[ AFB 2.5 150 KM] Pompa inna sterownik stary czy to zagra
[ AFB 2.5 150 KM] Pompa inna sterownik stary czy to zagra
Witam. Panowie kupiłem pompę VP44 z sterownikiem i działą w moim audi niedobrze. Auto nie ma mocy. Po prostu nie wkręca się na obroty max 3,5tyś i nie jedzie (max120kmh).
Moje pytanie do was.
Jak założę zdrutowany sterownik ze starej pompy do tej czy to coś da???? Czy pompy różniły się środkami???? Ta co kupiłem jest z v6 2.5 Tdi rocznik do 1999r może z automatu numerów nie ma podobno zeszlifowano w boschu.
Proszę o pomoc sterownik wysłałem do naprawy do pana bogdan012 i będę kombinował. PROSZę O POMOC.
ps. Moje błędy teraz to :
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 907 401 H
Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC 00SG D33
Software Coding: 01002
Work Shop Code: WSC 02324
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
A więcej logów znajdziecie tu:
inna-pompa-paliwa-vt45206.htm
Moje pytanie do was.
Jak założę zdrutowany sterownik ze starej pompy do tej czy to coś da???? Czy pompy różniły się środkami???? Ta co kupiłem jest z v6 2.5 Tdi rocznik do 1999r może z automatu numerów nie ma podobno zeszlifowano w boschu.
Proszę o pomoc sterownik wysłałem do naprawy do pana bogdan012 i będę kombinował. PROSZę O POMOC.
ps. Moje błędy teraz to :
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 907 401 H
Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC 00SG D33
Software Coding: 01002
Work Shop Code: WSC 02324
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
A więcej logów znajdziecie tu:
inna-pompa-paliwa-vt45206.htm
Chodzi o to, że tą pompę co kupiłem nie wiem od jakiego modelu dokładnie ale do99r i na 100procent v6. Tylko czy zregenerowany stary sterownik powie tej pompie jak ma ona chodzić czy nie?? Bo nie wiem czy przekładać sam sterownik do tej pompy czy wstawić starą pompę z zregenerowanym sterownikiem? i czy stara pompa nie jest przytarta za bardzo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
jak masz zeszlifowane numery to pompa najpewniej z jumy a takie przekładanie sterowników nic nie da bo musisz kalibrację zrobić w boschu
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
OK. A tasiemkę już raz przy demontażu zepsułem, teraz wiem ile to kosztuje i będę ostrożny. A kąt wtrysku mam idealny 1,2. A czy jest możliwe żeby pompa przez 2tyś km się sama nie odpowietrzyła nawet jak ktoś to zrobił słabo? Mam nadzieję, że wymiana sterownika i v6 będzie latało jak nowe. Bo w przeciwnym razie to zakładam starą pompę, wlewam ropy przykręcam zregenerowany sterownik odpowietrzam wlewam miksolu i prubuję odpalić. POZDRO
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga