Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 Avant] Pomoc w obawie o silnik Chip

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

[ A6 C5 Avant] Pomoc w obawie o silnik Chip

Post autor: Hubert21 » 02 maja 2012, 23:36

Witam Wszystkich. <rotfl>
Moje pytanie wiąże się z tym, że planuję w sobotę zawirusować silnik. 1.8T AJL 180 kucy.
I pytanie czy jak mi koleś podniesie na 200 kucy to czy nic to nie będzie przeszkadzało? robił ktoś może już w tym silniku chipa??
Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie. :)

tomi382
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 20 lut 2012, 17:38
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Post autor: tomi382 » 03 maja 2012, 14:01

Niestety może Ci przeszkadzać:
a. Na początku za duża moc
b. Po jakimś czasie niedobór mocy i apetyt na więcej
<rotfl>
głodny wiedzy xD

rob555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:23
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: rob555 » 03 maja 2012, 14:49

Jak bedzie to zrobione rosadnie poparte jakakolwiek diagnostyka to w czym probl?

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 03 maja 2012, 19:55

Hubert21 pisze:0 kucy to czy nic to nie będzie przeszkadzało?
Może paść Ci DV-ka.

Tak żeby soft był najbardziej wydajny to przydało by się wymienić 3 rzeczy:
- DV na aluminiowy - Forge 007p, The Sun ect.
- TIP z kwasówki lub sylikon
- DP - wywal kata i wstaw rurę 2,5 cala

o szczegółach doczytasz w tym dziale temat niżej.

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 05 maja 2012, 22:11

raggaman pisze:- DP - wywal kata i wstaw rurę 2,5 cala
Kata już nie mam. Więc jeszcze tylko dwie rzeczy :)
rob555 pisze:Jak bedzie to zrobione rosadnie poparte jakakolwiek diagnostyka to w czym probl?
chodzi mi o to, że i tak ten silnik już jest troszkę wyżyłowany. <stres>

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 08 maja 2012, 10:00

Spokojnie, bez ruszania głębszych gratów można podejść pod 200 KM. Tylko ja wiem czy jest sens wywalania 1 -1,5 zł za przyrost rzędu 20 KM :)

Jeśli tyle Ci wystarcza to rób i pochwal sie efektami.

Ja mam DV od chłopaków z Marek http://www.proracingtechnology.com/html/sun.html
aluminiowa. Tłoczek ciężko wchodzi i co najlepsze..w razie usterki zaworu serwis kosztuje grosze :)

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 08 maja 2012, 18:56

Koszt nie jest duży klient z Siedlec powiedział, że za 450zł mi zrobi :)

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 08 maja 2012, 19:34

Daruj sobie takich magików.

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 08 maja 2012, 20:23

Daruj sobie takich magików.
Dlaczego? lepiej dać 1500 za dokłądnie to samo i często takie same umiejętności speca co to robi?
To nie torebka hugo bossa :)

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 08 maja 2012, 23:46

raggaman pisze:Daruj sobie takich magików.
No też się zastanawiałem, ale On sam ma C5 i też po chipie i tylko w Audiczkach się trudni. Jak nie będzie żadnego efektu to kasy nie zobaczy. <luzik>

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 09 maja 2012, 00:58

biernik pisze:Dlaczego? lepiej dać 1500 za dokłądnie to samo i często takie same umiejętności speca co to robi?
Mylisz się..co innego wrzucić komuś gotowca, a co innego zrobić komuś program indywidualny. Gotowca można kupić i za 300 zł..ale jaki po tym efekt to już kwestia oddzielna.
Hubert21 pisze:No też się zastanawiałem, ale On sam ma C5 i też po chipie i tylko w Audiczkach się trudni. Jak nie będzie żadnego efektu to kasy nie zobaczy.
Rozumiem, że daje Ci wykres i mniej więcej pewność że nie wykopcisz wirnika turbiny wydechem ? <lol>
Jedź i pochwal się wykresem bo jestem ciekaw <okok>

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 09 maja 2012, 08:50

Zacznijmy od tego co to jest gotowiec? bo ja znam magików i nikt nie wrzuca gotowca, chociaż mapy jako takie są gotowe i tylko trzeba łądnie je poukłądać i powymieniać.
I każdy z tych kolesi układa łądnie mapy tak samo jak w profesjonalnych firmach, z tym, że za zabieg 3 godziny mniewięcej weźmie 500 a nie 1500. czy nie uważasz że 1500 to zwykłę naciąganie?
Z drugiej strony wali mnie to ile ktoś da za virusa, ale chciał bym tylko otworzyć oczy co niektórym po co za nasze pieniądze ktoś ma się z nas śmiać ze dał się nabrać na taką kase :)
Faktem jest , że sporo cieciów się narobiło co pseudotuningują, ale jak trafisz na sprawdzonego z głową to śmiało za te 500-700 możesz dawać a znam takich.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 09 maja 2012, 11:03

Ja nie jestem człowiekiem, który lubi przepłacać..normalne jest, że jeśli jest coś dostępne dużo taniej to nie widzę sensu bulenia 2 x tyle za tą samą rzecz/usługę.

W takim razie rozumiem, że za 500 zł mamy robione logi i hamownie aby sprawdzić czy w ogóle auto nadaje się na hamownię. Zakładając, że mamy super serię z bonusami w postaci mocniejszego osprzętu silnika i taki tuner wrzuca nam mapy gotowe i dostraja ?
Powiedzmy mapy gotowe ma żeby zrobić te 180-200 KM..a co jeśli mój osprzęt jest przystosowany pod 250-300 KM ?

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 09 maja 2012, 16:54

raggaman pisze:a co jeśli mój osprzęt jest przystosowany pod 250-300 KM ?
Wtedy auto stoi dłużej i zapłacisz dużo więcej :) bo jednak już jest dużo więcej pracy, strojenie próbowanie i znowu strojenie itd. z tym, że przy takim przybajerowywaniu to już musi być koleś z hamownią chociaż by tą dupowozową :)

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 09 maja 2012, 20:45

Czyli temat sprowadza się do "ligowych" tunerów :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja