Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 Avant Tdi] 1.9 tdi avf 130->190

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
.Pawel.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:04
Lokalizacja: Małopolska

[ A6 C5 Avant Tdi] 1.9 tdi avf 130->190

Post autor: .Pawel. » 09 maja 2012, 22:20

Witam sprawa wygląda następująco wgrany wirus w firmie która miała tylko hamownie drogową którą odmówiłem pojechałem do innej firmy na zwykłą hamownię wyszło 190 km i 460 Nm. Trochę dużo wiem, facet powiedział że program jest dobrze ułożony lecz trochę za dużo. I teraz pytanie do was, nie szaleje autem raczej spokojna jazda ale lubię mieć pod gazem w sytuacjach awaryjnych lub podczas wyprzedzania, czy jechać i obniżyć moc i moment czy zostawić tak jak jest? Czy podczas spokojniej jazdy przy takim momencie i mocy części jak sprzęgło dwumas lub skrzynia dostają bardziej po tyłku czy tylko przy ostrej jeździe?

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 10 maja 2012, 09:17

pewnie z wykresu znawcy by Ci cos podpowiedzieli. Jak tuner fachowiec, to wykres powinienes dostac.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Re: 1.9 tdi avf 130->190

Post autor: spanky » 10 maja 2012, 22:01

.Pawel. pisze:Witam sprawa wygląda następująco wgrany wirus w firmie która miała tylko hamownie drogową którą odmówiłem pojechałem do innej firmy na zwykłą hamownię wyszło 190 km i 460 Nm. Trochę dużo wiem, facet powiedział że program jest dobrze ułożony lecz trochę za dużo. I teraz pytanie do was, nie szaleje autem raczej spokojna jazda ale lubię mieć pod gazem w sytuacjach awaryjnych lub podczas wyprzedzania, czy jechać i obniżyć moc i moment czy zostawić tak jak jest? Czy podczas spokojniej jazdy przy takim momencie i mocy części jak sprzęgło dwumas lub skrzynia dostają bardziej po tyłku czy tylko przy ostrej jeździe?
takie parametry z seryjnego AVF-a <szok>

moment nie mozliwy do osigniecia na seryjnych gratach , moc rowniez bardzo malo prawdopodobna
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 13 maja 2012, 10:59

No troszeczkę coś za dużo tej mocy chodzi o moment obrotowy. tak jak pisał kolegaspanky, raczej nie do osiągnięcia z serii

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja