Witam.
Od jakiegoś czasu mojemu A6 coś odwaliło i czasami elektryka zaczyna mi strasznie świrować. Na FIS-ie zapalają się chyba wszystkie możliwe kontrolki, zaczynając od czerwonej kontrolki smarowania, poziomu płynu hamulcowego, po awarię ABS i ESP. ABS i ESP oczywiście przestaje działać, przestaje działać również obrotomierz. Reszta jest ok. Awaria ta występuje sporadycznie. Najczęściej bezpośrednio po odpaleniu auta, ale zdarza się, że odpala się podczas jazdy. Czasami kontrolki zamrugają, zapiszczą i nagle wszystko jest ok, a czasami wszystko świruje przez kilka minut.
Dodam jeszcze, że w momencie kiedy przestaje działać obrotomierz, przestaje też działać gazownia ( auto przełącza na etylinę )
Będę wdzięczny za pomoc
[ A6 C5 ] Problem z świecącymi kontrolkami na zegarach.
[ A6 C5 ] Problem z świecącymi kontrolkami na zegarach.
Vorsprung Durch Technik
A więc tak.
Sorry, że tak długo to trwało, ale byłem za granicą i nie miałem dostępu do swojego kabelka.
Do tego czasu zauważyłem, że im wyższa temp. otoczenia tym szybciej i częściej awaria występuje. Na dobrą sprawę gdy jest ponad 20 stopni, wszystko jest ok tylko rano, gdy auto wystygnie przez noc w garażu, a po rozgrzaniu już cały czas wszystko mruga jak wcześniej opisałem i nie przestaje dopóki auto nie wystygnie.
Kiedy awaria występuje VAG nie może się połączyć ze sterownikiem ABS/ASR
Kiedy wszystko jest ok, łączy się ze sterownikiem ABS/ASR i wyskakuje następujący błąd:
01203- Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent
(- - - - - 1203 - - - - - 04B3 Połączenie elektryczne ABS /deska wskaźników
brak sygnału - przerywany )
Czy ktoś może mi to bliżej wytłumaczyć? Chodzi o kable ciągnące się od sterownika do wskaźników czy może bezpośrednio o sam sterownik?
Sorry, że tak długo to trwało, ale byłem za granicą i nie miałem dostępu do swojego kabelka.
Do tego czasu zauważyłem, że im wyższa temp. otoczenia tym szybciej i częściej awaria występuje. Na dobrą sprawę gdy jest ponad 20 stopni, wszystko jest ok tylko rano, gdy auto wystygnie przez noc w garażu, a po rozgrzaniu już cały czas wszystko mruga jak wcześniej opisałem i nie przestaje dopóki auto nie wystygnie.
Kiedy awaria występuje VAG nie może się połączyć ze sterownikiem ABS/ASR
Kiedy wszystko jest ok, łączy się ze sterownikiem ABS/ASR i wyskakuje następujący błąd:
01203- Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent
(- - - - - 1203 - - - - - 04B3 Połączenie elektryczne ABS /deska wskaźników
brak sygnału - przerywany )
Czy ktoś może mi to bliżej wytłumaczyć? Chodzi o kable ciągnące się od sterownika do wskaźników czy może bezpośrednio o sam sterownik?
Vorsprung Durch Technik
olo_gsm, tak też myślałem, że w tym problem. Jutro odłączę sterownik i się upewnię.
Dzięki za pomoc
[ Dodano: 2012-05-14, 20:08 ]
olo_gsm, Dzięki kolego za pomoc. Jest dokładnie tak jak napisałeś. Odłączyłem sterownik i wszystko jest ok. Tylko ABS się świeci, ale są obroty i gazownia chodzi
Mam jeszcze pytania:
Ile mniej więcej kosztuje naprawa tego ustrojstwa?
Czy znasz kogoś w okolicach GdaĂąska, kto tym się zajmuje?
Ew. czy mogę przełożyć sterownik z innego auta? ( Kumpel twierdzi, że nie da się przełożyć bez jakiegoś kodowania czy coś w tym stylu )
Pozdro i jeszcze raz dzięki
Dzięki za pomoc
[ Dodano: 2012-05-14, 20:08 ]
olo_gsm, Dzięki kolego za pomoc. Jest dokładnie tak jak napisałeś. Odłączyłem sterownik i wszystko jest ok. Tylko ABS się świeci, ale są obroty i gazownia chodzi
Mam jeszcze pytania:
Ile mniej więcej kosztuje naprawa tego ustrojstwa?
Czy znasz kogoś w okolicach GdaĂąska, kto tym się zajmuje?
Ew. czy mogę przełożyć sterownik z innego auta? ( Kumpel twierdzi, że nie da się przełożyć bez jakiegoś kodowania czy coś w tym stylu )
Pozdro i jeszcze raz dzięki
Vorsprung Durch Technik