Drodzy forumowicze , chciałbym wam się podzielić na temat mojej A.6 c5 150 konnej audicy- mianowicie ma ona załozona instalacje LPG , nie narzekam jest ok pali ok 12-13 litrów .
Idzie wiosna ,wszyscy sprzaątaja w domach , a ja chciałbym coś zrobic dla auta .
Może uda sie zrobic tak zeby troszke był zwawszy .
Co można zrobić
wymieniam olej
świece(podobno droga sprawa w tym modelu)
ale co mogę teraz zrobić żeby leciutko odżyła , ewentualnei co powinienem sprawdzić tak na sezon .
Nadmienie że auto ma tiptronic i nie wie mczemu jak mam ustawione na automat to generalnie lepiej przyspiesza niz na tiptroniku , generalnie jadac 4 ok 90km/h dajac gazu on zbiera sie tak sobie a jak juz na auto jest inaczej czasem potrafi na 3 potem na 4 bieg przerzucic .
Ni zakładając kolejnego tematu zaptam co może byc przyczyna lekkich drgan w ok 2 tyś np jak jest 5 wł już i ma te 2100 obrótów tak lekko czuje lewa nogą jak dotyka kokpitu- ale to jak ktoś wię to niech rzuci na forum-generalnie zalezy mi na odzwieżeniu autka .
[ AEB 1.8 150 KM] Co zrobić by odzyskac wigor w aucie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Zalezy co znaczy wigor w tych 150 kucykach
, nie bardzo beda fruwac ale do zawalidrogów nie nalezą
generalnie mozna sprawdzić czy zawór DV jest szczelny ,wykasowac błedy , świece oleje to swoją drogą i filtr powietrza
i najlepiej zrobić mu dłuuuuuuuga jazde z ponadprzepisowymi prędkościami - tak np 20 km drogi jada 150 km/h - Turbawka wtedy odetchnie i bedzie lepiej reagowała. poo prostu przegarowac masziiiine
Pozdrawiam




Pozdrawiam

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27