Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c6] wycieraczki

Nadwozie
Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 04 kwie 2012, 20:22

nemeczek pisze:Witam!!!
WD-40, pozniej jakis podobny z Wurtha RUST OFF pomoglem reka im sie rozruszac i problem znikl minelo kupe czasu i problem nie wraca. Jak mi sie przypomnij to psikne jeszcze raz <okok>
No niestety - u mnie to nie pomogło.

Ale akcja regenerowania przez mechanika - 100% zadowolenia! Zostawiłem auto po 9:00, odebrałem po 12:00 - wycieraczki chodzą jak nowe. Wyciągnął cały mechanizm, przeczyścił, zakonserwował wszystko co się dało i śmiga jak nówka. Koszt 150zł

Także dla osób mających (będących mieć) ten problem polecam regenerację, zamiast kupno innej używki - taniej i pewniej! Koszt mechanizmu wraz z silniczkiem w ASO to 1170zł, używki od 200zł-450zł na allegro, ale używkę to każdy z nas już ma.

martin227
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 05 cze 2014, 21:31
Lokalizacja: siemianowice sl

Post autor: martin227 » 08 lip 2014, 21:11

dzis tez robilem to w swojej c5 bo mi sie tak zatarla tulejka od strony kierowcy ze ruszyc nie dalo rady a od strony pasazera samo sie krecilo. male podszybie trzeba delikatnie zdjac i wtedy w miare dobre dojscie do mechanizmu.nie trzeba odkrecac ani przesuwac skrzynki z modulem co jest pod poszybiem. da sie wyjac mechanizm wycieraczek bez tego. ja tylko odlaczylem najpierw te dwa ramiona co lacza silnik z oskami co sa zaczepione na te przeguby kulowe. wtedy fajnie wychodzi caly mechanizm. jak juz mamy to wyjete to standardowo na przemian wd40 pokrecanie oski i stukanie czyms w celu wybicia i rozruszania tego. jak juz wyjdzie to smar grafitowy na uprzednio oczyszczona tulejke ,skladamy i chodzi jak burza.od razu przy tej robocie przetkalem zatkany odplyw wody pod serwem hamulca i wyczyscilem plyte pod akumulatorem bo byla juz niezle zasniedziala. czas okolo 3 do 4 godzin spokojnej i dokladnej pracki. powodzenia tym co stana wycieraczki pewnego dnia w polowie szyb.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 08 lip 2014, 21:20

martin227 pisze:pokrecanie oski i stukanie czyms w celu wybicia i rozruszania tego.
Dodam tylko że trzeba robić to z wyczuciem, żeby nie połamać lub nie uszkodzić mechanizmu, w końcu jest to amelinium ;)
Warsztat, naprawy Audi A6.

martin227
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 05 cze 2014, 21:31
Lokalizacja: siemianowice sl

Post autor: martin227 » 08 lip 2014, 21:32

oczywiscie ze z czuciem. najlepiej nakretka albo dwie i uderzac nie na maxa.

fosis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 21 cze 2015, 07:28
Imię: Kamil
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: fosis » 28 cze 2015, 23:38

W piatek wycieraczki zaczely mi wolno chodzic, az w koncu chodzily tylko do 1/4 i nie chcialy wrocic. W sobote naprawilem je poprzez zdjecie wycieraczek i spryskanie tulejek oraz niektorych widocznych czesci mechanizmu WD-40 (Wlaczylem je bez zalozonych wycieraczek i pryskalem, az sie rozruszaly). Na szczescie dzialaja normalnie po tym zabiegu. Chcialem przeczyscic i nasmarowac mechanizm, lecz utknalem na zdejmowaniu podszybia. Moglby ktos napisac jak je zdjac, zeby nie uszkodzic?

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 29 cze 2015, 06:40


Na tym filmiku widać jak to się robi.

Trzeba od spodu lekko podważyć żeby delikatnie wypiąć to z szyby, czyli lekko ku górze (tak jakby w stronę podniesionej maski), a później już wyciągasz do siebie czyli w stronę przedniego zderzaka.

U mnie jak dość mocno siedziało to starałem się to rozruszać delikatnie na boki auta to rozruszać. Można też ewentualnie w rowek pod szybą na łączeniu z tym plastikiem psiknąć wd40 lub coś podobnego.

fosis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 21 cze 2015, 07:28
Imię: Kamil
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: fosis » 30 cze 2015, 23:10

kamil666 pisze:
Na tym filmiku widać jak to się robi.

Trzeba od spodu lekko podważyć żeby delikatnie wypiąć to z szyby, czyli lekko ku górze (tak jakby w stronę podniesionej maski), a później już wyciągasz do siebie czyli w stronę przedniego zderzaka.

U mnie jak dość mocno siedziało to starałem się to rozruszać delikatnie na boki auta to rozruszać. Można też ewentualnie w rowek pod szybą na łączeniu z tym plastikiem psiknąć wd40 lub coś podobnego.
Dzieki wielkie, udało się :)

Wracając do tematu wycieraczek, spryskanie wd-40 pomogło na 2 dni. Jutro po pracy zabieram się za czyszczenie i smarowanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja