 ...
 ... 

 ...
 ... 
Chyba cus pokreciles kolego- jesli wyskoczy ci Kontrolka pomaranczowa/zolta z komunikatem OIL MIN lub OIL SENSOR oznacza to ,ze masz minimalny stan oleju lub sensor jest uwalony!!murzyn89 pisze:Czy to prawda, że kiedy wyskoczy komunikat oil pressure podczas jazdy w kolorze pomaraĂączowym to oznacza to tylko że brakuje oleju w silniku, bo kiedy zapali się na kolor czerwony no to chyba wszyscy wiemy co to oznacza...
 to pompa oleju przeszla na ciemna strone mocy...
 to pompa oleju przeszla na ciemna strone mocy... 
  
  177 Królików Mocarnych
 177 Królików Mocarnych
Przykro slyszec kolegomurzyn89 pisze:no to jednak jest problem bo to bylo Oil Pressure, dla pewnosci sprawdzalem poziom oleju i sie wszsytko zgadza. Naszczescie kiedy wyskoczyl komunikat to wiedzialem co robic no i zgasilem natychmiast silnik... teraz musze poszukac dobrego mechanika i dalej działac w temacie...

 177 Królików Mocarnych
 177 Królików Mocarnych
To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria?murzyn89 pisze:no to jednak jest problem bo to bylo Oil Pressure, dla pewnosci sprawdzalem poziom oleju i sie wszsytko zgadza. Naszczescie kiedy wyskoczyl komunikat to wiedzialem co robic no i zgasilem natychmiast silnik... teraz musze poszukac dobrego mechanika i dalej działac w temacie...

Zgadza się, czytałem już o tym problemie na forum ale nie spodziewałem się ze to akurat mnie dopadniemurzyn89 pisze:To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria?
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii...
 . Jednak ta awaria czeka chyba każdego użytkownika z silnikiem 2.0 TDI, bez wyjątku. W piątek zaprowadzam samochód do (z tego co słyszałem) sprawdzonego i dobrego mechanika:)
 . Jednak ta awaria czeka chyba każdego użytkownika z silnikiem 2.0 TDI, bez wyjątku. W piątek zaprowadzam samochód do (z tego co słyszałem) sprawdzonego i dobrego mechanika:)Heh... Ja wymienilem pompe przy 190 tys i imbusik z oznaczeniem A byl juz prawie okraglymurzyn89 pisze:Zgadza się, czytałem już o tym problemie na forum ale nie spodziewałem się ze to akurat mnie dopadniemurzyn89 pisze:To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria?
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii.... Jednak ta awaria czeka chyba każdego użytkownika z silnikiem 2.0 TDI, bez wyjątku. W piątek zaprowadzam samochód do (z tego co słyszałem) sprawdzonego i dobrego mechanika:)
Piero jeżeli pytasz o przebieg, przy którym nastąpiła awaria to 185K, silnik 2.0 BRE z 2007 roku.
 
 
 177 Królików Mocarnych
 177 Królików Mocarnych
 
  
 