[A6 C5] Avant 2.7 BiTurbo QUATTRO
- Mirras
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 06 lut 2012, 15:53
- Lokalizacja: Reńska Wieś/k Koźla
[A6 C5] Avant 2.7 BiTurbo QUATTRO
Witam wszystkich bardzo serdecznie jako ze jakiś czas temu sie przedstawiałem teraz przedstawie moją dyne
rok 2000
silnik 2.7 bi 230psów
skóra
itd itp standard..
kupiona we wrześniu 2011 jak do tej pory nie sprawia problemów oprócz zamarzającej odmy :P
w planie jest:
-wymiana rozrządu i napędów silnika
-wymiana przegubów przednich
-wymiana hamulców
-wymiana czujników temp.turbin
a z rzeczy niekoniecznych
przyciemnienie szyb - zrobione
wyciagniecie tłumików - zrobione
alu 17 -zrobione
komplet nowych opon lato
lakierowanie progów i dołów zderzaków
mod zderzaka przedniego
delikatna gleba
radio ori cd lub nowa zmieniarka
lampy przód, czarne wnęki
lampy tył led
a teraz foty :D
taką ją kupiłem
potem przyszło alu BORBET :D i przyciemnione szyby
no i zdjęcia ze wczorajszego prania audików
wraz z nowymi koĂącówkami
---------------------------------------------------------
wiec pomału bez pośpiechu zacząłem modzić przedni zderzak
zderzak A6 vs zderzak octavia RS 2
po wielu obliczeniach wysokościowych i wielu wypalonych fajkach nastąpiło pierwsze ciecie
no i wstępne spasowanie przed spawaniem
jednak pojawił sie nie przewidziany problem długości
wiec jutro czeka mnie grzebanie w hałdzie zderzaków aby coś mądrego dobrać aby było ładne wykoĂączenie
rok 2000
silnik 2.7 bi 230psów
skóra
itd itp standard..
kupiona we wrześniu 2011 jak do tej pory nie sprawia problemów oprócz zamarzającej odmy :P
w planie jest:
-wymiana rozrządu i napędów silnika
-wymiana przegubów przednich
-wymiana hamulców
-wymiana czujników temp.turbin
a z rzeczy niekoniecznych
przyciemnienie szyb - zrobione
wyciagniecie tłumików - zrobione
alu 17 -zrobione
komplet nowych opon lato
lakierowanie progów i dołów zderzaków
mod zderzaka przedniego
delikatna gleba
radio ori cd lub nowa zmieniarka
lampy przód, czarne wnęki
lampy tył led
a teraz foty :D
taką ją kupiłem
potem przyszło alu BORBET :D i przyciemnione szyby
no i zdjęcia ze wczorajszego prania audików
wraz z nowymi koĂącówkami
---------------------------------------------------------
wiec pomału bez pośpiechu zacząłem modzić przedni zderzak
zderzak A6 vs zderzak octavia RS 2
po wielu obliczeniach wysokościowych i wielu wypalonych fajkach nastąpiło pierwsze ciecie
no i wstępne spasowanie przed spawaniem
jednak pojawił sie nie przewidziany problem długości
wiec jutro czeka mnie grzebanie w hałdzie zderzaków aby coś mądrego dobrać aby było ładne wykoĂączenie
Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 23:45 przez Mirras, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Mirras, na lato jak założysz halogeny i kratki boczne to sobie ugotujesz silnik kolego.
Po bokach sa intercoolery, w serii są one słabe , a zasłonięte to już wogóle nie dają rady,
poza tym polecał bym zająć się najpierw naprawa czujników egt,
jeśli kupiłeś auto z uszkodzonymi i teraz je naprawisz to gwarantuje że nie poznasz auta,
bo z uszkodzonymi jeździsz cały czas w trybie awaryjnym
powodzenia w modach zderzaka, jestem ciekaw efektu koĂącowego
Po bokach sa intercoolery, w serii są one słabe , a zasłonięte to już wogóle nie dają rady,
poza tym polecał bym zająć się najpierw naprawa czujników egt,
jeśli kupiłeś auto z uszkodzonymi i teraz je naprawisz to gwarantuje że nie poznasz auta,
bo z uszkodzonymi jeździsz cały czas w trybie awaryjnym
powodzenia w modach zderzaka, jestem ciekaw efektu koĂącowego
- Mirras
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 06 lut 2012, 15:53
- Lokalizacja: Reńska Wieś/k Koźla
właśnie tez nad tym myślałem jak z tymi coolerami bedzie, środkowy wlot jest jednak szeroki, po pierwszej przymiarce na aucie będziemy widzieć a z czujnikiem egt padnietym juz go zorganizowałem i czekam aż do mnie dojdzie
EDIT
chwilowa cisza ze zderzakiem na warsztacie mam mase roboty i nie mam czasu na własne
na chwile obecną uporałem sie z czujnikami EGT i dodatkowo z zaworami DV ale dalej czuje niedosty mocy :P
EDIT
hehe dzisiaj miałem okazje przejechać sie a6 2.4 w sedanie od kumpla i teraz wam powiem ze chyba szybko sie przyzwyczajam do mocy 2.4 nie jedzie ! :P oczywiście bez urazy dla posiadaczy
[ Dodano: 2012-03-19, 10:00 ]
nowe graty do A6 :D
foto
EDIT
chwilowa cisza ze zderzakiem na warsztacie mam mase roboty i nie mam czasu na własne
na chwile obecną uporałem sie z czujnikami EGT i dodatkowo z zaworami DV ale dalej czuje niedosty mocy :P
EDIT
hehe dzisiaj miałem okazje przejechać sie a6 2.4 w sedanie od kumpla i teraz wam powiem ze chyba szybko sie przyzwyczajam do mocy 2.4 nie jedzie ! :P oczywiście bez urazy dla posiadaczy
[ Dodano: 2012-03-19, 10:00 ]
nowe graty do A6 :D
foto
- Mirras
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 06 lut 2012, 15:53
- Lokalizacja: Reńska Wieś/k Koźla
Olej, jak bym sie zamienił wnętzem to byśmy mieli z moją babą do czynienia , a lubie swoje zęby :P hak planowany jest ori demontowany , kwestia czasu
pochwale sie nju brejksami
[ Dodano: 2012-04-12, 19:20 ]
w dniu dzisiajszym wreszcie gleba nie na maxa ale jest dózo lepiej
[ Dodano: 2012-08-08, 15:04 ]
tak sie na dzieĂą dzisiajszy prezentuje
pochwale sie nju brejksami
[ Dodano: 2012-04-12, 19:20 ]
w dniu dzisiajszym wreszcie gleba nie na maxa ale jest dózo lepiej
[ Dodano: 2012-08-08, 15:04 ]
tak sie na dzieĂą dzisiajszy prezentuje
- Mirras
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 06 lut 2012, 15:53
- Lokalizacja: Reńska Wieś/k Koźla
witam jak zawsze miło słyszec miłe słowa za co dziekuje
temat zderzaka narazie został zaniechany , przede wszystkim z braku czasu ale myśle ze napewno do niego wróce
tu prosze fotki wydechu
dodam jeszcze ze trzeba to zrobić dokładnie wg szablonu najlepiej , osłona pod zderzakiem bardzo utrudnia sprawe wiec łatwiej ją wywalić bo i tak trzeba ja dość mocno powycinać
polecam jeszcze wyciąć wieksze otwory dookoła końcówek tak z 5 mm wiecej niz u mnie bo jak sie tłumik nagrzeje to sie odkształca i w moim przypadku zaczyna pukać o zderzak mimo ze na zimnym jest tyle miejscapoza tym końcówki przy rozgrzanym wydechu wysuwają sie o ponad 1 cm takie moje rady bo u mnie bede poprawiać :P
dodam jeszcze foty z dzisiejszej przymiarki alu zima :D felgi oczywiście jeszcze bedą odmalowane na bioło
temat zderzaka narazie został zaniechany , przede wszystkim z braku czasu ale myśle ze napewno do niego wróce
tu prosze fotki wydechu
dodam jeszcze ze trzeba to zrobić dokładnie wg szablonu najlepiej , osłona pod zderzakiem bardzo utrudnia sprawe wiec łatwiej ją wywalić bo i tak trzeba ja dość mocno powycinać
polecam jeszcze wyciąć wieksze otwory dookoła końcówek tak z 5 mm wiecej niz u mnie bo jak sie tłumik nagrzeje to sie odkształca i w moim przypadku zaczyna pukać o zderzak mimo ze na zimnym jest tyle miejscapoza tym końcówki przy rozgrzanym wydechu wysuwają sie o ponad 1 cm takie moje rady bo u mnie bede poprawiać :P
dodam jeszcze foty z dzisiejszej przymiarki alu zima :D felgi oczywiście jeszcze bedą odmalowane na bioło
nieważne czym jeździsz, ważne że to AUDI
- GregorLord
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 11 paź 2012, 09:38
- Lokalizacja: Glogow
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga