może ktoś wie jak to zrobić jak rozebrać to co poniżej załączyłem
Jak rozebrać stacyjkę na części pierwsze ??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
dziurki nie ma jeśli jest orginał z fabryki . musisz ją nawiercić wiertłem 3mm .w środku jest spręzsta blaszka która zatrzaskuje wkład stacyjki . ale w którym miejscu nawiercić nie wiem .fachowcy od zamków i kluczy posiadają tą wiedzę i z chęcią się nią podzielą . chyba że na podstawie wkładu stacyjki wyczaisz gdzie jest ta blaszka-zatrzask przymierzysz do obudowy i zaznaczysz miejsce wiercenia .
o blaszkę -zatrzask się nie martw jest twarda jej łatwo nie przewiercisz . po przewierceniu wciskasz blaszkę jakimś bolcem gwożdziem i wysuwasz wkład -powodzenia .jak już sobie poradzisz to zwymiaruj miejsce wiercenia i strzel foto wrzuć na forum będzie dla innych . to co opisałem dotyczy audi b-2-3-4 i nie sądzę aby zmienili rozwiązanie
o blaszkę -zatrzask się nie martw jest twarda jej łatwo nie przewiercisz . po przewierceniu wciskasz blaszkę jakimś bolcem gwożdziem i wysuwasz wkład -powodzenia .jak już sobie poradzisz to zwymiaruj miejsce wiercenia i strzel foto wrzuć na forum będzie dla innych . to co opisałem dotyczy audi b-2-3-4 i nie sądzę aby zmienili rozwiązanie
Jeżeli chcesz wyjąć wkładke to musisz włożyć klucz, obrócić tak jak byś odpalał i koło grotu bedzie taka jak by "dziurka wchodzi tam spinacz najlepiej"
poniżej wrzucam zdjęcie z allegro stacyjki czerwonym kolorem zaznaczyłem o co chodzi:
![Obrazek]()
dodam że musi pasowac grot do stacyjki.
A jeżeli chodzi ci o zdjęcie pętli, to niektóre są nak nałożone że żeby je ściągnąc to trzeba naciąć fleksem w odpowiednim miejscu i wyciągnąć taka obejme metalowa co blokuje wyciągniecie pętli
poniżej wrzucam zdjęcie z allegro stacyjki czerwonym kolorem zaznaczyłem o co chodzi:
dodam że musi pasowac grot do stacyjki.
A jeżeli chodzi ci o zdjęcie pętli, to niektóre są nak nałożone że żeby je ściągnąc to trzeba naciąć fleksem w odpowiednim miejscu i wyciągnąć taka obejme metalowa co blokuje wyciągniecie pętli
- LuQas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
- Imię: Janek ASO Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: RS6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląskie
- Kontakt:
Ja dostałem taki wzór rozebrania stacyjki >>
Dziura ta zaślepiona jest silikonem i zaznaczona farbą
1.![Obrazek]()
2.![Obrazek]()
3.![Obrazek]()
4.Teraz jak dostać się do zapadek
![Obrazek]()
Udało mi się na pierwsze części rozłożyć wkładkę stacyjki poniżej foto.
Niestety żeby rozebrać i poskładać stacyjkę do kupy trzeba mieć dwie wkładki gdyż w jednej musimy zepsuć pierścieĂą immo żeby mieć cały korpus, natomiast w drugiej stacyjce zepsuć korpus gdyż potrzebujemy cały pierścieĂą immo. PierścieĂą immo niestety zaskakuje w jedna stronę nie da już się go ściągnąć gdyż blokuje ściągnięcie seger.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
To co opisał michu1002, dziś przekonałem się że jest najszybszą opcją wyciągnięcia wkładki ale tak czy siak potrzebna jest druga wkładka by poskładać z dwóch jedną całą wkładkę
Dziura ta zaślepiona jest silikonem i zaznaczona farbą
1.
2.
3.
4.Teraz jak dostać się do zapadek

Udało mi się na pierwsze części rozłożyć wkładkę stacyjki poniżej foto.
Niestety żeby rozebrać i poskładać stacyjkę do kupy trzeba mieć dwie wkładki gdyż w jednej musimy zepsuć pierścieĂą immo żeby mieć cały korpus, natomiast w drugiej stacyjce zepsuć korpus gdyż potrzebujemy cały pierścieĂą immo. PierścieĂą immo niestety zaskakuje w jedna stronę nie da już się go ściągnąć gdyż blokuje ściągnięcie seger.
To co opisał michu1002, dziś przekonałem się że jest najszybszą opcją wyciągnięcia wkładki ale tak czy siak potrzebna jest druga wkładka by poskładać z dwóch jedną całą wkładkę
