Witam
wiem doskonale ze było miliard takich tematów ale wydaje mi sie ze moj problem jest nieco inny otóz
auto miało problem z odpalaniem tzn gsło zaraz po tym jak je zakupiłem wyczytałem ze to najprawdopodobniej odma przepływka albo ezektor tudzież przepustnica
wiec kupiłem nowa odme ezektor , wyczyściłem przepływke nowy filtr powietrza stary był juz straszny ,wyszcysciłem przepustnice zamontowalem nowe odmy ezketor
efekt auto chodziło jak laka wycieki z pod dekli ustały no zmniejszyły sie o 90% planuje wymienic uszczelki kompletne ale to nie wazne
i po kilku miesiącach mam następujące problemy .
Wstaje sobie rano odpalam auto odpala sie na benzynie pięknie wchodzi na wyższe obroty to chyba jest naturalne jesli silnik jest zimny ? i po około 30 s obroty powolutku spadaja do 900obr nie mam zandych uwag zero falowan itp silnik sie rozgrzewa i przełącza na gaz wszystko pięknie bez problemów , jade sobie wiec do punktu docelowego gasze auto wracam po jakims czasie auto oczywiście nie wystygnie odpalam i tu zaczynają się problemy auto odpala regularnie wchodzi na obroty i gasnie , muszę dodać trochę gazu i jest okej przełączy sie na gaz i juz chodzi równo , podczas jazdy nie ma żadnych szarpnięć ani nic wszystko chodzi idealnie tylko ten problem z odpalaniem na ciepłym silniku
i tutaj pytanko do was co to może być mi wygląda na to ze jak odpalę auto to nagle brakuje czegoś w mieszance a najprawdopodobniej powietrza bo niby dlaczego miałby zganac? może to przepustnica po wyczyszczeniu nie adaptowałem jej ale wszystko było ok
silnik nie szarpie ani nic nie faluje po prostu odpala i odrazu obroty spadają w dół i gaśnie
odrazu mówię ze nie mam VAGA jeszcze się nie dorobiłem
moze ktos miał identyczny problem i uda sie go jakos łatwo rozwiazac
pozdrawiam
[ INNY] A6 c5 2.8q tip problem z gasnieciem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Może być kilka przyczyn
czujnik temp cieczy zaczyna przekłamywać, ale bez vaga nie sprawdzisz
reduktor lpg puszcza gaz przez podciśnienie i jest za bogato w kolektorze i może gasnąć
wtryski lpg puszczają gaz i zachowanie silnika jak wyżej
i zapewne jeszcze inne do których vag potrzebny
czujnik temp cieczy zaczyna przekłamywać, ale bez vaga nie sprawdzisz
reduktor lpg puszcza gaz przez podciśnienie i jest za bogato w kolektorze i może gasnąć
wtryski lpg puszczają gaz i zachowanie silnika jak wyżej
i zapewne jeszcze inne do których vag potrzebny
Kabelek kosztuje niewiele a vag 311 do ściągnięcia za darmo. Jedno podpięcie i wydatek się zwróci a i kolegom furki będziesz mógł diagnozować.raftor pisze:odrazu mówię ze nie mam VAGA jeszcze się nie dorobiłem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
kolego a mozesz mi podesłać link do jakiejs aukcji zamówię najwyżej i podłącze pod kompa audika
i jeszcze jedno własnie czytałem o tym czujniku cieczy ale kurcze nie mam pojecia gdzie on jest chyba dozo nie kosztuje na allegro zadnego nie ma jak wpisuje czujnik cieczy a6 c5 tez mi sie tak wydaje
no w planach mam zeby pozbyc sie tej przypadłosci chce sprawdzic vagiem kompa przepustnice zaadaptowac sprawdzic ten czujnik cieczy bo wydaje mi sie ze to moze byc on bo niby dlaczego takie jaja sie dzieja na rozgrzanym silniku
a jak czytam to ludzie maja problemy na zimnym
co do LPG tez muszę podjechać na rutywa wymianę filtra i sprawdzenia instalki ale czasu brak
i jeszcze jedno własnie czytałem o tym czujniku cieczy ale kurcze nie mam pojecia gdzie on jest chyba dozo nie kosztuje na allegro zadnego nie ma jak wpisuje czujnik cieczy a6 c5 tez mi sie tak wydaje
no w planach mam zeby pozbyc sie tej przypadłosci chce sprawdzic vagiem kompa przepustnice zaadaptowac sprawdzic ten czujnik cieczy bo wydaje mi sie ze to moze byc on bo niby dlaczego takie jaja sie dzieja na rozgrzanym silniku

co do LPG tez muszę podjechać na rutywa wymianę filtra i sprawdzenia instalki ale czasu brak

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Kabelek np ten
http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-obd ... 08583.html
Program masz tu
http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload ... _2_579.rar
A czujnik to tylko z aso jeśli chcesz mieć pewność że pomiary będą prawidłowe.
http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-obd ... 08583.html
Program masz tu
http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload ... _2_579.rar
A czujnik to tylko z aso jeśli chcesz mieć pewność że pomiary będą prawidłowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
dziekuje Ci kolego bardzo chociaz Ty mia pomogłes + dla Ciebie
o kabel dla pewności napisałem do allegrowicza czy będzie pasował program ściągnięty i w przyszłym tyg mam nadzieje zajrzę co tam w kompie siedzi
do tego jutro mam zamiar cały dolot zdjąć i wyczyścić
przed chwila jeździłem i ani razu nie zgasł przy odpalaniu a silnik sie dogrzał
wiec szczerze nie wiem co go boli może faktycznie VAG prawdę powie jeśli będę wiedział jakie błedy wyrzuci dam tutaj info 
o kabel dla pewności napisałem do allegrowicza czy będzie pasował program ściągnięty i w przyszłym tyg mam nadzieje zajrzę co tam w kompie siedzi

do tego jutro mam zamiar cały dolot zdjąć i wyczyścić
przed chwila jeździłem i ani razu nie zgasł przy odpalaniu a silnik sie dogrzał

