Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKN 2.5 150 KM] [a6 c5 2.5TDi] problem z przyspieszeniem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

[ AKN 2.5 150 KM] [a6 c5 2.5TDi] problem z przyspieszeniem

Post autor: marcin290890 » 31 mar 2012, 18:21

panowie dodaje gazu i nie słysze świstu turbo... <stres> , czy to ze audi jest w trybie awaryjnym jest powodem uśpienia turbo?? Tak generalnie co mogło sie spierdolić? :(
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2012, 15:49 przez marcin290890, łącznie zmieniany 2 razy.

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 31 mar 2012, 19:24

marcin290890 pisze:P.S.wiem, wiem... VAG ale nie mam kabla chwilowo, więc może razem powróżymy...
no niestety kolego w tych autkach wróżenie nic nie daje <glupek>

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 01 kwie 2012, 16:51

panowie dodaje gazu i nie słysze świstu turbo... <stres> , czy to ze audi jest w trybie awaryjnym jest powodem uśpienia turbo?? Tak generalnie co mogło sie spierdolić? :(

Sorry za kopie ale mi sie poje...

Bartek28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2012, 22:42
Lokalizacja: koszęcin

Post autor: Bartek28 » 01 kwie 2012, 22:43

ja z podobnym problemem w mojej a6 w dolnym zakresie obrotów wyrażny spadek mocy auto wyrywa dopiero po przekroczeniu 3 tyś. obrotów i co dzisia zaóważyłem zaraz po odpaleniu zawór na turbinie odrazu się zamyka na vag brak błędów czy ma może ktoś pomyśł lub wiedze co może ją boleć

Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: bartek915 » 05 kwie 2012, 12:59

Kolego sprawdź sobie wszystkie wężyki przy zaworze n75. Miałem tak samo u siebie, tylko delikatne muskanie gazu sprawiało że auto przyspieszało i okazało się że miałem uwalony trójnik przy n75.
80 B2 81' 1.8i 82kW
A6 C4 97' 2.5 TDi 85kW
A6 C5 00' 2.5 TDi 110kW

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl