Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5+Lpg] za małe ciśnienie doładowania

Silniki benzynowe
R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 05 kwie 2012, 17:59

-aeb-18-150-km-dziwna-praca-sondy-lambda-vt44781.htm
Prosze bardzo :)
Kumam baze , ze o cewke chodziło ;)
Lektura ciekawa bo trafiają mi sie przypadki że łooo ;)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 05 kwie 2012, 18:22

Zaraz się zapoznam - nie martw się mi też się trafiają "kąski";)
Jak by co to moje gg 3371002
PM+
AVF+
ARE

andrzej99

Post autor: andrzej99 » 10 kwie 2012, 17:07

Podpinam sie pod temat żeby nie zakładać nowego mianowicie
-
sprawdzałem auto pod komputerem i wyskoczył bład "Zawór cisnienia doładowania (coś takiego) " moje pytanie brzmi czy jest to przyczyną tego ze czasem przy lekkim dodawaniu gazu potrafi szarpnąć ?
Generalnie mam 1.8 T 150 koni , ale nie wiem gdzie taki zawór sie znajduje .
Panowie zapytałem czy szarpanie moze byc od tego zaworu , mam jeszcze jedno pytanie zwiazane z tematem czyli Turbiną ,otóż jak powinna ona ciągnąć ? ja dajac gazu czuje spokojne podnoszenie sie obrotomierza , a od 3-3,5 juz czuc moc ,dodam ze to automat i jak chce wyprzedzac gwałtowniej to on tak trzyma 3,5 wzwyz więc nie mam porownania jak powininen prawidłowo ciągnąc -do setki mam tak 10,45(tiptronic) .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja