Nie pamiętam gdzie ale byl taki temat uzyj szukajki tam w miare dokladnie bylo to opisane
Schemat podlaczenia powinien być w zestawie , tak czy tak adapter słuzy do zamienienia sygnały cyfrowego ze światłowodow na analogowy , potem pod adapter podpinasz tylko chinch
i podpinasz do wzmaka
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
rca konwerter najlepiej z funkcją remote bo nie ma problemu z zał. i wył. wzmacniacza
lub bez funkcji remote ale trzeba znaleźć i wpiąc się w przewód w którym nie będzie napięcia - najlepiej po wyłączeniu MMI ewentualnie uśpieniu
jestem na tym etapie bo akurat miałem konwerter bez rem
i tu prośba do kolegów może ktoś wie i podpowie
nie wiem jeszcze jak z zasilaniem radia i navi ale jak sprawdzałem przy wzmaku
i bezpiecznikach z tyłu to ciągle jest napięcie nawet po zamknięciu auta a czekałem kilka min nie chcę ciągnąć przewodu od przednich bezpieczników
a co do wpięcia się w przewody głośników - przednie basy
są to piny 5 FR L (+)
17 FR L (-)
16 FR R (+)
15 FR R (-)
tuc tuc tuc tuc
ozi_dafit pisze:mozesz wyjasnic o jakiej opcji mowisz?
z tego co ja zrozumiałem, to trzeba puścić kable od głośników które już masz w aucie, do dodatkowego wzmacniacza. To taka ''małą kradzież'' sygnału hehe, ale za to dużo taniej wychodzi.
oczywiście poprzez konwerter który jest zasilany i nie potrzebuje on tyle sygnału że zauważalna jest jakaś znacząca róznica w jakości lub utracie dzwięku
no może dla tych co są wrażliwi na tym punkcie albo zadziała podświadomość
a w zasadzie w tym przypadku chodzi o wzmocnienie basu więc zostanie to wynagrodzone kilkakrotnie
krisOOOO pisze:dzięki slaby za zainteresowanie i to mogłoby być dobre rozwiązanie
ale ja niestety nie mam parka
i nadal mam
moze jeszcze ktoś coś podpowie
To zaraz obok masz sterownik elektrycznego hamulca postojowego.Ten ster na pewno masz w swoim aucie
Sprawdz czarny przewód na pinie 22 czy ma prąd po stacyjce
Sterowniki w bagażniku, strona prawa
Miejsce zamontowania:
1 - sterownik sygnalizacji przy parkowaniu -J446-
2 - sterownik rozpoznawania przyczepy -J345-
3 - wzmacniacz telefonu komórkowego -R86-
4 - centralny sterownik systemu Komfort -J393-
5 - wspornik przekaźników i bezpieczników w bagażniku, strona prawa 6 - sterownik elektrycznego hamulca postojowego i ręcznego -J540-
sterownik sygnalizacji przy parkowaniu oraz ster rozpoznawania przyczepy w wersji Avant zamontowany jest pod zestawem do naprawy opon, w osłonie bocznej z prawej strony.
To zaraz obok masz sterownik elektrycznego hamulca postojowego.Ten ster na pewno masz w swoim aucie
Sprawdz czarny przewód na pinie 22 czy ma prąd po stacyjce
sprawdziłem slaby i zgadza się ma ale dopiero z zapłonem
więc sub ożyłby praktycznie dopiero przy uruchomieniu silnika nie wiem czy nie będzie to drażniące ? jak myślicie ?
z drugiej strony sub pracowałby wraz z ładowaniem aku
Jest jeszcze jedno fajne rozwiązanie ale trzeba cągnąc kabel do konsoli sierodkowej
Trzeba rozbebeszyc ekranowany przewód prowadzący sygnał z jednostki MMI HI do wyswietlacza , tam znajdziesz w sierodku dwa niebieskie przewody ,pin 1 ten grubszy kabelek to jest sygnał napieciowy do wyswietlacza jak dobrze pamietam da sie nim wysterowac wzmak lub inne ustrojstwa co mają działac po uruchmieniu MMI
Jak potrzeba to morze sterowac tez przekaznikiem i jest powwwwer Ale musisz sprawdzic teraz sam który to kabel bo nie pamietam dokładnie dawno tam nie grzebałem
Złącze 22-stykowe (T22e)
Wszystkie styki są połączone ze sterownikiem przedniej jednostki wskazaĂą i obsługi informacji -J523-.
1 - Zasilanie napięciowe
2 - Masa
3 - Niewykorzystane
4 - Masa
5 - TMP
6 - Rx2 (+)
7 - Rx2 (-)
8 - FOTO - z tyłu
9 - Status INV
10 - Wyświetlacz FOTO
11 - Masa
12 - Masa
13 - Rx0 (+)
14 - Rx0 (-)
15 - Masa
16 - Rx1 (-)
17 - Rx1 (+)
18 - Rxclk (+)
19 - Rxclk (-)
20 - Przewód diag.
21 - Rx3 (-)
22 - Rx3 (+)
Nooo fajne rozwiązanie ale do tego stopnia się nie posune
nie jeśli chodzi tylko o wł/wył wzmacniacza którego nie wiem jak długo powoże
lubię czasami pogrzebać bo jest przy tym satysfakcja ale w tym przypadku
byłaby to "gra nie warta świeczki"
tak więc chyba tym razem pójde na łatwiznę kupię drugi konwerter za kilka £
i już nie będzie takiej satysfakcji
ładnie masz opanowaną elektrykę i sądząc po modach to nie ma chyba takiego miejsca w twoim aucie do którego jeszcze nie zajrzałeś
dzięki