Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] Pompa inna sterownik stary czy to zagra

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 23 kwie 2012, 15:19

Sterownik jak najbardziej jest ok tylko po wymianie sterownika pompa vp44 no name dalej nie jedzie. Nie ma mocy. W poniedziałek wymienię całą pompe no i znowu sterownik przełożę ten stary do starej pompy i zobaczymy co i jak. Dziękuję za dobre rady pozdrawiam pana bodzioO12 sterownik jak na razie hula zobaczymy w poniedziałek co będzie jak pompe jeszcze zmienie. POZDRO

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 23 kwie 2012, 21:30

no oki, a podpinales kompa po zmianie steru , bo moze dlubiemy tam gdzie nie trzeba, sprawdz czy turbo pompuje i te zaworki od niego czy podcisnienie niespitala. Zaworki sa pod paliwuwka obok filtra paliwa.a hamulce dobrze biora.? A napisz jak auto odpala po zmianie i postoju.pali sie jakas komtrolka np od trakcji czy cos ? <mysli>
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 23 kwie 2012, 21:36

Kolego turbo pompuje ponad 2bary błąd wyskakuje :
3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
jak się skasuję to znowu wyskakuje po prostu wymienie pompe i zobaczę co będzie w poniedziałek.
POZDRO jak narazie to lipa mi wychodzi, zmienie pompę sterownik założe dam znać. POZDRO

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 24 kwie 2012, 11:28

Koledzy to ja już nie wiem. Sprawdzę pompę w poniedziałek starą i dam znać. Przepływomierz mam nowy pierburga. Ale przed wymianą pompy wszystko było ok. dopiero jak założyłem tą pompkę to tak jest. Dziękuję za sprawdzenie logów postaram się dziś coś jeszcze posprawdzać, a czy możliwe, że turbo siadło? Przed wymianą pompy było wszystko cacy glanc. POZDRO A kąt wtrysku przecież jest 1.2 to chyba ok. Auto na zimnym czy na gorącym pali idealnie za strzałem.

A może ten co wstawił mi pompę paliwa rozrząd przestawił???

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 25 kwie 2012, 00:38

rebok23, zibi06 dobrze radzi sprawdż doładowani, te podciśnienia i zaworki
Obrazek
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 25 kwie 2012, 15:48

Jak odłączę przepływomierz auto chodzi tak samo tylko kontrola się świeci od ASR jak podłącze przepływke nie ma różnicy. Sztanga turbo chodzi głęboko a wężyki mają podciśnienie. A pompe wymieniłem bo w starej sterownik padł a już mam dobry sterownik teraz czekam na założenie starej pompy i dobrego sterownika.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 28 kwie 2012, 19:13

Witam. Wczoraj 5h wymieniałem pompę. Wymieniłem ale audi nie paliło. Po poluzowaniu śrub na wtryskach, odpowietrzeniu pompy ropa poleciała przez otwory w śrubach lecz nie pali. Kąt wtrysku ustawiłem na oko <lol> ale w poĂą kolega mi pomoże. Czy odpali to dam znać i jak będzie pracowało. POZDRAWIM

[ Dodano: 2012-05-01, 08:52 ]
Wczoraj wszystko mi mechanik ustawił jak trzeba a audi dalej ded. :[ . Widocznie czeka mnie wysłanie pompy do bosch celem regeneracji . POZDRAWIM

[ Dodano: 2012-05-04, 13:17 ]
Audi pali na innym sterowniku ale nie wkręca się na obroty do4tyś i koniec czy to możliwe że sprawna pompa 106a i inny sterownik z pompy 106A i to nie działa.? POZDRAWIM

[ Dodano: 2012-05-06, 21:28 ]
Audi sprzedane pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja