Audi S6 // RS6 Shadow line look
No nie odcieliśmy tego tak jak u Ciebie tylko od razu tak jak na zdjęciu. Sprawdzałem - kierownica jest stabilna chociaż górę musiałem bardziej odgiąć bo mimo zapasu >3cm przy większej prędkości nieco obcierała. Pomyślę jak to ogarnąć....
Co do tego odciętego elementu to może wstawie tam elementy seryjnych osłon które jak wiesz są bardzo małe.
BTW: Zwrotnica zamówiona. Jak dobrze pójdzie to w tym tyg będzie podejście nr 2 do ogarniania hamulców
ÂŻeby nie było lipy jak wiadomo z kim to nabyłem zwrotnicę: 4B3 407 257D od Audi S6 C5. Przed zakupem szukałem w katalogach ale jej nie znalazłem więc tel do ASO i tam mi potwierdzili ze jest to identyczny (wymienny) element z 4B3 407 253G.
Co do tego odciętego elementu to może wstawie tam elementy seryjnych osłon które jak wiesz są bardzo małe.
BTW: Zwrotnica zamówiona. Jak dobrze pójdzie to w tym tyg będzie podejście nr 2 do ogarniania hamulców
ÂŻeby nie było lipy jak wiadomo z kim to nabyłem zwrotnicę: 4B3 407 257D od Audi S6 C5. Przed zakupem szukałem w katalogach ale jej nie znalazłem więc tel do ASO i tam mi potwierdzili ze jest to identyczny (wymienny) element z 4B3 407 253G.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 13:33 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
Dalszy ciąg relacji zakładania hamuców:
Porównanie serii do nowych
http://img705.imageshack.us/img705/7305 ... 112825.jpg
Już kompletne
http://img27.imageshack.us/img27/4620/2 ... 130135.jpg
A tak po pierwszym hamowaniu na feldze
http://img821.imageshack.us/img821/9066 ... 173733.jpg
Czas zabrać się za tył.
Porównianie tarcz:
http://img515.imageshack.us/img515/1417 ... 133215.jpg
Porównianie klocków:
http://img521.imageshack.us/img521/9392 ... 135431.jpg
Komplet:
http://img32.imageshack.us/img32/9058/2 ... 150601.jpg
Niestety to nie koniec bo seryjne zaciski maja takie wypustki przy mocowaniu przewodów które nie pasowały do kabli które otrzymałem i przez co puszczały płyn Do tego jeden z przewodów miał uszkodzoną śrubę która uszkodziła gwint w jednym z tylnych zacisków przez co trzeba było wrócić do serii Na dniach będą wrzucane hamulce na tył bo udało się naprawić gwint.
Na razie docieram przednie hamulce (zrobione ok 250km). Jak na razie hamuje wybornie ale podsumuje to jeszcze po dotarciu tyłu i wciśnieciu w koĂącu pedału nieco bardziej w podłogę
PS.: Takie małe Video z wyjazdu na pierwsze hamowanie:
Porównanie serii do nowych
http://img705.imageshack.us/img705/7305 ... 112825.jpg
Już kompletne
http://img27.imageshack.us/img27/4620/2 ... 130135.jpg
A tak po pierwszym hamowaniu na feldze
http://img821.imageshack.us/img821/9066 ... 173733.jpg
Czas zabrać się za tył.
Porównianie tarcz:
http://img515.imageshack.us/img515/1417 ... 133215.jpg
Porównianie klocków:
http://img521.imageshack.us/img521/9392 ... 135431.jpg
Komplet:
http://img32.imageshack.us/img32/9058/2 ... 150601.jpg
Niestety to nie koniec bo seryjne zaciski maja takie wypustki przy mocowaniu przewodów które nie pasowały do kabli które otrzymałem i przez co puszczały płyn Do tego jeden z przewodów miał uszkodzoną śrubę która uszkodziła gwint w jednym z tylnych zacisków przez co trzeba było wrócić do serii Na dniach będą wrzucane hamulce na tył bo udało się naprawić gwint.
Na razie docieram przednie hamulce (zrobione ok 250km). Jak na razie hamuje wybornie ale podsumuje to jeszcze po dotarciu tyłu i wciśnieciu w koĂącu pedału nieco bardziej w podłogę
PS.: Takie małe Video z wyjazdu na pierwsze hamowanie:
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2012, 16:49 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
Największy problem jest z ich ułożeniem. Inaczej wyglądają jak samochód wisi a inaczej jak już będzie na kołach. Albo mogą zawadzić o felgę albo o półoś przy mocnym skręcaniualtium pisze:Miałem przewody ECS Tuning i też nie za bardzo pasowały, szlifierka stołowa załatwiła sprawę
Finalnie z przodu skierowałem je w dół oraz minimalnie do przodu i o nic nie wadzą tylko na podnośniku przy ew. skręceniu kierownicą są nieco naciągnięte. Tył jest inaczej jak na zdjęciu (bo to jeszcze przed zdiagnozowaniem ze ten trzpieĂą tak przeszkadza). Teraz jest w dół i lekko do tyłu i jest idealnie
[ Dodano: 2012-04-27, 14:09 ]
Takie 3 zdjęcia po odbiorze samochodu z warsztatu po montażu tyłu
http://img407.imageshack.us/img407/7995 ... 130445.jpg
http://img99.imageshack.us/img99/1245/2 ... 130144.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/8132 ... 130157.jpg
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Dzięki chłopaki. Dzisiaj może uda mi się ogarnąć pare lepszych fotek żeby nie być gorszym od Was
Tymczasem mala ciekawostrka/przestroga:
Kupilem zwrotnice z S6, zamontowałem w samochodzie. Dziwne nieco bylo ze trzeba było ustawiać koĂącówkę drążka bo koło było mocno wychylone. Pojechałem na geometrie a tam wyszlo ze coś jest źle.... bardzo źle. Ogólnie tego dnia to latałem po paru warsztatach etc. i dopiero później okazało się ze zakupiona zwrotnica jest krzywa A dokładnie ramie które mocuje się do koĂącówki drążka kierowniczego.
Reklamacja do firmy w której kupiłem. W efekcie dostałem zwrotnice od RS6. Oczywiście wcześniej już nauczyłem się rozpoznawać jak górne mocowania w zwrotnicy muszą być ulożone
Wczoraj wszystko ogarnięte i z zawiasem mam spokój. Jeszcze tylko wizyta na ustawianiu geometrii
I takie zdjęcie z porównaniem zwrotnic: Krzywa vs prosta
Tymczasem mala ciekawostrka/przestroga:
Kupilem zwrotnice z S6, zamontowałem w samochodzie. Dziwne nieco bylo ze trzeba było ustawiać koĂącówkę drążka bo koło było mocno wychylone. Pojechałem na geometrie a tam wyszlo ze coś jest źle.... bardzo źle. Ogólnie tego dnia to latałem po paru warsztatach etc. i dopiero później okazało się ze zakupiona zwrotnica jest krzywa A dokładnie ramie które mocuje się do koĂącówki drążka kierowniczego.
Reklamacja do firmy w której kupiłem. W efekcie dostałem zwrotnice od RS6. Oczywiście wcześniej już nauczyłem się rozpoznawać jak górne mocowania w zwrotnicy muszą być ulożone
Wczoraj wszystko ogarnięte i z zawiasem mam spokój. Jeszcze tylko wizyta na ustawianiu geometrii
I takie zdjęcie z porównaniem zwrotnic: Krzywa vs prosta
Ostatnio zmieniony 14 maja 2012, 13:15 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
Dobra udało mi się pstryknąć kalkulatorem parę zdjęć umytego samochodu
Enjoy
http://img6.imageshack.us/img6/6944/20120501185408.jpg
http://img705.imageshack.us/img705/1396 ... 185547.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/5329 ... 185623.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/7016/2 ... 185702.jpg
http://img545.imageshack.us/img545/3900 ... 185712.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/5099/2 ... 185802.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/1431 ... 185849.jpg
http://img805.imageshack.us/img805/1504 ... 190222.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/3168 ... 190259.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/7189 ... 190437.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/5757/20120501190508.jpg
Enjoy
http://img6.imageshack.us/img6/6944/20120501185408.jpg
http://img705.imageshack.us/img705/1396 ... 185547.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/5329 ... 185623.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/7016/2 ... 185702.jpg
http://img545.imageshack.us/img545/3900 ... 185712.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/5099/2 ... 185802.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/1431 ... 185849.jpg
http://img805.imageshack.us/img805/1504 ... 190222.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/3168 ... 190259.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/7189 ... 190437.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/5757/20120501190508.jpg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Jest mega zajeb... super auto pozazdroscic Planujesz jeszcze jakies mody?
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
- łapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
- Kontakt:
Dobra, wszystko ładnie pięknie, ale kiedy ją sprzedajesz?
Jakby co to jestem pierwszy w kolejce, jest kosa.
Jakby co to jestem pierwszy w kolejce, jest kosa.
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga