[ INNY] zaslepiony przewód odpowietrzający
[ INNY] zaslepiony przewód odpowietrzający
Witam,
Proszę o wyrozumiałość to mój pierwszy post, jak w złym dziale to proszę o przeniesienie
wczoraj stałem się posiadaczem C6 . Ale jak wiadomo po zmianie auta zawsze jest coś do zrobienia. W moim przypadku jest to zaślepiony przewód odpowietrzający zaznaczony na rysunku, nie wiem dlaczego ale wiem że tak nie powinno być proszę o pomoc.
Auto było diagnozowane był błąd że dostaje się lewe powietrze do silnika cokolwiek to znaczy.
Czy coś się stanie jak podłączę ten przewód na miejsce i co daje jego zaslepienie
Z góry dziękuje
Proszę o wyrozumiałość to mój pierwszy post, jak w złym dziale to proszę o przeniesienie
wczoraj stałem się posiadaczem C6 . Ale jak wiadomo po zmianie auta zawsze jest coś do zrobienia. W moim przypadku jest to zaślepiony przewód odpowietrzający zaznaczony na rysunku, nie wiem dlaczego ale wiem że tak nie powinno być proszę o pomoc.
Auto było diagnozowane był błąd że dostaje się lewe powietrze do silnika cokolwiek to znaczy.
Czy coś się stanie jak podłączę ten przewód na miejsce i co daje jego zaslepienie
Z góry dziękuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
dokladnie.- pewnie sprzedajacy chcial ukryc wade i go zaslepil . Czesto bywa ze podobne praktyki stosuje sie gdy turbawka jest na wykonczeniu lub motor ma przedmuchy. zamontuj jak kolega radzi i oblukaj co sie stanie . Najprawdopodobniej zacznie kopcic na siwo i wtedy trzeba zdiagnozowac oco caman. Nalezalo by tez wymontoac caly zespol odmy i umyc dokladnie bo w nim moze tkwic problem.
dzięki za wskazówki jutro jak będzie pogoda to podziałam, a teraz poszukam info otej odmie
[ Dodano: 2012-03-10, 12:48 ]
dziś był mały test:
1. po zdjęciu zaślepki z przewodu silnik zaczął nierówno pracować.
2. po podłączeniu wszystkiego na miejsce równa praca silnika brak kopcenia czyli na oko wszystko gra.
ale po zgaszeniu silnika dziwny syyyk przez kilkanaście sekund jakby nagromadziło się bardzo dużo powietrza i uciekało z pod korka olejowego.
Czy ktoś z was się orientuje co to może byc
[ Dodano: 2012-03-10, 12:48 ]
dziś był mały test:
1. po zdjęciu zaślepki z przewodu silnik zaczął nierówno pracować.
2. po podłączeniu wszystkiego na miejsce równa praca silnika brak kopcenia czyli na oko wszystko gra.
ale po zgaszeniu silnika dziwny syyyk przez kilkanaście sekund jakby nagromadziło się bardzo dużo powietrza i uciekało z pod korka olejowego.
Czy ktoś z was się orientuje co to może byc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
bo nie masz właściwego ciśnienia powietrza w silnikuchico pisze:
ale po zgaszeniu silnika dziwny syyyk przez kilkanaście sekund jakby nagromadziło się bardzo dużo powietrza i uciekało z pod korka olejowego.
Czy ktoś z was się orientuje co to może byc
ten przewód jest jak się nie mylę do Odpowietrzanie przestrzeni
korbowej w połączeniu z zaworami regulacji ciśnienia i zwrotnym
- stinger
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 784
- Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie
Witam kolego. Nos do góry problem jest banalnie prosty. Sam to przeżyłem więc jestem w temacie. Winny wyszystkiemy jest przyciety zawór odmy(zawór PCV)i w autku tworzy sie podciśnienie. Zawór w aso ok. 150 zł (nr części 06F 129 101 L )trzy śrubki do wykręcenia i masz autko jak ta lala. Jest to stały problem w naszych silnikach przy pewnym przebiegu. Dla pewności zrób test - po zgaszeniu silnika odkręć korek wlewu oleju, jeśli będzie zazsany to na bank masz problem rozwiązany. Mam nadzieje że pomogłem.
dzięki za kolejną wskazówkę jutro test jak będzie tak jak mówisz to w poniedziałek ASO i do dzieła pozdrawiam
[ Dodano: 2012-03-12, 21:54 ]
podziękowania dla wszystkich a w szczególności dla kolegi stinger za strzał w dziesiątkę i , część zakupiona w ASO koszt 50 euro, robocizna 10min uśmiech na twarzy bezcenny. Autko naprawione
jeszcze raz wielkie dzięki
[ Dodano: 2012-03-12, 21:54 ]
podziękowania dla wszystkich a w szczególności dla kolegi stinger za strzał w dziesiątkę i , część zakupiona w ASO koszt 50 euro, robocizna 10min uśmiech na twarzy bezcenny. Autko naprawione
jeszcze raz wielkie dzięki
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Witam.
Miałem (nadal mam) podobny problem. Ssssyk silnika po zgaszeniu, zassany korek oleju. Wymieniłem zawór odmy i już myślałem, że wszystko jest OK, lecz nie do koĂąca. Sssyk jest lecz znacznie krótszy, korek nadal jest zassany ale w mniejszym stopniu tzn. mogę go już odkręcić i podnieść co powoduje drgania i falowanie obrotów silnika. Co jeszcze mogę sprawdzić, przeczyścić, wymienić, aby te objawy ustąpiły, bo chyba nie są normalne?
Miałem (nadal mam) podobny problem. Ssssyk silnika po zgaszeniu, zassany korek oleju. Wymieniłem zawór odmy i już myślałem, że wszystko jest OK, lecz nie do koĂąca. Sssyk jest lecz znacznie krótszy, korek nadal jest zassany ale w mniejszym stopniu tzn. mogę go już odkręcić i podnieść co powoduje drgania i falowanie obrotów silnika. Co jeszcze mogę sprawdzić, przeczyścić, wymienić, aby te objawy ustąpiły, bo chyba nie są normalne?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga