Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] [A6 C5 1,9 TDI] Brak kodu silnika

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Cyber_Skora
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2012, 10:42
Lokalizacja: Ireland

[ INNY] [A6 C5 1,9 TDI] Brak kodu silnika

Post autor: Cyber_Skora » 06 maja 2012, 16:23

Witam serdecznie.
Od 2 tygodni jestem (szczesliwym ?) ;-) posiadaczem A6 C5 1,9 TDI 2001 rzekomo AJM 115KM.
Pod maska na tabliczce oraz w bagazniku na naklejce widnieje napis AJM Obrazek.
W dowodzie rejestracyjnym tez jest AJM jednak 130 KM.
Na oslonie rozrzadu brak naklejki.
Podczas wymiany czujnika temperatury plynu chlodzacego okazalo sie, ze oryginalny (nowy) czujnik od silnika nie pasuje.
Mechanik stwierdzil, ze silnik na 100% byl wymieniany (jest oznaczony jakas farba).
Po kilku dniach prob dopasowania czujnika okazalo sie, ze kompatybilnym jest czujnik z VW Passat 1,9 TDI AVB 101 KM.
Dodam tylko, ze przez ponad 2 lata bylem posiadaczem takiego Passata 101km i ma sie on nijak do tej A6. Passat byl zdecydowanie slabszy.
Na silniku w miejscu, w ktorym powinien byc numer i kod silnika jest puste miejsce (chyba spilowane) <szok>
tu powinien byc nr Obrazek a tak to wyglada u mnie Obrazek
Co z tym fantem teraz zrobic ?? Czy nr i kod silnika jest jeszcze nabijany w jakims innym miejscu ??
W jaki sposob chcac teraz zmienic np. rozrzad, mam dobrac czesci ??

Pozdrawiam
Piotr

niedzwiedz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana

Post autor: niedzwiedz » 06 maja 2012, 16:50

Cyber_Skora,
Witam.Ja niemam w tym miejscu co pokazujesz numeru ale mam kod AFN na kielichu,książce i na wlepce w bagażniku.

Kupuj częśći do AWX,AVF,ABV te same silniki.

Awatar użytkownika
dio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 311
Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
Imię: Jarek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LTM/lubelskie

Post autor: dio » 06 maja 2012, 20:57

A może miał wymieniany silnik i nie koniecznie musi być z tym oznaczeniem co na naklejkach.
niedzwiedz pisze:Kupuj częśći do AWX,AVF,ABV te same silniki.
AWX i AVF to 130 KM a AVB 101 KM więc nie jest to samo.

dzban
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 27 paź 2008, 07:45
Lokalizacja: Torun

Post autor: dzban » 07 maja 2012, 00:56

Podeslij więcej fotek. Z tego co na szybko wyłapałem, różnice pomiędzy AJM, a AWX/AVF to chociażby pokrywa silnika, inne turbo, filtr paliwa troszeczkę inny z innym mocowaniem. Zobacz czy wąż od turbo masz wpięty na metalowy zacisk czy wąż na opaskę metalową. Jaki rok auta?

Awatar użytkownika
Cyber_Skora
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2012, 10:42
Lokalizacja: Ireland

Post autor: Cyber_Skora » 07 maja 2012, 14:29

Wysylam kilka fotek, moze cos pomoze. Rok samochodu 2001. Jest to samochod RHS.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Cyber_Skora
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2012, 10:42
Lokalizacja: Ireland

Post autor: Cyber_Skora » 07 maja 2012, 21:15

Piotruś pisze: Cyber_Skora napisał/a:
Jest to samochod RHS.

Co to znaczy (RHS) Kierownica z prawej czy coś innego
Tak kierownica jest z prawej strony - mieszkam w Irlandii juz przeszlo od 6 lat.
Wstawiam logi - mam nadziej, ze zrobilem je dobrze (robilem je pierwszy raz).

- w Blokach pomiarowych:
Log (2 - 000,001,003)
Log (1 - 004,007,011)
Log (0 - 013,023)

- w Nastawach podstawowych (Basic Settings):
Log (1 - 003)
Log (0 - 011)

Pozdrawiam,
Piotr

dzban
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 27 paź 2008, 07:45
Lokalizacja: Torun

Post autor: dzban » 07 maja 2012, 22:36

Potwierdzam po samym dolocie czy turbo na pewno nie jest awx/avf tak jak kolega wyżej pisał AJM/ATJ
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Cyber_Skora
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2012, 10:42
Lokalizacja: Ireland

Post autor: Cyber_Skora » 07 maja 2012, 22:58

Witam,
bardzo dziekuje za pomoc.
Jak tylko znajde chwile wolnego czasu podrzuce logi dynamiczne.
Jeszcze raz dziekuje.

Pozdrawiam
Piotr

Awatar użytkownika
Cyber_Skora
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2012, 10:42
Lokalizacja: Ireland

Post autor: Cyber_Skora » 08 maja 2012, 17:32

Witam,
wieczorem mam zamiar zrobic logi dynamiczne.
Szybkie pytanie - czy logi mozna robic na 3 biegu w przedziale 1,5-4k obrotow ?
W poradniku "jak vagowac", jest napisane ze trzeba na 4 (nie mam dobrej drogi do tego, a predkosc dochodzi mi do 180km/h).

Pozdrawiam
Piotr

Awatar użytkownika
Cyber_Skora
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2012, 10:42
Lokalizacja: Ireland

Post autor: Cyber_Skora » 08 maja 2012, 20:48

Witam,
wlasnie wrocilem z "logow dynamicznych". Robione na 3 biegu.

Log (0 - 004)
Log (1 - 000)
Log (2 - 008)
Log (3 - 010)
Log (4 - 019) (mam wrazenie, ze nic sie nie zapisalo (robione 2x))
Log (5 - 011)
Log (6 - 001)
Log (7 - 003)

Pozdrawiam

Piotr

Awatar użytkownika
Cyber_Skora
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2012, 10:42
Lokalizacja: Ireland

Post autor: Cyber_Skora » 09 maja 2012, 10:03

Witam,
jeszcze raz dziekuje za pomoc.
Jesli bede mial jakies pytania lub watpliwosci, nieomieszkam pytac na forum ;)

Pozdrawiam
Piotr

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja