Problem z ESP plus akumulator
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1127
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
- Imię: hmm?
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
- Kontakt:
Problem z ESP plus akumulator
Dzis sprawdzalem pod kompem C6 znajomego i pojawia się problem z ESP, juz na samym starcie wywala kontrolke od ESP, błędy z kompa:
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 517 A HW: 4F0 614 517 A
Component and/or Version: ESP8 quattro H03 0300
Software Coding: 0004488
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: 2240E8D6C295E70C
1 Fault Found
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 000 - -
Freeze Frame
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 64
Mileage: 209957 km
Time Indication: 0
Date: 2005.04.09
Time: 14:57:23
Freeze Frame
Hex Value: 0x0280
Hex Value: 0x0082
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x0094
Hex Value: 0x00FF
Dodatkowo:
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.LBL
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: ENERGIEMANAGER H11 0490
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 75761 146 60880
Additional Info: 4F0915105D von VA0 1403110637
Additional Info: Geraet 60880
VCID: 234EEDD2DD8FEE04
Fault Codes have been Erased
1 Fault Found
00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 6
Mileage: 207285 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.26
Time: 14:44:50
Akumulator jest nowy, poprawnie zakodowany a pomimo tego systematycznie wyskakuje błąd od aku: 02276 - Quiescent Current Stage 5
Może wie ktos od czego zacząć?
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 517 A HW: 4F0 614 517 A
Component and/or Version: ESP8 quattro H03 0300
Software Coding: 0004488
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: 2240E8D6C295E70C
1 Fault Found
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 000 - -
Freeze Frame
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 64
Mileage: 209957 km
Time Indication: 0
Date: 2005.04.09
Time: 14:57:23
Freeze Frame
Hex Value: 0x0280
Hex Value: 0x0082
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x0094
Hex Value: 0x00FF
Dodatkowo:
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.LBL
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: ENERGIEMANAGER H11 0490
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 75761 146 60880
Additional Info: 4F0915105D von VA0 1403110637
Additional Info: Geraet 60880
VCID: 234EEDD2DD8FEE04
Fault Codes have been Erased
1 Fault Found
00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 6
Mileage: 207285 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.26
Time: 14:44:50
Akumulator jest nowy, poprawnie zakodowany a pomimo tego systematycznie wyskakuje błąd od aku: 02276 - Quiescent Current Stage 5
Może wie ktos od czego zacząć?
- fabricjo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 156
- Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
- Imię: Mario
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość
A stąd, że inżynierowie audi projektując nasze auta połączyli działanie pewnych elementów ze sobą, mając na celu utrudnienie takim fachowcom jak my szukanie usterek :D np: jeden element wpływa na pracę drugiego albo niesprawny powoduje błąd w sterowniku innego urządzenia.shaqal pisze:Skąd ta przepływka wpadła Ci do głowy?
Przepływka często ma coś wspólnego z ABS/ESP, niekoniecznie może pojawić się komunikat o błędzie z silnika.
Ale jeśli masz uszkodzoną przepływkę, to na pewno odczujesz spadek mocy

Kiedyś ten temat wałkowałem

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 20:24
- Lokalizacja: Zamość (okolice)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1127
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
- Imię: hmm?
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
- Kontakt:
Błędy z silnika to:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 401 F HW: 4F0 907 401 A
Component: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011772
Shop #: WSC 02334 785 00200
VCID: 1F46E122F1E7CAE4
5 Faults Found
29703 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 74.1 Nm
Speed: 0.0 km/h
(no units): 816.0
Voltage: 13.91 V
Temperature: 7.2°C
(no units): 4.0
Torque: 163.8 Nm
18061 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 70.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Bin. Bits: 00101111
Torque: 163.8 Nm
Temperature: 84.6°C
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 1764 /min
Torque: 66.3 Nm
Speed: 100.8 km/h
Duty Cycle: 62.8 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 440.6 mg/str
Duty Cycle: 62.7 %
Mass Air / Rev.: 252.6 mg/str
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 97.5 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.24 V
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 78.3°C
18308 - Coolant Fan Control 2: Open or Short to Ground
P1900 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1155 /min
Torque: 105.3 Nm
Speed: 26.9 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 9.9 %
Duty Cycle: 9.9 %
Temperature: 85.5°C
Readiness: 0 1 0 0 0
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 401 F HW: 4F0 907 401 A
Component: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011772
Shop #: WSC 02334 785 00200
VCID: 1F46E122F1E7CAE4
5 Faults Found
29703 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 74.1 Nm
Speed: 0.0 km/h
(no units): 816.0
Voltage: 13.91 V
Temperature: 7.2°C
(no units): 4.0
Torque: 163.8 Nm
18061 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 70.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Bin. Bits: 00101111
Torque: 163.8 Nm
Temperature: 84.6°C
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 1764 /min
Torque: 66.3 Nm
Speed: 100.8 km/h
Duty Cycle: 62.8 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 440.6 mg/str
Duty Cycle: 62.7 %
Mass Air / Rev.: 252.6 mg/str
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 97.5 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.24 V
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 78.3°C
18308 - Coolant Fan Control 2: Open or Short to Ground
P1900 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1155 /min
Torque: 105.3 Nm
Speed: 26.9 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 9.9 %
Duty Cycle: 9.9 %
Temperature: 85.5°C
Readiness: 0 1 0 0 0
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
błędy to:
29703 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
- sprawdź pamięć usterek modułu akumulatora
18061 - Please check DTC Memory of ABS Controller
- sprawdź pamięć usterek modułu abs
16785 - EGR System: Insufficient Flow
- górna wartość przekroczona - czyszczenie egr
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
- klapy w kolektorze dolotowym się przycinają sprawdź popychacze
18308 - Coolant Fan Control 2: Open or Short to Ground
-zwarcie do masy bądź przerwa w obwodzie wentylatorów
29703 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
- sprawdź pamięć usterek modułu akumulatora
18061 - Please check DTC Memory of ABS Controller
- sprawdź pamięć usterek modułu abs
16785 - EGR System: Insufficient Flow
- górna wartość przekroczona - czyszczenie egr
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
- klapy w kolektorze dolotowym się przycinają sprawdź popychacze
18308 - Coolant Fan Control 2: Open or Short to Ground
-zwarcie do masy bądź przerwa w obwodzie wentylatorów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
UsuĂą błędy i zobaczymy co powróci bo błędy sporadycznie występujące znikną. zobaczymy wówczas z czym mamy do czynienia. egr to będzie raczej następstwo klap ale być może w przepustnicy masz zabity sadzą zupełnie przelot do kolektora ssącego tego nie wiemy.nie wiemy także czy klapy to popychacz czy wyrobione łożyskowanie osi klap. co do regulatora napięcia - z tym nie ma żartów bo ubić można elektronikę np abs.
U mnie jest dokładnie tak samo ! - zapala się ESP
błędy w silniku takie same :
29703
18061
17426
i na dokładkę 17057
Już znam winowajcę - Alternator
błędy w silniku takie same :
29703
18061
17426
i na dokładkę 17057
Już znam winowajcę - Alternator

Ostatnio zmieniony 16 sie 2012, 19:44 przez mario_555, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
ponad rok walczyłem z rozładowującym się aku
wymieniłem dwa akumulatory, regulator aku, zmieniałem ustawienia w MMI i d***
już szykowałem się do wymiany alternatora aż pewnego dnia zostawiłem auto na cztery dni, żeby sprawdzić co będzie
po dwóch dniach wyładował się aku do zera - sprawdziłem po błędach
nic nie działało, wsadziłem podładowany swój stary aku (8 lat) i przez trzy miesiące śmigam na starym aku bez żadnego błędu a wcześniej regularnie co trzy dni niezależnie od pogody, aku był w stanie agonalnym
ktoś kiedyś pisał o tej metodzie aby zostawić auto na jakiś czas (np. przez noc) bez aku aby się zresetował ale sam, ze względu na te cholerne ochrony modułów, bałem się tego zrobić
wymieniłem dwa akumulatory, regulator aku, zmieniałem ustawienia w MMI i d***

już szykowałem się do wymiany alternatora aż pewnego dnia zostawiłem auto na cztery dni, żeby sprawdzić co będzie
po dwóch dniach wyładował się aku do zera - sprawdziłem po błędach
nic nie działało, wsadziłem podładowany swój stary aku (8 lat) i przez trzy miesiące śmigam na starym aku bez żadnego błędu a wcześniej regularnie co trzy dni niezależnie od pogody, aku był w stanie agonalnym
ktoś kiedyś pisał o tej metodzie aby zostawić auto na jakiś czas (np. przez noc) bez aku aby się zresetował ale sam, ze względu na te cholerne ochrony modułów, bałem się tego zrobić
Dzięki za info
[ Dodano: 2012-08-16, 19:41 ]
Większość opisanych błędów z sinika i ABS są właśnie z tego powodu. Sterownik wysyła sygnał do ECU a ten zapisuje te błędy w module silnika , ABS i w skrzyni biegów
Oczywiście błędy w silniku dotyczące : EGR, Klap, wentylatora - są z innego (własnego) powodu
Błąd 02275 - to częściowe odłączanie odbiorników energii poziom 5
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
[ Dodano: 2012-08-16, 19:41 ]
Pewnie już się z tym uporałeś, jeżeli nie to na 99% uszkodzony masz sterownik aku J644shaqal pisze:Dzis sprawdzalem pod kompem C6 znajomego i pojawia się problem z ESP, juz na samym starcie wywala kontrolke od ESP, błędy z kompa: ..........
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.LBL
..................
1 Fault Found
00003 - Control Module
014 - Defective
...................
Akumulator jest nowy, poprawnie zakodowany a pomimo tego systematycznie wyskakuje błąd od aku: 02276 - Quiescent Current Stage 5
Może wie ktos od czego zacząć?
Większość opisanych błędów z sinika i ABS są właśnie z tego powodu. Sterownik wysyła sygnał do ECU a ten zapisuje te błędy w module silnika , ABS i w skrzyni biegów
Oczywiście błędy w silniku dotyczące : EGR, Klap, wentylatora - są z innego (własnego) powodu
Błąd 02275 - to częściowe odłączanie odbiorników energii poziom 5