Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] napęd pompy olejowej

Silniki wysokoprężne
czagi55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lut 2012, 21:25
Lokalizacja: częstochowa śląskie

[ BRE 2.0 140 KM] napęd pompy olejowej

Post autor: czagi55 » 09 kwie 2012, 19:51

witam. jaki mam rodzaj pompy olejowej
silnik BRE win WAUZZZ4F16141572 AUTO MA PRZEBIEG 188 TKM
jestem trochę zaniepokojony po przeczytaniu na forum o tych silnikach
silnik pracuje cicho tylko od czasu do czasu na obrotach 1800-2000
lekko szarpie
grzesiek

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 09 kwie 2012, 20:46

nie wiem o co ci chodzi z tym pytaniem. Pompe masz z wadliwym imbusikiem, który sie wyciera . najlepszym rozwiazaniem to zmienic na taki jak jest opisane w linku a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... t20745.htm

kuba007ja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 06 cze 2009, 16:31
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kuba007ja » 11 kwie 2012, 12:25

Silnik BRE, przebieg >240kkm. Zdjecia imbusika:
http://imageshack.us/photo/my-images/542/dscf1707p.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... 706vx.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/204/dscf1710w.jpg/
Wyrobienie ledwo zauwazalne, gniazdo w stanie idealnym.
Co wy na to? :)
PS Jest to imbusik z oznaczeniem A
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2012, 17:56 przez kuba007ja, łącznie zmieniany 1 raz.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 11 kwie 2012, 19:50

zdjęć nie widac, a może kolego ktoś wcześniej wymienił imbusik <rotfl>

kuba007ja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 06 cze 2009, 16:31
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kuba007ja » 30 kwie 2012, 17:57

Zdjęcia już działają :)

olimpus104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 163
Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis

Naped pompy

Post autor: olimpus104 » 30 kwie 2012, 18:40

Kuba007ja-Czytajac Twojego posta i ogladajac fotki imbusika,zastanawiam czy sie zato zabierac.
Autko C6 BRE 2.0L 2006R kupilem w pazdzierniku 2010 -a w kwietniu przy 190 tys byl robiony rozrzad i wymieniona byla turbina.Teraz mam najechane 207tys ,audi'odpukac'chodzi jak zegarek.Wiec jest duze prawdopodobienstwo, ze awaria z wyzonieniem ducha przez pompe,imbusik,juz nastapila u poprzedniego wlasciciela.
Zeby sie upewnic pojechalem do mechanika,zwalic oslone i zobaczyc jak wyglada pompa,czy byla rozbierana.Mechanik powiedzial ze pewne jest ze byla rozbierana,sylikon uszczelniajacy jest polozony nierowno az wystaje poza miske.Napewno niejest polozony fabrycznie.
Pewnosci nebedzie jak niesprawdze,chodzi mi oto jak inni podeszli by do tego? zagladac czy zostawic?
kontakt administratora:
Polecam!

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 02 maja 2012, 20:57

olimpus - Ja osobiście akurat w Twojej sytuacji bym zaryzykował i nie rozbierał. Przy przebiegu powyżej 200 tys bardzo prawdopodobnym jest że awaria już była, masz dodatkowe przesłanki że było coś grzebane. Jedyna mina jaka może być, to jeśli ktoś w zużyte gniazdo wsadził nowy imbus i zaraz po tym sprzedał auto - takie przypadki też się trafiały. Ale wtedy zawsze można się przejechać do sprzedającego i ... <killer> ;-)

kuba - u Ciebie na bank było coś robione wcześniej, chociaż zabierak nie jest idealny, już widać ślady zużycia. Wygląda jakby przy ok 170-180k km nastąpiła usterka i ktoś zamontował nowy zestaw, który już powoli zaczął się wyrabiać

czagi - przeczytaj wątek jaki podał kolega Peter22 i sam podejmij decyzje czy coś robić czy nic nie robić...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

olimpus104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 163
Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis

Post autor: olimpus104 » 05 maja 2012, 22:28

Piero,zobacz jak to wyglada na fotkach,ewidetnie widac ze bylo grzebane.
Pozatym w Wehicle service history Report-mam napisane ze 01 04 2010 wiec pol roku przed kupnem audi,bylo wymieniane-Turbocharger-czyli turbina
-Camshafts-all ,czyli tumaczac, walki rozrzadu .Tyle ze napewno niebyl to rozrzad bo 60 tys km wczesniej byl robiony wlasnie rozrzad.
Wiec domyslam sie ze pod nazwa camshafts-chodzi o wymiane walkow balansujacych,czyli calego modulu wwraz z imbusem.

kliknij na fotke <luzik>
Załączniki
ZdjĂŞcie0181.jpg
ZdjĂŞcie0182.jpg
ZdjĂŞcie0179.jpg
Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 18:13 przez olimpus104, łącznie zmieniany 1 raz.
kontakt administratora:
Polecam!

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 06 maja 2012, 09:09

powiem ci tak , jak masz zamiar pojezdzic tym autem jeszcze z 2 lata to lepiej wymien naped pompy i bedziesz mial spokój. Bo inaczej to jadac gdzies dalej bedziesz myslał czy moze teraz ci strzeli i nerwowo obserwował bedziesz zegary czy jakas kontrolka nie wyskoczyła. chyba ze chcesz go sprzedac niebawem to zostaw tak jak jest <lol>

olimpus104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 163
Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis

Post autor: olimpus104 » 13 maja 2012, 23:02

Sledztwo przeprowadzone w serwisie audi,po kodach wymienionych czesci.

Nowa turbina i nowy modol walkow razem z imbusikiem.
Spokoj o najblizsza zywotnosc,mojej audioli-nieoceniona.
kontakt administratora:
Polecam!

20omega
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 07 sty 2010, 19:23
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: 20omega » 27 maja 2012, 08:50

A czy ASO mają obowiązek podania co było robione w mojej motorowni? Może ma ktoś na forum dostęp do takich info?

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 27 maja 2012, 09:43

jesli udasz sie z dowodem rejestracyjnym to powinni Ci podac, oczywiscie jesli auto bylo wczesniej serwisowane <rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga