Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFN 1.9 110 KM] Dziwny spadek mocy

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
MichalN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 20 wrz 2010, 13:21
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MichalN » 31 mar 2012, 10:18

w silniku AFN on jest tam przy grodzi po prawej stronie pod maską?
ktoś wie:)? Bo dzisiaj chciałbym się za to zabrać.
Audi C5 1.9 TDi Sedan
Audi C6 2.7 TDi Avant

german81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 05 mar 2012, 22:29
Lokalizacja: wrocław

Post autor: german81 » 31 mar 2012, 10:34

w afn-ie n75 jest nad kompresorem klimatzaci . zmiana tego zaworka to głupiego robota ,lepiej sprawdz czy sztanga chodzi płynie i leko w całym zakresie ok. 2cm .i dobrze by było jak bys zrobił logi dynamiczne
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!

Awatar użytkownika
MichalN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 20 wrz 2010, 13:21
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MichalN » 31 mar 2012, 11:25

w porzadku, mam możliwość zrobienia logów dynamicznych jednak nie za bardzo wiem jak, mam kabel i polskiego vaga, jak tam w te logi wejść:)?

[ Dodano: 2012-03-31, 11:27 ]
a co do sztangi to nie wiem za bardzo jak to zrobić. muszę turbo ściągać?
Audi C5 1.9 TDi Sedan
Audi C6 2.7 TDi Avant

krzysiek1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
Lokalizacja: białystok

Post autor: krzysiek1972 » 31 mar 2012, 12:07

Panowie chyba mamy inne AFNY zawór n75 tak jak ktoś wyżej napisał jest z przodu auta a przy ścianie grodziowej to zawór ciśnienia doładowania

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 31 mar 2012, 12:56

Nie wiem co Wy tak uparcie z tym zaworem N75. Juz ktos tu napisal, ze odsetek problemow z przeladowaniem wynikajacych wlasnie z N75 jest bardzo niewielki i ja na koncu bym to sprawdzil :)

Awatar użytkownika
MichalN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 20 wrz 2010, 13:21
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MichalN » 31 mar 2012, 14:22

To ja już nie wiem co mam sprawdzić:D
Tej sztangi nie potrafię sprawdzić, może ktoś mi powie jak:)
Audi C5 1.9 TDi Sedan
Audi C6 2.7 TDi Avant

krzysiek1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
Lokalizacja: białystok

Post autor: krzysiek1972 » 31 mar 2012, 16:16

MichalN, spróbuj może w ten sposób że podłącz kawałek przewodu do gruchy tej od turbiny i zassij do siebie powietrze obserwując sztangę turbiny powinna się poruszać na ponad 2 cm sztanga jest pod tą gruchą przymocowana do turbo możesz też ruszyć ją ręcznie ale jak jest podłączona do gruchy to ciężko to zrobić ,rewelacją by było byś sztangę odkręcił przy samej turbinie i wtedy poruszał samym tym trzpieniem przy turbo powinien on chodzić luzniutko i w pełnym zakresie z tym że niewiem czy tam jest dostęp żeby to zrobić a niebardzo mi się chce do auta schodzić :] nieruszaj tylko tej śruby co jest mniejwięcej w połowie sztangi bo rozregulujesz ustawienie ciśnienia do poruszania geometrią-to mniej więcej tak wygląda pozdrawiam

crucer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 10 sie 2011, 22:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: crucer » 31 mar 2012, 16:22

Turbina przeładowywuję, czyli jest zawalona syfem trzeba ja wsadzić do nafty, aby odmokła rozebrać przeczyścić i złożyć i po płaczu... kilka godzinek jednego popołudnia i zrobione.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja