Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Manetka wycieraczek, pająk - wymiana.

Elektryka
ODPOWIEDZ
ArKos72

Manetka wycieraczek, pająk - wymiana.

Post autor: ArKos72 » 07 kwie 2012, 21:52

Szukałem, jak widać z miernym efektem, skoro piszę.
Czy do wymiany pająka pod kierownicą muszę zdjąć kierownicę?
Mam najprawdopodobniej strzeloną manetkę wycieraczek, bo w kostce tylnej wycierki nie ma prądu wcale, ale kupiłem za 2 dychy całego pająka w igła stanie z golfa 4 więc całość bym przerzucił.
Chyba, że samą manetkę wycierek czyli pojedynczo da się bez zdejmowania kiery wymienić?

grzegi87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 02 lut 2010, 11:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: grzegi87 » 07 kwie 2012, 22:22

wymieniajac manetki trzeba zdjac kierownice, wszystko masz opisane co i jak
a6-c5-instrukcja-montazu-tempomatu-w-au ... t=tempomat
grzegi87

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 08 kwie 2012, 01:48

ArKos72
a patrzyłes wiązke przewodów w klapie?? w gumowym peszlu lubią sie załamac ze "starosci"
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 08 kwie 2012, 09:20

R.K.O., oglądałem wiązkę, sprawdzałem elektrykę i końcowo doszedłem do tego, że już na przekaźniku wycieraczek nie pojawia się napięcie, więc w pierwszej kolejności manetka mi się wydaje winna.

grzegi87, podziekowania za linka.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 08 kwie 2012, 09:45

Czyli rzeczywiscie moze byc manettunio :)
Rozumiem , ze jak zasterujesz na krótko przekaźnik to wycieraczka działa
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 08 kwie 2012, 11:23

Nie kombinowałem z napieciem na przekaźnik, bo A6 słabo znam i nie chciałem efektów specjalnych... wiesz, dym, ogień, eksplozje te sprawy <rotfl>

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 08 kwie 2012, 15:59

hahaha dobre ;) wybuchy nie będzie co najwyzej bezpiecznik spali ;)
w A6 z tych lat wiele sygnałów napieciowych nie ma - wycieraczki sa po przekaźniku a nie po CAN`ie ;) takze śmiało mozna sie bawić ;) w zasadzie widze , że wiele fajnych rzeczy mozna zrobić nie niszcząc oryginału tylko go troszke "podpicowując poprzez przeróbke - a to tu wyciać a to wspawac " :D
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl