to są od razu korekty też od gazu? bo na gazie nie jeździłem tylko na benzyniefassi1 pisze:No nie za bardzo bo jesli na benzynie dluga jest +3 a na gazie wychodzi.-3 to jest zle i na gazie jest za bogato.grzemo pisze:paput,
Dołóż jeszcze ze 30km w różnych warunkach trasa/miasto,
i jeśli będą +-5 to jest ok.
Na gazie dluga powinna byc taka sama jak na benzynie a krotka oscylowac w okolicach 0.
[ A6 C5] Proszę o ocenę mapy gazu 2.4 V6 121kw 99r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
czyli tak naprawde moge teraz na gazie jezdzic i zobacze czy cos sie zmienią skoro to powinny byc te same korekty. Jesli sie zmieni tzn ze z gazem cos nie tak. Dobrze rozumiem?fassi1 pisze:Korekty sa jedne benzynowe ktore na zle ustawionym gazie ulegna zmianie, dlatego na gazie powinny byc takie same co oznacza ze instalacja jest dobrze wystrojona.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Prosze o pomoc.
Dzisiaj wyrzucilem magic jety i wstawilem hanki zielone. Niespodziewalem sie ze bedzie problem. Auto na nowych wtryskach trzesie i przerywa do 3 tys potem jak szybciej to nie czuc no ale nie da sie wszedzie za....lac by bylo oki. Otoz wczesniej ten sam problem mialem na magikach dysze 2.2 (szarpalo) ,2.4(szarpalo)
problem zniknal na dyszach bez nawiercen czyli 1.5 nominal (hehehe do poj 2.4) ale cisnienie na 1.4 i w tedy mnoznik byl na przedziale 1.3/1.4 . Autko nie przerywalo a nawet w miare cisnelo, ale co z tego jak w benzynie bledy sond i mapy lpg sie nie pokrywaly. Na Pb chodzi normalnie.
Dlatego zakupilem nowe wtryski hana, zeby zrobic tak jak powinno byc a tu <szok> zonk chyba za bardzo chcialem.
Problem lezy na 3 cyl. W momencie kalibracji przy cisnieniu 1.00 , pierwszy wtrysk gazowy sie zalacza nawet silnik nie wyczuwa ze gaz potem 3 i 5 i w tedy sie rozjezdzaja strony i czasy pb rosna (roznica na stronach 0.6 ms), reszta to juz sie z bledem kalibruje. 1,2,3 wtryski maja czasy np 3,7 a 4,5,6 po 3,1
Po zakonczeniu zeby wyrownac strony to na bankach 4,5,6 dalem po -15%, czasy sie wyrownaly ale co mi z tego jak to kombinacje alpejskie.
kable wn dotykalem reka na wlaczonym - brak przebic
po zdjeciu kabla w nocy iskra potezna.
swiece zamienilem pozycjami
hanke zamienilem pozycjami
Czy da mi cos jesli zdejme kolektor?
Nawierty sa zrobione tak ze 1 i 2 patrzac od kola pas. z prawej a 3 od lewej druga strona tak samo ale tam sie nic nie dzieje wiec to chyba nie ma wplywu.
jak nie znajde rozwiazania to bedzie cza wrocic do tego co mialem.
Dzisiaj wyrzucilem magic jety i wstawilem hanki zielone. Niespodziewalem sie ze bedzie problem. Auto na nowych wtryskach trzesie i przerywa do 3 tys potem jak szybciej to nie czuc no ale nie da sie wszedzie za....lac by bylo oki. Otoz wczesniej ten sam problem mialem na magikach dysze 2.2 (szarpalo) ,2.4(szarpalo)
problem zniknal na dyszach bez nawiercen czyli 1.5 nominal (hehehe do poj 2.4) ale cisnienie na 1.4 i w tedy mnoznik byl na przedziale 1.3/1.4 . Autko nie przerywalo a nawet w miare cisnelo, ale co z tego jak w benzynie bledy sond i mapy lpg sie nie pokrywaly. Na Pb chodzi normalnie.
Dlatego zakupilem nowe wtryski hana, zeby zrobic tak jak powinno byc a tu <szok> zonk chyba za bardzo chcialem.
Problem lezy na 3 cyl. W momencie kalibracji przy cisnieniu 1.00 , pierwszy wtrysk gazowy sie zalacza nawet silnik nie wyczuwa ze gaz potem 3 i 5 i w tedy sie rozjezdzaja strony i czasy pb rosna (roznica na stronach 0.6 ms), reszta to juz sie z bledem kalibruje. 1,2,3 wtryski maja czasy np 3,7 a 4,5,6 po 3,1
Po zakonczeniu zeby wyrownac strony to na bankach 4,5,6 dalem po -15%, czasy sie wyrownaly ale co mi z tego jak to kombinacje alpejskie.
kable wn dotykalem reka na wlaczonym - brak przebic
po zdjeciu kabla w nocy iskra potezna.
swiece zamienilem pozycjami
hanke zamienilem pozycjami
Czy da mi cos jesli zdejme kolektor?
Nawierty sa zrobione tak ze 1 i 2 patrzac od kola pas. z prawej a 3 od lewej druga strona tak samo ale tam sie nic nie dzieje wiec to chyba nie ma wplywu.
jak nie znajde rozwiazania to bedzie cza wrocic do tego co mialem.
grzegi87
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa