Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPP 2.7 179 KM] od jakich obrotów powinnen ciagnąć

Silniki wysokoprężne
fistral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2011, 16:22
Lokalizacja: Świdnica/dolnysląsk

[ BPP 2.7 179 KM] od jakich obrotów powinnen ciagnąć

Post autor: fistral » 30 mar 2012, 20:21

witam

na 1ce czy 2ce nie ma problemu ale na wyzszych biegach zwlaszcze 4 i wzwyz mam wrazenie ze silnik powinien troche lepiej ciagnać od dolu, u mnie zaczyna sie cos sensownego dziac dopiero od ok 1500 moze 1700 obrotow jak zalacza sie turbina. ogolnie mi to nie przeszkadzalo ale kolega prowadzil ostanio moje auto i zwrocil mi na to uwage.
doloty dzialaja prawidlowo, cos nie tak z zaworem EGR, jak jest u was, czy po prostu ten typ tak maja ;) ?

igorw

Post autor: igorw » 02 kwie 2012, 12:54

fistral, poniżej 1500 rpm? <szok>
to chyba normalne że niżej niewiele się dzieje...

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 02 kwie 2012, 13:15

Tu masz pierwszy lepszy wydruk z hamowni, akurat dla 3.0 ale nie ma to chyba większego znaczenia... .
Obrazek

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 12 kwie 2012, 21:21

Kolega ma toledo TDI ARL 150ps i też narzekał, że mu kiepsko ciągnie z dołu tzn poniżej 1500 obrotów. Ogólnie zresztą biegi zmieniał już przy szalonych 2000 rpm. Teraz narzeka, że turbina droga bo się w starej łopatki zapiekły...

[ Dodano: 2012-04-12, 22:21 ]
MaTyS - a co u Ciebie tak malo tych koników wyszło??

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 13 kwie 2012, 05:06

To nie mój wykres, to był tylko przykład ;)

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 13 kwie 2012, 09:48

ok, ale jak na 3.0 to malutko wyszło... Swoja drogą może i ja swój sprawdzę...? :)

Tom71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 09 kwie 2012, 18:30
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Tom71 » 29 kwie 2012, 18:53

Do 1900 rpm żadna rewelacja, ten silnik pokazuje co potrafi
dopiero powyżej 2000 rpm.
Za co zapłaciłeś przekonasz się powyżej 200 km/h
jak zobaczysz miny innych w lusterkach wstecznych... <figielek>

Tomsson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 12 cze 2011, 11:55
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: Tomsson » 29 kwie 2012, 19:14

W tym silniku nawet po chipie poniżej 1900 nic się nie dzieje.

To normalne :)

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 29 kwie 2012, 19:37

fistral pisze:jak jest u was, czy po prostu ten typ tak maja ;) ?
tu wykres z takiego samego silnika

a6c6-27-tdi-kondycja-silnika-vt26396.htm#285874

Pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja