Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] Pompa inna sterownik stary czy to zagra

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

[ AFB 2.5 150 KM] Pompa inna sterownik stary czy to zagra

Post autor: rebok23 » 15 kwie 2012, 20:30

Witam. Panowie kupiłem pompę VP44 z sterownikiem i działą :] w moim audi niedobrze. Auto nie ma mocy. Po prostu nie wkręca się na obroty max 3,5tyś i nie jedzie (max120kmh).
Moje pytanie do was.
Jak założę zdrutowany sterownik ze starej pompy do tej czy to coś da???? Czy pompy różniły się środkami???? Ta co kupiłem jest z v6 2.5 Tdi rocznik do 1999r może z automatu numerów nie ma podobno zeszlifowano w boschu.

Proszę o pomoc sterownik wysłałem do naprawy do pana bogdan012 i będę kombinował. PROSZę O POMOC.

ps. Moje błędy teraz to :



VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 401 H
Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC 00SG D33
Software Coding: 01002
Work Shop Code: WSC 02324
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent


A więcej logów znajdziecie tu:

inna-pompa-paliwa-vt45206.htm

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 15 kwie 2012, 22:46

jesli zakupiona pompa jes oki i sterownik zrobi ci dobrze i dobrze go zamontujesz to pojdzie bez bólu. sprawdz wtrysk sterujacy ten z kabelkiem czy cewka ma przejscie

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 16 kwie 2012, 06:22

Chodzi o to, że tą pompę co kupiłem nie wiem od jakiego modelu dokładnie ale do99r i na 100procent v6. Tylko czy zregenerowany stary sterownik powie tej pompie jak ma ona chodzić czy nie?? Bo nie wiem czy przekładać sam sterownik do tej pompy czy wstawić starą pompę z zregenerowanym sterownikiem? i czy stara pompa nie jest przytarta za bardzo.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 16 kwie 2012, 16:10

to czy stara nie jest przytarta to ja tez ci nie powiem.sterownik pójdzie na ,,każdej"takiej pompie. jak nie jesteś pewien swojej pompy to zmieĂą a czy to ze 150 czy 180 to i tak ruszy z twoim sterem

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 16 kwie 2012, 16:15

Witam. Koledzy wiem, że ruszy ale czy pojedzie na tej pompie no name vp44 ?? Bo jak na razie na tej no name vp44 jedzie jakby 70koni miał i to nie jest tryb awaryjny. A czy to jest od 150km czy 180 nie wiem.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 16 kwie 2012, 23:26

czyli wnioskuje że pompe zmieniłeś już . a czy kąt wtrysku dobrze ustawiłeś

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 17 kwie 2012, 07:18

jak masz zeszlifowane numery to pompa najpewniej z jumy a takie przekładanie sterowników nic nie da bo musisz kalibrację zrobić w boschu

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 17 kwie 2012, 16:28

A co to znaczy jumy?? <lol>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 17 kwie 2012, 16:45

z jumy czyli kradziona,bez kalibracji też ma jeżdic takie same pompy są w bmw oplach fordach i nie raz zmieniałem sam ster i auta do dzisiaj śmigają bez problemowo a takie parametry jak dawki czy kąt wtrysku mozesz ragulować w niewielkim stopniu vcdsem

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 17 kwie 2012, 17:45

No zobaczymy. Przyjdzie sterownik zmienię w tej pompie no name vp44 i napiszę. Jak ktoś coś jeszcze wie niech pisze. POZDRAWIAM

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 17 kwie 2012, 19:03

wiec zycze powodzonka i czekamy na info
ps,uwazaj na czysty montaz i na tasiemke z czujnikiem

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 18 kwie 2012, 05:59

OK. A tasiemkę już raz przy demontażu zepsułem, teraz wiem ile to kosztuje i będę ostrożny. A kąt wtrysku mam idealny 1,2. A czy jest możliwe żeby pompa przez 2tyś km się sama nie odpowietrzyła nawet jak ktoś to zrobił słabo? Mam nadzieję, że wymiana sterownika i v6 będzie latało jak nowe. Bo w przeciwnym razie to zakładam starą pompę, wlewam ropy przykręcam zregenerowany sterownik odpowietrzam wlewam miksolu i prubuję odpalić. POZDRO <rotfl>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 18 kwie 2012, 07:39

no z odpowietrzeniem to roznie bywa podstawa to uklad musi byc idealni
e szczelny. A ten czyjniczek na tasiemce musi byc idealnie rowniutko pzykrecony

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 22 kwie 2012, 17:53

szczerba2, Przy montażu nowego sterownika muszę mieć jakąś nową uszczelkę? Taką między pompe a sterownik?? A jak tak to czy mogę ją zrobić samemu.?

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 22 kwie 2012, 22:12

rebok23 pisze:szczerba2, Przy montażu nowego sterownika muszę mieć jakąś nową uszczelkę? Taką między pompe a sterownik?? A jak tak to czy mogę ją zrobić samemu.?
tak uszczelke zmien kupisz ja w sklepie lub u pompiarza

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga