[ A6 C5] kradziejka zerwany gwint w śrubie
[ A6 C5] kradziejka zerwany gwint w śrubie
Witam,
nie wiem czemu ale jak zawsze piszę śruba to wpisuje śróba i później poprawiam...(ale to inny temat na tę rozkminkę)
Do rzeczy:
mam kradziejkę z małymi wypustkami którą nakłada się na śrubę(znów) i dzisiaj przy zmianie kół owa śruba się nie odkręciła a kradziejka odskoczyła (zapewne za płytko ją włożyłem i najmniej wytrzymały element nie wytrzymał - czyt: małe wypustki w śrubie takie same jak w kradziejce)....
i teraz pytanie...
Ma ktoś może jakiś ciekawy tani i sprawdzony sposób na to dziadostwo? - dodam, że to jest alu felga
W poniedziałek mam umówionego rzeźnika który mi dospawa inną śrubę do śruby i ją odkręci ale... może jakaś alternatywa istnieje?
Może bardziej standardowa a nie kreatywna
nie wiem czemu ale jak zawsze piszę śruba to wpisuje śróba i później poprawiam...(ale to inny temat na tę rozkminkę)
Do rzeczy:
mam kradziejkę z małymi wypustkami którą nakłada się na śrubę(znów) i dzisiaj przy zmianie kół owa śruba się nie odkręciła a kradziejka odskoczyła (zapewne za płytko ją włożyłem i najmniej wytrzymały element nie wytrzymał - czyt: małe wypustki w śrubie takie same jak w kradziejce)....
i teraz pytanie...
Ma ktoś może jakiś ciekawy tani i sprawdzony sposób na to dziadostwo? - dodam, że to jest alu felga
W poniedziałek mam umówionego rzeźnika który mi dospawa inną śrubę do śruby i ją odkręci ale... może jakaś alternatywa istnieje?
Może bardziej standardowa a nie kreatywna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
robiłęś to już kiedyś ?marcin_lechu pisze:najlepiej wiertarka i rozwiercić ją trochę,tak aby główka zeszła (odpadła). wtedy odkręcasz resztę śrub i zdejmujesz koło:) ukazuje Ci się wtedy śruba bez główki. z tym chyba już będziesz widział co masz zrobić
powodzonka
śruby grupy vag są na kuli a nie na stożku wiertło ma stożek -pomijam fakt żę o innym kącie niż śruba.w ten sposób rozpiepszysz gniazdo w feldze po drugie życzę sukcesu w idealnie centrycznym nawięrceniu z ręki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
oczywiście że robiłem. 3 z 4 złodziejek mi się upierdzielił. ty masz wiercić śruby a nie felgi.enduro7 pisze:robiłęś to już kiedyś ?marcin_lechu pisze:najlepiej wiertarka i rozwiercić ją trochę,tak aby główka zeszła (odpadła). wtedy odkręcasz resztę śrub i zdejmujesz koło:) ukazuje Ci się wtedy śruba bez główki. z tym chyba już będziesz widział co masz zrobić
powodzonka
śruby grupy vag są na kuli a nie na stożku wiertło ma stożek -pomijam fakt żę o innym kącie niż śruba.w ten sposób rozpiepszysz gniazdo w feldze po drugie życzę sukcesu w idealnie centrycznym nawięrceniu z ręki
sądziłem, że śruby grupy vag są raczej stożkowe niż kulowe...ale.... odnośnie jak to nazwałeś kuli czy stożka- zależy od felgi. ja na zimę mam fele do merola. śruby są kulowe a do tego miałem rozwiercany każdy otwór ponieważ średnica śruby w starszych typach merola miały 12mm a VW ma 14 :D więc docelowy otwór jaki mnie interesował to 14,5-15mm.na lato mam ori aluett i tam są stożkowe
pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
jeśli 3 z 4 się ukręciły to były z ciasta a nie metalu i dlatego ci to poszło spróbuj w orginale a zmienisz zdanie a jeszcze najlepiej w orginalnym zabezpieczeniu forda -tam i wiertło dentystyczne nie pomoże ani wykrętak zostaje tylko spawaniemarcin_lechu pisze:oczywiście że robiłem. 3 z 4 złodziejek mi się upierdzielił. ty masz wiercić śruby a nie felgi.enduro7 pisze:robiłęś to już kiedyś ?marcin_lechu pisze:najlepiej wiertarka i rozwiercić ją trochę,tak aby główka zeszła (odpadła). wtedy odkręcasz resztę śrub i zdejmujesz koło:) ukazuje Ci się wtedy śruba bez główki. z tym chyba już będziesz widział co masz zrobić
powodzonka
śruby grupy vag są na kuli a nie na stożku wiertło ma stożek -pomijam fakt żę o innym kącie niż śruba.w ten sposób rozpiepszysz gniazdo w feldze po drugie życzę sukcesu w idealnie centrycznym nawięrceniu z ręki
sądziłem, że śruby grupy vag są raczej stożkowe niż kulowe...ale.... odnośnie jak to nazwałeś kuli czy stożka- zależy od felgi. ja na zimę mam fele do merola. śruby są kulowe a do tego miałem rozwiercany każdy otwór ponieważ średnica śruby w starszych typach merola miały 12mm a VW ma 14 :D więc docelowy otwór jaki mnie interesował to 14,5-15mm.na lato mam ori aluett i tam są stożkowe
pzdr
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga