Ladnie wyszło. Tylnich błotników nie trzeba ruszać (szpachlowanie, malowanie itp), żeby wstawić takie lampy diodowe???Borert pisze:Borert
[ A6 C6] A6 C6 Sedan Przerobka na Lift 2009-2010
nie kolego nie trzeba:)coca-cola pisze:Ladnie wyszło. Tylnich błotników nie trzeba ruszać (szpachlowanie, malowanie itp), żeby wstawić takie lampy diodowe???Borert pisze:Borert
jak otworzysz bagaznik to w prawym schowku tam gdize lewarek;)gruby97 pisze:Witam. Jak możesz to napisz gdzie w aucie znajduje się ten moduł (4F0-910-289N)
Dopiero teraz bede przerabial na s-line kolegoModrzej pisze:ladnie ladnie tylko dlaczego juz niedales dyfuzora od s-line

zapewne tylko ASO kolego :Poutside pisze:Czy jest firma która to kompleksowo ogarnie? Nie jestem składaczem amatorem ale chętnie oddał bym auto w dobre ręce na taki lift-przeróbkę....
w sumie to nie tyle co pominiete ale szkoda mi niepotrzebnie je przerobic kierunkowskaz mi nie przeszkadza hehehhestifii pisze:Super! Tylko trzeba bylo isc w s-line.
No i jak już robić lift to cały!Bo widzę że błotniki pominięte
No i chromy na drzwiach
-
- Forum Audi A6 / A7
nie czytaj tego co pisza na niemieckich forach przerobienie kostki do przednich lamp? tez o tym czytalem jest to oszukanie komputera tak zwane:) najlepiej kupic modul przednich lamp ktory obsluguje diody koszt od 150-250zl i tylko go przekodowac a potem sciagnac podzespol w audi a przynajmniej wszystko jest wtedy zrobione oryginalnie:)Mnich330ci pisze:Witam, jestem po przerobieniu aktualnie tylko przodu na polift, wszystko wyszło w sumie ładnie mam tylko problem z działajacymi diodami, na niemieckich forach wyczytałem o schemacie podpiecia w nowa kostke i bede musial z tym zdziałac
Co do blotnikow zarowno tylnych jak i przednich nic nie trzeba ruszac:)
-
- Forum Audi A6 / A7
Mamy juz koncówke 2012 roku i wychodze z zapytaniem czy ktoś robił w ostatnim czasie taką przeróbke ale samego tyły