[ MULTI] STEROWNIK???1.9 130HP 2004r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 mar 2012, 00:34
- Lokalizacja: ireland
[ MULTI] STEROWNIK???1.9 130HP 2004r
Zakuplem nieswiadomie takiego MULTI automata i teraz mam prblem...
3 DTCs Found:
18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal
000 - -
17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
000 - - - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
000 - - - Intermittent
Czasm odpala i jest wszystko oki, a czasem od razu włacza sie w trybie awaryjnym.nie wiem jaki jest realny przebieg tergo auta, na desce pokazuje 110 tys km ale mysle iz moze byc to 200 tys km.
Dodam jedno , ze jak wjechałem na podnośnik i auto postalo na wzniesieniu, cos mu sie poprawilo na jakis czas, tzn na kilka godz wszystko chodzlilo (nie wyswietlał sie w awaryjnym,PRNDS wszystko działało super, nie czułem aby cos sie slizgało czy nieprawidlowo przełaczał biegi).Jak załaczy sie w awaryjnym,czasem czuje jak lekko szrpnie przy zmianie z P na R,albo D, zanim rusze,pozniej zazwyczaj jest dobrze. Zbieram sie do wymiany oleju i moze filtra, czy ten sterownik co sie tam znajduje moze byc zabrudzony, gdzie znajduje sie ten czujnik od bledu 125? szukalem na forum i wiem gdzie jest od 2,5l, moj zwykły 1.9 130HP z 2004r. dziwne to czasem wszystko, a zonie bardzo sie podoba jazda automatem...
pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc
3 DTCs Found:
18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal
000 - -
17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
000 - - - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
000 - - - Intermittent
Czasm odpala i jest wszystko oki, a czasem od razu włacza sie w trybie awaryjnym.nie wiem jaki jest realny przebieg tergo auta, na desce pokazuje 110 tys km ale mysle iz moze byc to 200 tys km.
Dodam jedno , ze jak wjechałem na podnośnik i auto postalo na wzniesieniu, cos mu sie poprawilo na jakis czas, tzn na kilka godz wszystko chodzlilo (nie wyswietlał sie w awaryjnym,PRNDS wszystko działało super, nie czułem aby cos sie slizgało czy nieprawidlowo przełaczał biegi).Jak załaczy sie w awaryjnym,czasem czuje jak lekko szrpnie przy zmianie z P na R,albo D, zanim rusze,pozniej zazwyczaj jest dobrze. Zbieram sie do wymiany oleju i moze filtra, czy ten sterownik co sie tam znajduje moze byc zabrudzony, gdzie znajduje sie ten czujnik od bledu 125? szukalem na forum i wiem gdzie jest od 2,5l, moj zwykły 1.9 130HP z 2004r. dziwne to czasem wszystko, a zonie bardzo sie podoba jazda automatem...
pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 mar 2012, 00:34
- Lokalizacja: ireland
hej.Ja wysyłam sterownik od multitronica z Irlandii.
kody błedów na moim vagu
3 DTCs Found:
18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal
000 - -
17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
000 - - - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
000 - - - Intermittent
Pozdrawiam
moj nr tel 00353872820516
Mariusz M
kody błedów na moim vagu
3 DTCs Found:
18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal
000 - -
17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
000 - - - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
000 - - - Intermittent
Pozdrawiam
moj nr tel 00353872820516
Mariusz M
Witaj.
Jestem nowy na forum , ale widac problem , ktory mnie dopadl nie jest nowy,
Mam A6 z silniczkiem 1.9 tdi z Multitronikiem.
Jak ruszam powoli delikatnie to drzy autko , wibracje sa odczuwalne,
przy gwaltownym ruszania jak podejdzie pod 2 tys obrotow , to jest ok.
Na manualnej zmianie takze bez szarpieĂą.
Jutro jade do serwisu, ale moze dasz jakąs radę bym choć wiedział , czy mnie
ktoś ładuje .
Dziekuje z gory za odpowiedz.
Pozdrawiam
Wojtek
Bart-S,
Jestem nowy na forum , ale widac problem , ktory mnie dopadl nie jest nowy,
Mam A6 z silniczkiem 1.9 tdi z Multitronikiem.
Jak ruszam powoli delikatnie to drzy autko , wibracje sa odczuwalne,
przy gwaltownym ruszania jak podejdzie pod 2 tys obrotow , to jest ok.
Na manualnej zmianie takze bez szarpieĂą.
Jutro jade do serwisu, ale moze dasz jakąs radę bym choć wiedział , czy mnie
ktoś ładuje .
Dziekuje z gory za odpowiedz.
Pozdrawiam
Wojtek
Bart-S,
Adalert
- Bart-S
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 153
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
- Imię: Damian
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
Wojtku - szarpanie czy wibracje przy ruszaniu to typowe objawy usterek występujących w CVT. Niestety rzadko kiedy wskazują one na konkretny komponent, który uległ uszkodzeniu (diagnostyka tej skrzyni to złożony proces - często aby ostatecznie ustalić uszkodzenie, trzeba rozebrać skrzynię). Całości dopełnia fakt, że problemem w takim przypadku wcale nie musi być skrzynia ale np. pompowtryski, EGR, koło dwumasowe itd.
Nie wiem czy wybierasz się do ASO czy do serwisu ASB - jeśli to pierwsze to zaproponują Ci podłączenie komputera i sprawdzenie czy w sterowniku skrzyni zapisały się jakieś błędy (jeśli na DIS-ie nie podświetlało Ci biegów to najprawdopodobniej nic nie znajdą). Kolejnym krokiem może być też wymiana ATF (co samo w sobie nie jest złym rozwiązaniem - pytanie tylko jakie koszty).
...jeśli chcesz podam Ci numer na PW. Zadzwonisz po konsultacji z serwisem do którego jedziesz - spróbuję odnieść się jakoś do analizy, którą Ci przedstawią.
BTW - Anakonda dał znać, że kurier dostarczył mu sterownik. Czekam na info jak już będzie po montażu.
Nie wiem czy wybierasz się do ASO czy do serwisu ASB - jeśli to pierwsze to zaproponują Ci podłączenie komputera i sprawdzenie czy w sterowniku skrzyni zapisały się jakieś błędy (jeśli na DIS-ie nie podświetlało Ci biegów to najprawdopodobniej nic nie znajdą). Kolejnym krokiem może być też wymiana ATF (co samo w sobie nie jest złym rozwiązaniem - pytanie tylko jakie koszty).
...jeśli chcesz podam Ci numer na PW. Zadzwonisz po konsultacji z serwisem do którego jedziesz - spróbuję odnieść się jakoś do analizy, którą Ci przedstawią.
BTW - Anakonda dał znać, że kurier dostarczył mu sterownik. Czekam na info jak już będzie po montażu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 mar 2012, 00:34
- Lokalizacja: ireland
Hej.
Bart-S naprawil moj sterownik od multitronic
sama naprawa sterownika bardzo szybko
.troche z wysylką zeszlo, auto stalo 3 tyg, bateria siadła
. Zalałem nowy olej, 5l ATF(16Eu/l) i nowa uszczelka (6Eu).Po adaptacji smiga jak trza
Dzieki Bart-S
[ Dodano: 2012-05-03, 20:00 ]
hej Bartek. powiedz jak zaznaczyc czy gdzie to jest abys dostal <<POMÓGÂŁ>> a widze na poscie ktory ja mialem o mojej skrzyni nie jeden sterownik z irlandii juz naprawiales
Pozdrawiam Mariusz
Bart-S naprawil moj sterownik od multitronic


. Zalałem nowy olej, 5l ATF(16Eu/l) i nowa uszczelka (6Eu).Po adaptacji smiga jak trza
Dzieki Bart-S
[ Dodano: 2012-05-03, 20:00 ]
hej Bartek. powiedz jak zaznaczyc czy gdzie to jest abys dostal <<POMÓGÂŁ>> a widze na poscie ktory ja mialem o mojej skrzyni nie jeden sterownik z irlandii juz naprawiales

Pozdrawiam Mariusz