tylko o 50 tys kilometrow
Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
- murzyn89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2011, 08:48
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Dzisiaj rano odebrałem autko od mechanika. Samochód chodzi jak dla mnie bardzo dobrze po zregenerowanym napędzie pompy olejowej. Nie było żadnych uszkodzeĂą w silniku, bo jak wcześniej pisałem, auto zostało od razu wyłączone po wyskoczeniu komunikatu OIL PRESSURE. Zapobiegawczo, jak już zaprowadziłem samochód do mechanika, wymieniłem również rozrząd + pompę wody, filtry (powietrza i paliwowy) no i olej. Całkowity koszt jaki poniosłem to 2400 zł. Wydaje mi się, że sporo. Ale cieszę się, że teraz mogę już spokojnie jeździc
[ Dodano: 2012-05-19, 22:13 ]
http://imageshack.us/photo/my-images/28/p1050456el.jpg/
Tak dla zasady, zamieszczam zdjęcie pięknie wyrobionego imbusika
[ Dodano: 2012-05-19, 22:13 ]
http://imageshack.us/photo/my-images/28/p1050456el.jpg/
Tak dla zasady, zamieszczam zdjęcie pięknie wyrobionego imbusika
ale cie pociągli po kieszonce u mnie byś zapłacił 1800na oryg rozrządzie
Znowu się reklamujesz łamiąc Regulamin. Ostatnie ostrzeżenie. Następny będzie BAN /mod G
Znowu się reklamujesz łamiąc Regulamin. Ostatnie ostrzeżenie. Następny będzie BAN /mod G
Ostatnio zmieniony 28 maja 2012, 18:04 przez driver09, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga