[ AFB 2.5 150 KM] Zwarcie???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
[ AFB 2.5 150 KM] Zwarcie???
Witam.
Mam mały(może i nie mały) problem
Wczoraj podczas jazdy zerwał mi sie pasek wielorowkowy. Pękła rolka(ta plastikowa) Jechałem około 50 km/h i auto zgasło. Próbowałem zakęcić i rozrusznik miał bardzo ciężko. Pomyslałem że sie pewnie gdzieś wplątał.
Dziś rano wszystko rozebrałem , powymieniałem wyczyściłem resztki paska sprawdziłem czy nie przeskoczył rozrząd i nie odpala (ciężko kręci)
Obracałem ręcznie wałem(słychać jak wszystko pracuje(ssanie,wydech)), obróciłem wszystkie rolki napinacze,alternator,wspomaganie itp. wszystko się kreci. Poz złożeniu znów obróciłem pare razy i nie odpala(z 2-3 obroty i akumulator pada)
Gdzie może być problem
Przeskok rozrządu- gdyby nawet-to i tak rozrusznik powinien krecić normalnie tylko by nie odpalił
Czy może padł rozrusznik(zbieg okoliczności)Kręci jak przy -25 na mrozie
Wieczorem podłącze jeszcze VAGa i dopisze jak bedą jakieś błędy
[ Dodano: 2012-03-27, 18:34 ]
Niestety ale żadnych błędów nie ma. Ewidentnie coś blokuje rozruch. Nie wiem czy to jakieś zwarcie. Po przekreceniu kluczyka jest duży spadek prądu. Nie wiem gdzie szukać przyczyny.
Mam mały(może i nie mały) problem
Wczoraj podczas jazdy zerwał mi sie pasek wielorowkowy. Pękła rolka(ta plastikowa) Jechałem około 50 km/h i auto zgasło. Próbowałem zakęcić i rozrusznik miał bardzo ciężko. Pomyslałem że sie pewnie gdzieś wplątał.
Dziś rano wszystko rozebrałem , powymieniałem wyczyściłem resztki paska sprawdziłem czy nie przeskoczył rozrząd i nie odpala (ciężko kręci)
Obracałem ręcznie wałem(słychać jak wszystko pracuje(ssanie,wydech)), obróciłem wszystkie rolki napinacze,alternator,wspomaganie itp. wszystko się kreci. Poz złożeniu znów obróciłem pare razy i nie odpala(z 2-3 obroty i akumulator pada)
Gdzie może być problem
Przeskok rozrządu- gdyby nawet-to i tak rozrusznik powinien krecić normalnie tylko by nie odpalił
Czy może padł rozrusznik(zbieg okoliczności)Kręci jak przy -25 na mrozie
Wieczorem podłącze jeszcze VAGa i dopisze jak bedą jakieś błędy
[ Dodano: 2012-03-27, 18:34 ]
Niestety ale żadnych błędów nie ma. Ewidentnie coś blokuje rozruch. Nie wiem czy to jakieś zwarcie. Po przekreceniu kluczyka jest duży spadek prądu. Nie wiem gdzie szukać przyczyny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
no rozrusznik wypada na pierwszym miejscu w takiej sytuacji sprawdzic. 2 rozrzad tez moze blokowac rozruch ale nie powoduje spadku napiecia. A sam akumulator sprawdziles , polaczenia z masa itp. Acha na probe odepnij wzbudzenie na alternator ten cienki kabelek .
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
Tak
kręciłem z paskiem bez paska , samym rozrządem i szło kluczem.
Martwi mnie jedna rzecz- że zgasł- a teoretycznie nie powinien, nawet jak zerwał się pasek. Czyżby jednak rozrząd
Zauważyłem też jeną rzecz której wcześniej nie było. Jak prezkręce stacyjke woltomierz pokazuje ok. 10volt, gdy odczekam 10-12 se. słychać jakis przekażnik i szkacze na ponad 12volt
Nie dzialo sie tak nigdy nawet zimą podczas podgrzewaia świec. ÂŚwiece gasna i tak po ok 3sekundach a to pstryknieice jest poźniej.
Czy to może mieć z tym zwiazek
kręciłem z paskiem bez paska , samym rozrządem i szło kluczem.
Martwi mnie jedna rzecz- że zgasł- a teoretycznie nie powinien, nawet jak zerwał się pasek. Czyżby jednak rozrząd

Zauważyłem też jeną rzecz której wcześniej nie było. Jak prezkręce stacyjke woltomierz pokazuje ok. 10volt, gdy odczekam 10-12 se. słychać jakis przekażnik i szkacze na ponad 12volt
Nie dzialo sie tak nigdy nawet zimą podczas podgrzewaia świec. ÂŚwiece gasna i tak po ok 3sekundach a to pstryknieice jest poźniej.
Czy to może mieć z tym zwiazek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
ja juz ci pisalem ze przeskok rozrzadu moze powodowac taki opor przy rozruchu. Kluczem krecac recznie nie wybadasz tego gdyz krecisz zbyt wolno. Natomiast rorusznik nadaje walu predkosc zalozmy 400 obrotow/min. I jesli masz fazy przestawione to wtrysk daje dawke zapelniajac cylinder z ktoego ladunek nie ma sie gdzie podziac bo zawory sa (juz) za wczesnie zamkniete , ropa wypelnia cylinder i do blokuje. jest prosty sposob aby to sprawdzic wykrec swiece zarowe i krec rozrusznikiem jak bedzie gladko mielil to masz wyjasnienie oczywiscie zakladajac ze rozrusznik jest sprawny.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
no to mamy odpowiedź,rozrusznikkryhawrc pisze:Czytajcie co napisałem i piszcie na temat. Nawet jeżeli przeskoczył pasek rozrządu sie powyrywał wszystko, połamał i pokrzywił a kluczem mogę obrócić wałem to powinien kręcić normalnie.
Czyż nie????????????????????????
[ Dodano: 2012-03-28, 19:58 ]
Z paskami klinowym lub bez nie chce krecić
