Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi S6 // RS6 Shadow line look

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 16 kwie 2012, 13:52

Blad, a czemu przyciąłeś nawiewy "tak dziwnie"?
Nie będzie to niestabilne? jak jest na wszystkich śrubach to jest w miarę sztywne, a jak 1/3 osłony odciąłeś to będzie licho - tak mi się wydaje.

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 16 kwie 2012, 13:56

No nie odcieliśmy tego tak jak u Ciebie tylko od razu tak jak na zdjęciu. Sprawdzałem - kierownica jest stabilna chociaż górę musiałem bardziej odgiąć bo mimo zapasu >3cm przy większej prędkości nieco obcierała. Pomyślę jak to ogarnąć....
Co do tego odciętego elementu to może wstawie tam elementy seryjnych osłon które jak wiesz są bardzo małe.

BTW: Zwrotnica zamówiona. Jak dobrze pójdzie to w tym tyg będzie podejście nr 2 do ogarniania hamulców <stres>

ÂŻeby nie było lipy jak wiadomo z kim to nabyłem zwrotnicę: 4B3 407 257D od Audi S6 C5. Przed zakupem szukałem w katalogach ale jej nie znalazłem więc tel do ASO i tam mi potwierdzili ze jest to identyczny (wymienny) element z 4B3 407 253G. :>
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 13:33 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 24 kwie 2012, 12:03

Dalszy ciąg relacji zakładania hamuców:


Porównanie serii do nowych
Obrazek
http://img705.imageshack.us/img705/7305 ... 112825.jpg

Już kompletne
Obrazek
http://img27.imageshack.us/img27/4620/2 ... 130135.jpg

A tak po pierwszym hamowaniu na feldze
Obrazek
http://img821.imageshack.us/img821/9066 ... 173733.jpg

Czas zabrać się za tył.

Porównianie tarcz:
Obrazek
http://img515.imageshack.us/img515/1417 ... 133215.jpg

Porównianie klocków:
Obrazek
http://img521.imageshack.us/img521/9392 ... 135431.jpg

Komplet:
Obrazek
http://img32.imageshack.us/img32/9058/2 ... 150601.jpg

Niestety to nie koniec bo seryjne zaciski maja takie wypustki przy mocowaniu przewodów które nie pasowały do kabli które otrzymałem i przez co puszczały płyn ;/ Do tego jeden z przewodów miał uszkodzoną śrubę która uszkodziła gwint w jednym z tylnych zacisków przez co trzeba było wrócić do serii ;/ Na dniach będą wrzucane hamulce na tył bo udało się naprawić gwint.

Na razie docieram przednie hamulce (zrobione ok 250km). Jak na razie hamuje wybornie ale podsumuje to jeszcze po dotarciu tyłu i wciśnieciu w koĂącu pedału nieco bardziej w podłogę <lol>

PS.: Takie małe Video z wyjazdu na pierwsze hamowanie:
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2012, 16:49 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 24 kwie 2012, 12:12

Blade05, elegancko... robi wrażenie <okok>

altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 24 kwie 2012, 16:37

Miałem przewody ECS Tuning i też nie za bardzo pasowały, szlifierka stołowa załatwiła sprawę :>

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 24 kwie 2012, 16:44

altium pisze:Miałem przewody ECS Tuning i też nie za bardzo pasowały, szlifierka stołowa załatwiła sprawę :>
Największy problem jest z ich ułożeniem. Inaczej wyglądają jak samochód wisi a inaczej jak już będzie na kołach. Albo mogą zawadzić o felgę albo o półoś przy mocnym skręcaniu <stres>

Finalnie z przodu skierowałem je w dół oraz minimalnie do przodu i o nic nie wadzą tylko na podnośniku przy ew. skręceniu kierownicą są nieco naciągnięte. Tył jest inaczej jak na zdjęciu (bo to jeszcze przed zdiagnozowaniem ze ten trzpieĂą tak przeszkadza). Teraz jest w dół i lekko do tyłu i jest idealnie <okok>

[ Dodano: 2012-04-27, 14:09 ]
Takie 3 zdjęcia po odbiorze samochodu z warsztatu po montażu tyłu <hura>

Obrazek
http://img407.imageshack.us/img407/7995 ... 130445.jpg


Obrazek
http://img99.imageshack.us/img99/1245/2 ... 130144.jpg


Obrazek
http://img812.imageshack.us/img812/8132 ... 130157.jpg

Awatar użytkownika
PawełS6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 08 sty 2012, 15:36
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: PawełS6 » 30 kwie 2012, 08:12

no no po dotarciu będą dobre przeciążenia... wygląda dobrze :)
AUDI S6 340KM 2000r - wreszcie V8
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto

Awatar użytkownika
Mlodyrzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 530
Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
Imię: Henryk
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Mlodyrzeszow » 01 maja 2012, 01:48

tez bym chcial takiego brzydala z takimi mega hamplami <szok> <okok>

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 01 maja 2012, 10:13

Dzięki chłopaki. Dzisiaj może uda mi się ogarnąć pare lepszych fotek żeby nie być gorszym od Was :p

Tymczasem mala ciekawostrka/przestroga:

Kupilem zwrotnice z S6, zamontowałem w samochodzie. Dziwne nieco bylo ze trzeba było ustawiać koĂącówkę drążka bo koło było mocno wychylone. Pojechałem na geometrie a tam wyszlo ze coś jest źle.... bardzo źle. Ogólnie tego dnia to latałem po paru warsztatach etc. i dopiero później okazało się ze zakupiona zwrotnica jest krzywa :[ A dokładnie ramie które mocuje się do koĂącówki drążka kierowniczego.

Reklamacja do firmy w której kupiłem. W efekcie dostałem zwrotnice od RS6. Oczywiście wcześniej już nauczyłem się rozpoznawać jak górne mocowania w zwrotnicy muszą być ulożone <okok>

Wczoraj wszystko ogarnięte i z zawiasem mam spokój. Jeszcze tylko wizyta na ustawianiu geometrii <okok>


I takie zdjęcie z porównaniem zwrotnic: Krzywa vs prosta

Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 maja 2012, 13:15 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shark » 03 maja 2012, 08:31

wow przy przyłożeniu widać większą masakre niż to co widzieliśmy na aucie, ważne , że już wszystko gra ;)


DJabeł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DJabeł » 03 maja 2012, 19:59

Jest mega zajeb... super auto pozazdroscic :) Planujesz jeszcze jakies mody?
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 03 maja 2012, 23:54

Jasne!! Ja nie potrafię dnia usiedzieć bez planu kolejnych modyfikacji i poprawek.

[ Dodano: 2012-05-04, 12:44 ]
Mały gratis - filmik zrobiony wczoraj na kompletnym spontanie przez znajomych:


Awatar użytkownika
łapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Kontakt:

Post autor: łapek » 04 maja 2012, 17:14

Dobra, wszystko ładnie pięknie, ale kiedy ją sprzedajesz? <rotfl>


Jakby co to jestem pierwszy w kolejce, jest kosa. <okok>
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.

Awatar użytkownika
benji1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 16 mar 2009, 21:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: benji1985 » 04 maja 2012, 20:01

Audi mega piękne wiele bym dał za takie, ale nie dla psa kiełbasa. Może kiedys
-----------------------------

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga