Witam. Jak w opisie. Ok 30 st C lub powyżej i auto staje się strasznie mułowate. Wyskoczyły błędy: najpierw jeden i po skasowaniu niedługo drugi:
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
nie osiągnięta wartość kontrolna
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
przekroczona wartość kontrolna - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
zrobiłem logi statyczne:
Bloki pomiarowe:
Log (0 - 007)
Log (1 - 001)
Log (2 - 000)
Log (3 - 018)
Log (4 - 003)
Log (5 - 004)
Log (6 - 011)
Log (7 - 014)
Log (8 - 013)
Nastawy podstawowe:
Log (0 - 004)
Log (1 - 011)
Log (2 - 003)
Mógłby ktoś rzucić okiem i doradzić coś nie coś?? Dopiero zaczynam się bawić logami i nie za bardzo wiem jakie powinny być te wartości. Z góry dzięki.
[ AKE 2.5 180 KM] Mułowate auto, ale tylko w upalne dni.
- loko86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 cze 2010, 10:38
- Lokalizacja: Chrzanów / Małopolska
dam tak jak kolega zauważył najpierw musisz naprawić EGR bo wogole nie reaguje i to jest powód dlaczego samochod jest taki słaby.
na poczatek sprawdź zaworek sterujący - dojdziesz który to jest po wężyku z gruszki EGR'a
potem mozesz sprawdzić czy nie masz gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym, np przetarty bądź odpięty wężyk
i sprawdź jeszcze czy membranka na gruszce od EGR'a nie przepuszcza - zassaj powietrze z wężyka i poczujesz jak podnosi sie zaworek
potem daj znać co odkryłeś
na poczatek sprawdź zaworek sterujący - dojdziesz który to jest po wężyku z gruszki EGR'a
potem mozesz sprawdzić czy nie masz gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym, np przetarty bądź odpięty wężyk
i sprawdź jeszcze czy membranka na gruszce od EGR'a nie przepuszcza - zassaj powietrze z wężyka i poczujesz jak podnosi sie zaworek
potem daj znać co odkryłeś
Pozdrawiam
loko
loko
Przewody w układzie dolotowym sprawdziłem na dzieĂą dobry i żaden nie jest przetarty ani nie wypadł. W jaki sposób mogę sprawdzić poprawność działania zaworka sterującego??
[ Dodano: 2012-04-30, 22:41 ]
sprawdziłem raz jeszcze przewody dolotowe i podciśnienia (wszystkie ok); oraz zawory wykonawcze: gruszka turbiny - działa ok; i egr - tutaj niestety rozczarowanie. jak zasysam ustami powietrze wężykiem do egr to podciśnienie spada tzn.: mogę ssać i ssać a nie czuję żeby egr pracował. tak jakby membrama w środku była pęknięta. więc rozumiem że tego się nie regeneruje i egr będzie do wymiany??
[ Dodano: 2012-05-02, 15:12 ]
znalazłem firmę która regeneruje egr. Powinno to kosztować ok 200 zł. Nowy widziałem na allegro za 400 zł. Wspomnieliście że egr jest wyłączony programowo. Jak już naprawię egr to jak go uruchomić Jak zaadaptować??
[ Dodano: 2012-04-30, 22:41 ]
sprawdziłem raz jeszcze przewody dolotowe i podciśnienia (wszystkie ok); oraz zawory wykonawcze: gruszka turbiny - działa ok; i egr - tutaj niestety rozczarowanie. jak zasysam ustami powietrze wężykiem do egr to podciśnienie spada tzn.: mogę ssać i ssać a nie czuję żeby egr pracował. tak jakby membrama w środku była pęknięta. więc rozumiem że tego się nie regeneruje i egr będzie do wymiany??
[ Dodano: 2012-05-02, 15:12 ]
znalazłem firmę która regeneruje egr. Powinno to kosztować ok 200 zł. Nowy widziałem na allegro za 400 zł. Wspomnieliście że egr jest wyłączony programowo. Jak już naprawię egr to jak go uruchomić Jak zaadaptować??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga